Η Honda ανακοίνωσε νέες προσφορές για τα μοντέλα της γκάμας της με εκπτώσεις που αγγίζουν έως και τις 4.000 ευρώ σε κάποιες περιπτώσεις. Δείτε τον αναλυτικό πίνακα.
Με ανακοίνωση της η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda έδωσε στη δημοσιότητα τις προσφορές που θα ισχύουν για τον Aπρίλιο. Συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να αποκτήσουν το νέο τετράθυρο Civic στο εξοπλιστικό πακέτο Elegance με τον turbo VTEC κινητήρα ισχύος 182 ίππων με έκπτωση που αγγίζει τα 1.000 ευρώ, ήτοι με τιμή αγοράς από 27.070 ευρώ.
Περνώντας στα SUV και όσον αφορά στο HR-V με τον βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. ισχύος 130 ίππων στην έκδοση Comfort υπάρχει όφελος 800 ευρώ με την τιμή να διαμορφώνεται στις 21.525 ευρώ, ενώ στην έκδοση Elegance, είτε με μηχανικό 6άρι κιβώτιο είτε με αυτόματο CVT, η έκπτωση φτάνει στα 1.500 ευρώ με τις τιμές να ξεκινούν από 24.150 και 26.250 αντίστοιχα. Στο ντίζελ η έκδοση του HR-V με τον i-DTEC κινητήρα 1,6 λτ. με 120 άλογα και 6άρι σασμάν υπάρχει όφελος 800 ευρώ με την τιμή να διαμορφώνεται στις 25.450 ευρώ για το εξοπλιστικό πακέτο Comfort και στις 26.950 ευρώ για το αμέσως επόμενο Elegance.
Πέραν αυτών, μείωση των τιμών παρατηρείται και στο τετρακίνητο CR-V με τον turbo diesel i-DTEC κινητήρα που συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων στις εκδόσεις Elegance για μοντέλα MY15 και MY16. Αναλυτικότερα, η έκτπωση κυμαίνεται από 3.000 έως και 4.000 ευρώ για τις τρεις διαθέσιμες εκδόσεις: CR-V 1.6 MT 4WD Elegance MY15 με τιμή από 32.250 (έκπτωση 4.000 ευρώ), CR-V 1.6 MT 4WD Elegance + Navi MY15 με τιμή από 33.350 (έκπτωση 4.000 ευρώ), CR-V 1.6 MT 4WD Elegance MY16 με τιμή από 34.250 (έκπτωση 3.000 ευρώ).
Παράλληλα, η εταιρεία έδωσε στην δημοσιότητα και το τιμοκατάλογο του ανανεωμένου Jazz στην 5θυρη έκδοση του. Η πρώτη επιλογή είναι η εξοπλιστική έκδοση Trend με τον 1.300άρη κινητήρα και τιμή που ξεκινά από τις 15.110 ευρώ ενώ ακολουθεί η έκδοση Comfort με το ίδιο μοτέρ αλλά σε συνδυασμό είτε με μηχανικό είτε με αυτόματο κιβώτιο με τιμή που ξεκινά από 17.670 ευρώ ή 19.250 ευρώ αντιστοιχα. Η κορυφαία έκδοση του 1,3 λτ. μοτέρ είναι η Elegance με τιμή από 19.250 με μηχανικό και από 20.650 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο. Τέλος, προσφέρεται και o 1.500άρης κινητήρας μόνο στην εξοπλιστική έκδοση Dynamic είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο κιβώτιο με τιμή από 20.250 ευρώ και με 21.650 ευρώ αντίστοιχα.
Σημειώνουμε πως οι καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν το μοντέλο Honda που επιθυμούν εκμεταλλευόμενοι τα παρακάτω οφέλη:
3+2 χρόνια επέκταση εγγύησης
5 χρόνια δωρεάν Οδική Βοήθεια Honda Assist σε συνεργασία με την S.B.A.I. Mondial Assistance
Ακόμα, η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. συνεχίζει το πρόγραμμα Honda Family, με το οποίο, όποιος έχει στην κατοχή του αυτοκίνητο Honda, εξασφαλίζει δωρεάν ασφάλεια για ένα χρόνο στον ίδιο καθώς και σε όποιον από την οικογένειά του θέλει να αγοράσει νέο Honda αυτοκίνητο.
Όσο για αυτούς που σχολιάζουν ότι δεν πουλάει το Civic, και δοξάζουν για άλλη μια φορά τους ψευτογερμανούς ... θα συμφωνήσω ότι το αμάξι δεν πουλάει γιατί δεν σε κερδίζει η εξωτερική του εμφάνιση - είναι πολύ προχωρημένη έως εκκεντρική για τα ευρωπαϊκά γούστα μας. Επίσης εσωτερικά η απτή ποιότητα είναι μέτρια. Από εκεί και πέρα όμως τεχνολογικά το αμάξι είναι πολυ δυνατό και είναι γνωστό ότι στα μοτέρ και στα κiβώτια η Honda δεν παίζεται - πλέον έχουν φτιάξει και την ανάρτηση. Όντως στην Αμερική πουλάει εντυπωσιακά από την πρώτη μέρα που παρουσιάστηκε, το έχω διαπιστώσει προσωπικά όντας στην Αμερική το φθινόπωρο του 2016. Εκεί να πω για του λάτρεις των γερμανών ... ότι δεν κυκλοφορούν γερμανικά, μόνο ιαπωνέζικα, κορεάτικα και αμερικάνικα αυτοκίνητα κυκλοφορούν κατά 95% με ένα 5% να είναι όλα τα υπόλοιπα. Χαζοί μάλλον θα είναι οι αμερικάνοι που δεν αγοράζουν τα τόσο φοβερά και τρομερά γερμανικά αυτοκίνητα. Επίσης να πω για τους λάτρεις των γερμανών ότι μιας και στην οικογένεια και στον κύκλο μας έχουμε αυτοκίνητα bmw, vw, audi, toyota, mitsubishi, honda ... σε βάθος χρόνου μετά την 10ετία τα γερμανικά καταντάνε χρέπια και βγάζουν ένα σωρό προβλήματα ενώ τα ιαπωνικά λειτουργούν σαν καινούργια και τα υλικά στο εσωτερικό τους μπορεί να μην είναι τόσο όμορφα όσο των γερμανών αλλά διατηρούνται επίσης σαν καινούργια !!!
Ναι, δεν πουλάει καθόλου, γιαυτό το 5θυρο έχει 8 μήνες αναμονή. Στην Αμερική φεύγει σαν ζεστό ψωμάκι και δεν προλαβαίνει να βγάζει το εργοστάσιο Αγγλία
Έρχεται μέσα στο καλοκαίρι το πραγματικά νέο CR-V ... και οι άνθρωποι έχουν πολλά αμάξια stock από τα model 15 + 16 και λογικό είναι να θέλουν να τα ξεφορτωθούν ...
Όσο για αυτούς που σχολιάζουν ότι δεν πουλάει το Civic, και δοξάζουν για άλλη μια φορά τους ψευτογερμανούς ... θα συμφωνήσω ότι το αμάξι δεν πουλάει γιατί δεν σε κερδίζει η εξωτερική του εμφάνιση - είναι πολύ προχωρημένη έως εκκεντρική για τα ευρωπαϊκά γούστα μας. Επίσης εσωτερικά η απτή ποιότητα είναι μέτρια. Από εκεί και πέρα όμως τεχνολογικά το αμάξι είναι πολυ δυνατό και είναι γνωστό ότι στα μοτέρ και στα κiβώτια η Honda δεν παίζεται - πλέον έχουν φτιάξει και την ανάρτηση. Όντως στην Αμερική πουλάει εντυπωσιακά από την πρώτη μέρα που παρουσιάστηκε, το έχω διαπιστώσει προσωπικά όντας στην Αμερική το φθινόπωρο του 2016. Εκεί να πω για του λάτρεις των γερμανών ... ότι δεν κυκλοφορούν γερμανικά, μόνο ιαπωνέζικα, κορεάτικα και αμερικάνικα αυτοκίνητα κυκλοφορούν κατά 95% με ένα 5% να είναι όλα τα υπόλοιπα. Χαζοί μάλλον θα είναι οι αμερικάνοι που δεν αγοράζουν τα τόσο φοβερά και τρομερά γερμανικά αυτοκίνητα. Επίσης να πω για τους λάτρεις των γερμανών ότι μιας και στην οικογένεια και στον κύκλο μας έχουμε αυτοκίνητα bmw, vw, audi, toyota, mitsubishi, honda ... σε βάθος χρόνου μετά την 10ετία τα γερμανικά καταντάνε χρέπια και βγάζουν ένα σωρό προβλήματα ενώ τα ιαπωνικά λειτουργούν σαν καινούργια και τα υλικά στο εσωτερικό τους μπορεί να μην είναι τόσο όμορφα όσο των γερμανών αλλά διατηρούνται επίσης σαν καινούργια !!!
Η απόδειξη ότι το αυτοκίνητο είναι μάπα και δεν πουλάει καθόλου. Για κάθε 1 Civic πωλούνται 10 golf. Είπε κανείς κάτι;
Ναι, δεν πουλάει καθόλου, γιαυτό το 5θυρο έχει 8 μήνες αναμονή. Στην Αμερική φεύγει σαν ζεστό ψωμάκι και δεν προλαβαίνει να βγάζει το εργοστάσιο Αγγλία
Έρχεται μέσα στο καλοκαίρι το πραγματικά νέο CR-V ... και οι άνθρωποι έχουν πολλά αμάξια stock από τα model 15 + 16 και λογικό είναι να θέλουν να τα ξεφορτωθούν ...
Κλασσικοι VAGιτες με αγνοια και μεγαλο στομα. Ειναι ΜΑΠΑ λεει...!
Ανανέωση γίνεται και στο HRV, όποτε και αυτά θέλουν να σπρώξουν επίσης.