Όπως βλέπουμε το μοντέλο παραγωγής του Geely Icon να διατηρεί τη χαρακτηριστική σιλουέτα που είδαμε νωρίτερα από το concept. Το εμπρόσθιο τμήμα χαρακτηρίζεται από τους πολύ λεπτούς προβολείς που έρχονται σε αντίθεση με την ογκώδη μάσκα. Στο πλάι το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με κρυφές (pop-out) χειρολαβές, και πλευρικούς καθρέπτες με ενσωματωμένα τα φλας. Στο πίσω μέρος βλέπουμε την «υπογραφή» των φωτιστικών σωμάτων που διαιρούνται σε δύο μέρη, θυμίζοντας το γράμμα «Ε» και τον αριθμό «3».
Στο εσωτερικό και συγκεκριμένα στο ταμπλό του Geely Icon κυριαρχούν δύο μεγάλες οθόνες. Ο πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Το ντουέτο των οθονών επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με το όχημα και να συνδέονται με τον υπόλοιπο κόσμο μέσω του GKUI Geely Smart Ecosystem. Ως γενική εικόνα θα λέγαμε πως το εσωτερικό μας φέρνει στο νου αυτό του C4 Cactus της Citroen.
Το δεύτερο SUV της Geely είναι βασισμένο στην αρθρωτή αρχιτεκτονική BMA. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία δεν κυκλοφόρησε λεπτομέρειες σχετικά με τους κινητήρες, αλλά λέγεται πως το Icon διαθέτει ένα υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων.
Οι διαστάσεις δεν έχουν επιβεβαιωθεί, αλλά οι περισσότερες αναφορές υποστηρίζουν ότι το κινεζικό αυτοκίνητο έχει μήκος 4.350 χιλιοστά, πλάτος 1.810 χιλιοστά και ύψος 1.615 χιλιοστά, με μεταξόνιο 2.640 χιλιοστά.
Δεν έχει γίνει γνωστό αν το μοντέλο θα προσφερθεί στην ελληνική αγορά, όμως η Geely έχει χαρακτηρίσει το Icon ως ένα παγκόσμιο μοντέλο, με ότι αυτό συνεπάγεται.