Μέχρι εδώ, αυτή η A-Class είναι ακριβώς όπως οι μεγαλύτερες εκδόσεις της και προβάλλει σε όλα τα επίπεδα τις αρετές της νέας γενιάς σε αισθητικό, τεχνολογικό, χωροταξικό και εξοπλιστικό επίπεδο. Όπως θα δούμε στη συνέχεια, το προφίλ της ενισχύεται και σε μηχανικό αλλά και οδηγικό επίπεδο, αρχής εξαρχής από τον νέο 1,33 λίτρων κινητήρα που την εφοδιάζει. Και πάλι λοιπόν, κάτω από το καπό της «βασικής» A-Class βρίσκεται ο νέος αυτός κινητήρας, ο οποίος είναι υπερτροφοδοτούμενος αλλά η απόδοσή του ανέρχεται στους 109 ίππους. Είναι έτσι κατά 27 ίππους χαμηλότερη από την έκδοση Α 180, η οποία με τη σειρά της είναι κατά 27 ίππους χαμηλότερη από την κορυφαία έκδοση αυτού του κινητήρα, που συναντάμε στην έκδοση Α 200 (163 ίπποι).
Αυτό αποτελεί άλλο ένα δείγμα της προσεγμένης πολιτικής της εταιρείας ώστε να δημιουργήσει το χώρο και να κρατήσει «ίσιες» αποστάσεις μεταξύ των εκδόσεών της, ούτως ώστε κάθε μία ξεχωριστά να έχει το δικό της ρόλο μέσα στην γκάμα της.
Στην πράξη, το μηχανικό αυτό σύνολο εντυπωσιάζει με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα, προβάλλοντας καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, με ελαστικότητα από χαμηλές στροφές και θετικό τράβηγμα παρά τους 109 ίππους του, που μόνον στο άκουσμα «δείχνουν» λίγοι.
Μπορεί σαφώς με μεγάλη επιλεγμένη σχέση από χαμηλά και σε υψηλές στροφές λειτουργίας να είναι αισθητή η διαφορά απόδοσης από την αμέσως ισχυρότερη, όμως επΆ ουδενί δεν μπορεί να θεωρηθεί αδύναμος για την Α 160. Οι επιδόσεις για του λόγου του αληθές, είναι ανταγωνιστικές και σε κάθε περίπτωση ικανοποιητικές, με τις διαφορές σε σχέση με την αμέσως μεγαλύτερη έκδοση Α 180 να είναι περίπου 1 δλ. στις επιταχύνσεις από στάση και κατά 2,0 δλ. υποδεέστερες στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Η κατανάλωση τέλος, προσεγγίζει τα 8,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.
.....Αριστο value for money. Γιατι πχ να δωσεις 20.400 ευρω για το 1000αρι Golf των 110 ιππων και να μην παρεις την Α Class με 22.100? Εξυπνη κινηση της Mercedes, για να προσελκυει αγοραστες απο ''χαμηλα'', για να τους εχει και αργοτερα στις μεγαλυτερες κατηγοριες.
Στα 22.500€ αγοράσεις το megane 140ps στην έκδοση dynamigue ή το ιμιτασιον megane συγνώμη ...mercedes A160 εντελώς γυμνό ..αλλά ξέχασα έχει το αστέρι.....
Στην έκδοση αυτή, υπάρχουν τα πάντα,
Γιατί κάποιος πρέπει να απολογείται αν γουστάρει να πάρει Mercedes δεν το καταλαβαίνω, κάποιοι έχουν και επιδέξιους κ@@ους και μεταξωτά βρακιά οι υπόλοιποι που γουστάρουν να πάρουν Renault, αλλά επειδή είχα Renault μην την βαφτίσουμε και Ferrari!
Συμφωνω με το GEOVAL1, πότε επιτέλους θα καταλάβετε ότι δεν είναι το παν η αγορά ενός αυτοκινήτου με το αστέρι σε τιμή τέτοια (εντελώς γυμνό φυσικά), που θα μπορούσες να αγοράσεις κάποιο άλλο όχημα με fyll extra εξοπλισμό. Ξεκολήστε επιτέλους με αυτή την συνήθεια, εάν έχεις τα καλαμπαλίκια να μπείς σε αυτήν την premium κατηγορία δώστα για να το πάρεις με τον πλούσιο εξοπλισμό και όχι κανεις το σκ@το σου παξιμάδι για να πάρεις την ΄΄γυμνη΄΄ ' έκδοση μονο και μόνο για να λες ότι είσαι κάτοχος mercedes-benz. Είπαμε τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ@λους.
.....Αριστο value for money. Γιατι πχ να δωσεις 20.400 ευρω για το 1000αρι Golf των 110 ιππων και να μην παρεις την Α Class με 22.100? Εξυπνη κινηση της Mercedes, για να προσελκυει αγοραστες απο ''χαμηλα'', για να τους εχει και αργοτερα στις μεγαλυτερες κατηγοριες.
Στα 22.500€ αγοράσεις το megane 140ps στην έκδοση dynamigue ή το ιμιτασιον megane συγνώμη ...mercedes A160 εντελώς γυμνό ..αλλά ξέχασα έχει το αστέρι.....
Στην έκδοση αυτή, υπάρχουν τα πάντα, Γιατί κάποιος πρέπει να απολογείται αν γουστάρει να πάρει Mercedes δεν το καταλαβαίνω, κάποιοι έχουν και επιδέξιους κ@@ους και μεταξωτά βρακιά οι υπόλοιποι που γουστάρουν να πάρουν Renault, αλλά επειδή είχα Renault μην την βαφτίσουμε και Ferrari!
Συμφωνω με το GEOVAL1, πότε επιτέλους θα καταλάβετε ότι δεν είναι το παν η αγορά ενός αυτοκινήτου με το αστέρι σε τιμή τέτοια (εντελώς γυμνό φυσικά), που θα μπορούσες να αγοράσεις κάποιο άλλο όχημα με fyll extra εξοπλισμό. Ξεκολήστε επιτέλους με αυτή την συνήθεια, εάν έχεις τα καλαμπαλίκια να μπείς σε αυτήν την premium κατηγορία δώστα για να το πάρεις με τον πλούσιο εξοπλισμό και όχι κανεις το σκ@το σου παξιμάδι για να πάρεις την ΄΄γυμνη΄΄ ' έκδοση μονο και μόνο για να λες ότι είσαι κάτοχος mercedes-benz. Είπαμε τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ@λους.
Ένα πολύ καλό αμαξι με Renault κινητήρα και με ενα έξυπνο πρόγραμμα ανεβάζουν τα άλογα...
Φοβερή, ο εσωτερικός της διάκοσμος είναι έτη φωτός από τα υπόλοιπα που έχω μπει, ίσως της λείπει λίγο δύναμη!