Διαβάστε όλοκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του νέου Opel Insignia Grand Sport με τον turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 165 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 4/7.
Πρώτη Δοκιμή: Νέο Opel Insignia GS 1,5 λτ. με 165 PS
Καλοσχεδιασμένο, ποιοτικό και high-tech, το νέο Opel Insignia Grand Sport θα κάνει δύσκολη τη ζωή των αντιπάλων του, όπως έδειξε η δοκιμή της έκδοσης με τον νέο 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα των 165 ίππων.
Διαβάστε όλοκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του νέου Opel Insignia Grand Sport με τον turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 165 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 4/7.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κινητήρες-Επιδόσεις: Γραμμικός κινητήρας, καλές επιδόσεις
Ο νέος αλουμινένιος, 1.500άρης, 4κύλινδρος turbo άμεσου ψεκασμού κινητήρας των 165 ίππων και των 250 Nm ροπής (2.000-4.1000 σ.α.λ) μπορεί να μην δείχνει ιδιαίτερα ζωηρός στις χαμηλές στροφές, είναι όμως ήσυχος και πολιτισμένος, τη στιγμή που κινεί απόλυτα ικανοποιητικά το Insignia Grand Sport.
Εσωτερικό: Φλερτάρει με το premium και είναι στυλάτο
Η καμπίνα του νέου Insignia Grand Sport σου φτιάχνει τη διάθεση με το καλημέρα. Σχεδιαστικά έχει στοιχεία από τις «καθαρές» γραμμές του Astra με την οθόνη του συστήματος infotainment ΙntelliLink να ξεχωρίζει στο κέντρο του ταμπλό.
Χώροι-πρακτικότητα: Κάπως «μπηχτοκέφαλο», αλλά κάθεσαι σταυροπόδι
Τη στιγμή που το κάθισμα του οδηγού βρίσκεται 30 χλστ. χαμηλότερα σε σχέση με πριν, η αύξηση του μήκους, του πλάτους και φυσικά του μεταξονίου βοήθησε στη βελτίωση της ευρυχωρίας σε σχέση με το Insignia.
Στο δρόμο: «Πατάει» γερά και έχει σπουδαία ποιότητα κύλισης
Στην πράξη, το νέο Opel Insignia Grand Sport εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο το μεγάλο του μεταξόνιο και τα θεόρατα μετατρόχιά του, όντας σταθερό και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο, με χαμηλό επίπεδο θορύβου και μια ανάρτηση, που «σιδερώνει» αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες παρότι είναι συμβατική (το μοντέλ της δοκιμής δεν διέθετε το FlexRide ρυθμιζόμενο πλαίσιο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και σύστημα παραμετροποίησης βασικών λειτουργιών) και που στο μοντέλο της δοκιμής συνεργαζόταν με τροχούς 18 ιντσών και ελαστικά 245/45.
Διαβάστε όλοκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του νέου Opel Insignia Grand Sport με τον turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 165 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 4/7.
H Οpel άξιζε μέχρι τα Kadett, Ascona, Manta Rekord, άντε και το Astra mk1.
Η κατηγορια του Insignia εχει νοημα για αυτους που θελουν να πουλησουν λιγο μουρη.Γιατι τα Γκολφ και Αστρα λογιζονται ως φτηνα αυτοκινητα! ΟΜΩΣ δε γινεται το Insignia και το Passat να κοστιζουν οσο και οι BMW 1/A Class γιατι με τα premium hatch πουλας περισσοτερη μουρη,ενω ειναι και καλυτερα στην οδηγηση αφου δεν ειναι 5μετρες βαρκες! Συμπερασμα:Εκει στην Οπελ περα απο τη βασικη εκδοση που εχει καλη τιμη,ριξτε ολες τις υπολοιπες 3-4-5 χιλιαρικα!Πχ με τον 1.5 165 αυτοματο αντι για 30 να κανει 26χιλ...
Το σίγουρο είναι ότι γενικά τα insignia είναι κλάσεις ανώτερα από τα απαράδεκτα vectra