ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσωτερικό: Μοντέρνο, πρακτικό και πολύ hi-tech
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εσωτερικό: Μοντέρνο, πρακτικό και πολύ hi-tech

104.421 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2020)

Περνώντας στην καμπίνα του ID.3 η εικόνα διαφέρει από το συνηθισμένο, ωστόσο μας έχει ήδη προϊδεάσει γι αυτό το εξωτερικό ντιζάιν. Η διακόσμηση της καμπίνας είναι λιτή και δεν θα συναντήσουμε αφρώδες μαλακό υλικό όπως μας έχει συνηθίσει η φίρμα. Βέβαια τα υλικά δείχνουν και είναι καλής ποιότητας, δεν είναι όμως και άριστα συναρμολογημένα που σημαίνει ότι επιδέχονται βελτιώσεων σε μερικά σημεία. Αρχιτεκτονικά είναι εμφανής η προσέγγιση ενός πιο φουτουριστικού και φιλικού προς το χρήστη περιβάλλοντος. Έτσι χαρακτηρίζεται από την απώλεια κεντρικού τούνελ, ενώ όλα τα χειριστήρια -συμπεριλαμβανομένων και αυτών του πολλαπλών λειτουργιών τιμονιού- λειτουργούν με την αφή. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένας έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος. Οι οδηγοί ή οι εμπρός επιβάτες μπορούν να μιλήσουν στο ID.3 λέγοντας απλά «hello ID». Μόνο τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα αλάρμ εξακολουθούν να λειτουργούν με συμβατικούς διακόπτες. Η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών είναι ανεξάρτητη του ταμπλό, όπως και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,3 ιντσών, ο οποίος εδράζει πάνω στο ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο τιμόνι και μετακινείται μαζί του, ενώ προσαρτημένος στην οθόνη-πίνακα είναι ο επιλογέας ταχυτήτων, σε μια διάταξη που αν και εξυπηρετεί, δεν είναι πλήρως εργονομική. Από εκεί και πέρα η έλλειψη τούνελ έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, ενώ ανάλογα της έκδοσης μπορείτε να φορτίσετε ασύρματα το τηλέφωνό σας στην ειδική βάση. Στα θετικά της καμπίνας ο ambient φωτισμός που σπάει το ασπρόμαυρο μοτίβο, το ID. Light – πρόκειται για μια στενή λωρίδα φωτός κάτω από το παρμπρίζ που βοηθά διαισθητικά τον οδηγό, αλλά και το προηγμένο Head-Up Display, που προβάλλει τις πληροφορίες ως τρισδιάστατη, κλιμακωτή εικόνα σε απόσταση τριών έως δέκα μέτρων μπροστά από το όχημα.

Χώροι: Ανετοι για πέντε ενήλικες
Η αρθρωτή πλατφόρμα αποτέλεσε τη βάση ώστε οι σχεδιαστές να τραβήξουν στα άκρα τους δύο άξονες δημιουργώντας έτσι ένα μεταξόνιο μεσαίας κατηγορίας (2.770 χλστ). Κατά συνέπεια λοιπόν αυτό βοήθησε στην διαμόρφωση μιας ευρύχωρης καμπίνας, ικανής να φιλοξενήσει 5 ενήλικους. Οι επιβάτες του πίσω καθίσματος απολαμβάνουν αέρα 141 χλστ. για τα πόδια τους, ενώ παράλληλα η έλλειψη τούνελ μετάδοσης δεν δημιουργεί δυσκολίες στο μεσαίο επιβάτη. Όσον αφορά στις αποσκευές, ο χώρος τους ανακοινώνεται στα 385 λίτρα (1.267 λίτρα αναδιπλώνοντας την πλάτη του διαιρούμενου πίσω καθίσματος), με ικανοποιητική μορφολογία και δεύτερο πάτο.

EPILEGONTAS LEASING
VW YPHRESIES