12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Εσωτερικό: Μοντέρνο, πρακτικό και πολύ hi-tech
104.600 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2020)
Περνώντας στην καμπίνα του ID.3 η εικόνα διαφέρει από το συνηθισμένο, ωστόσο μας έχει ήδη προϊδεάσει γι αυτό το εξωτερικό ντιζάιν. Η διακόσμηση της καμπίνας είναι λιτή και δεν θα συναντήσουμε αφρώδες μαλακό υλικό όπως μας έχει συνηθίσει η φίρμα. Βέβαια τα υλικά δείχνουν και είναι καλής ποιότητας, δεν είναι όμως και άριστα συναρμολογημένα που σημαίνει ότι επιδέχονται βελτιώσεων σε μερικά σημεία. Αρχιτεκτονικά είναι εμφανής η προσέγγιση ενός πιο φουτουριστικού και φιλικού προς το χρήστη περιβάλλοντος. Έτσι χαρακτηρίζεται από την απώλεια κεντρικού τούνελ, ενώ όλα τα χειριστήρια -συμπεριλαμβανομένων και αυτών του πολλαπλών λειτουργιών τιμονιού- λειτουργούν με την αφή. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένας έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος. Οι οδηγοί ή οι εμπρός επιβάτες μπορούν να μιλήσουν στο ID.3 λέγοντας απλά «hello ID». Μόνο τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα αλάρμ εξακολουθούν να λειτουργούν με συμβατικούς διακόπτες. Η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών είναι ανεξάρτητη του ταμπλό, όπως και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,3 ιντσών, ο οποίος εδράζει πάνω στο ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο τιμόνι και μετακινείται μαζί του, ενώ προσαρτημένος στην οθόνη-πίνακα είναι ο επιλογέας ταχυτήτων, σε μια διάταξη που αν και εξυπηρετεί, δεν είναι πλήρως εργονομική. Από εκεί και πέρα η έλλειψη τούνελ έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, ενώ ανάλογα της έκδοσης μπορείτε να φορτίσετε ασύρματα το τηλέφωνό σας στην ειδική βάση. Στα θετικά της καμπίνας ο ambient φωτισμός που σπάει το ασπρόμαυρο μοτίβο, το ID. Light – πρόκειται για μια στενή λωρίδα φωτός κάτω από το παρμπρίζ που βοηθά διαισθητικά τον οδηγό, αλλά και το προηγμένο Head-Up Display, που προβάλλει τις πληροφορίες ως τρισδιάστατη, κλιμακωτή εικόνα σε απόσταση τριών έως δέκα μέτρων μπροστά από το όχημα.
Χώροι: Ανετοι για πέντε ενήλικες
Η αρθρωτή πλατφόρμα αποτέλεσε τη βάση ώστε οι σχεδιαστές να τραβήξουν στα άκρα τους δύο άξονες δημιουργώντας έτσι ένα μεταξόνιο μεσαίας κατηγορίας (2.770 χλστ). Κατά συνέπεια λοιπόν αυτό βοήθησε στην διαμόρφωση μιας ευρύχωρης καμπίνας, ικανής να φιλοξενήσει 5 ενήλικους. Οι επιβάτες του πίσω καθίσματος απολαμβάνουν αέρα 141 χλστ. για τα πόδια τους, ενώ παράλληλα η έλλειψη τούνελ μετάδοσης δεν δημιουργεί δυσκολίες στο μεσαίο επιβάτη. Όσον αφορά στις αποσκευές, ο χώρος τους ανακοινώνεται στα 385 λίτρα (1.267 λίτρα αναδιπλώνοντας την πλάτη του διαιρούμενου πίσω καθίσματος), με ικανοποιητική μορφολογία και δεύτερο πάτο.
Χώροι: Ανετοι για πέντε ενήλικες
Η αρθρωτή πλατφόρμα αποτέλεσε τη βάση ώστε οι σχεδιαστές να τραβήξουν στα άκρα τους δύο άξονες δημιουργώντας έτσι ένα μεταξόνιο μεσαίας κατηγορίας (2.770 χλστ). Κατά συνέπεια λοιπόν αυτό βοήθησε στην διαμόρφωση μιας ευρύχωρης καμπίνας, ικανής να φιλοξενήσει 5 ενήλικους. Οι επιβάτες του πίσω καθίσματος απολαμβάνουν αέρα 141 χλστ. για τα πόδια τους, ενώ παράλληλα η έλλειψη τούνελ μετάδοσης δεν δημιουργεί δυσκολίες στο μεσαίο επιβάτη. Όσον αφορά στις αποσκευές, ο χώρος τους ανακοινώνεται στα 385 λίτρα (1.267 λίτρα αναδιπλώνοντας την πλάτη του διαιρούμενου πίσω καθίσματος), με ικανοποιητική μορφολογία και δεύτερο πάτο.
.....είναι κ η πανδημία που μας έχει κάνει τη ζωή (κοινωνική, οικονομική, κτλ.,) ποδήλατο σε κόντρα ανηφόρα! κ όχι από αυτά τα «μοντέρνα» με ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά κλασικό, με ισχύ ανάλογη της δύναμης των μηρών μας! Ενδιαφέρον λοιπόν το αμιγώς ηλεκτρικό «γκολφ», χαράζει (θα δείξει...) την προσπάθεια της VW στη νέα αυτή τάση. Εχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά μήπως κ με το i-banking & e-wallet δεν είχα;!! Έλεγα λοιπόν, σίγουρα ενδιαφέρον το ID.3 1st Edition με κορυφαίο εξοπλισμό αλλά σίγουρα και ακριβό. Οκ, κάθε τι νέο, καινούργιο, φρέσκο, κτλ., πάντα ....τσούζει τιμολογιακά, αλλά για τη χώρα μας, 40 χιλιάρικα (οκ 35 με την επιχορήγηση) είναι αρκετά λεφτά. Κοιτώντας το μάλιστα κ στο εσωτερικό, αναπόφευκτα έκανα σύγκριση με εκδόσεις τύπου s-line, R-line, M-pack, AMG line, κτλ. καθότι με αυτά τα χρήματα, τις αγγίζεις στη μικρομεσαία κατηγορία. Περιμένω (μάλλον θα περιμένω για πολύ!) να δω την αυτονομία του με 3 ενήλικες ή 4μελη οικογένεια + αποσκευές, κ να τολμήστε (καλοπροαίρετα το λέω) κάποιο ταξίδι, π.χ. Αθήνα - Βόλο ή Αθήνα - Σπάρτη. Για Αθήνα - Ιωάννινα ή Θεσσαλονίκη, δεν νομίζω ότι φτάνει ακόμα κ με τη μεγάλη μπαταρία. Μακάρι να κάνω λάθος. Αποκαρδιωτική η τελική των ....160 χλμ/ώρα, αλλά κατανοητό το γιατί, άσε που μετά τα 130 δεν μας νοιάζει..... Καλές πωλήσεις να έχει κ στη χώρα μας, και για να δούμε θα εξηλεκτριστουμε??