Όσο το προλαβαίνεις: Το τέλος της καριέρας του Ford Fiesta πλησιάζει, ωστόσο είναι στα καλύτερά του παραμένοντας το πιο συναρπαστικό σε οδήγηση μοντέλο της κατηγορίας του. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον ήπια υβριδικό Ecoboost των 125 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο Powershift.
Με modes (Normal, ECO, Sport) που κάνουν τη διαφορά
Τα μικρά συνεχίζουν να αποτελούν την best seller κατηγορία στη χώρα μας. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, με κάθε φίρμα να προσπαθεί με τον εκπρόσωπό της να πάρει το μεγαλύτερο δυνατό κομμάτι από την πίτα των πωλήσεων. Η Ford προφανώς δεν θα μπορούσε να απουσιάζει με το Fiesta από αυτή τη μάχη. Βέβαια δεν είχε και πολλά να αλλάξει μιας και ο εξηλεκτρισμός των Ecoboost είχε ήδη ξεκινήσει, ενώ οδηγικά απλά ήταν το απολαυστικότερο μοντέλο της κατηγορίας του. Η πρόσφατη ανανέωσή του είναι και η τελευταία, καθώς το τέλος της καρίερας του πλησιάζει. Πάμε να δούμε το πιο fun to drive μικρό, με τον ήπια υβριδικό EcoBoost 125 ίππων και αυτόματο κιβώτιο Powershift.
Νέο look και καυτή σχεδίαση αλλά παραμένει ο fun to drive χαρακτήρας.
Το τελευταίο φρεσκάρισμα στη σχεδίαση του Fiesta είναι πιο αισθητό στο μπροστινό μέρος με το νέο καπό να αυξάνει το ύψος του ρύγχους και να λαμβάνει τώρα μεγαλύτερες πάνω γρίλιες. Παράλληλα, το μπλε οβάλ σήμα της Ford βρίσκεται τώρα μέσα στη μάσκα και όχι στο χείλος του καπό, καθιστώντας το πιο εντυπωσιακό στο δρόμο. Ταυτόχρονα, οι ανασχεδιασμένοι προβολείς είναι πλέον LED στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις (στις πλούσιες εκδόσεις προσφέρονται και LED Matrix για κορυφαία φωτεινότητα), ενώ τα πίσω φώτα απέκτησαν νέα μαύρα πλαίσια με τα προαιρετικά LED να συμπληρώνονται με ένα Premium Black εξωτερικό φινίρισμα.
Και πόσο κοστίζει;
Το Ford Fiesta εξοπλίζεται με τον γνωστό 1.000άρη EcoBoost σε ήπια υβριδική εκδοχή ισχύος 125 ίππων με μηχανικό 6άρι (από 22.502 ευρώ) ή αυτόματο κιβώτιο Powershift 7 σχέσεων (από 24.573 ευρώ).
Αναφορικά με τα εξοπλιστικά επίπεδα τώρα, στην παρούσα φάση προσφέρεται στη χώρα μας στις εκδόσεις ST-Line και ST-Line X (με τον 1.0 EcoBoost), αλλά και την κορυφαία ST (ST3) με τον 1,5 Ecoboost των 200 ίππων.
Η σπορτίφ ST-Line κρίνεται πληρέστατη σε εξοπλισμό τεχνολογίας, άνεσης και ασφάλειας, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων οθόνη 8 ιντσών με σύστημα infotainment SYNC 2,5 με 2 θύρες USB, αυτόματο κλιματισμό, cruise control, ζάντες αλουμινίου, LED αυτόματους προβολείς, δερμάτινο τιμόνι, αισθητήρες παρκαρίσματος κ.ά.. Επιπλέον στο αισθητικό κομμάτι περιλαμβάνει όλο το σπορτίφ «κοστούμι» με τα λογότυπα ST-Line, πιο σφικτές αναρτήσεις, 17άρες ζάντες και μια μακρά λίστα από καλούδια.