6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το πιο σημαντικό και καλοπουλημένο μοντέλο στην γκάμα της Renault, μπήκε στην 5η του γενιά!
Δοκιμή: Νέο Renault Clio
141.990 Επισκέψεις στο άρθρο (15/12/2019)
H εξέλιξη του best seller… To νέο Renault Clio έρχεται βελτιωμένο παντού και ανεβαίνει επίπεδο, φιλοδοξώντας να συνεχίσει να αποτελεί το παγκόσμιο best seller της αγοράς των μικρών και για τα επόμενα χρόνια.
Το Renault Clio βρίσκεται στην αγορά 28 συναπτά έτη και μετράει με τη σημερινή, 5 γενιές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Renault Clio βρίσκεται στην αγορά 28 συναπτά έτη και μετράει με τη σημερινή, 5 γενιές. Ο αντικαταστάτης του εμπορικά επιτυχημένου Renault 5 έχει πουληθεί σε περισσότερα από 15 εκατομμύρια «αντίτυπα», αποτελώντας μάλιστα από το 2013 και για κάθε έτος μέχρι και σήμερα, το best seller της παγκόσμιας αγοράς στη μικρή κατηγορία (σ.σ. από τότε έχει πουλήσει περισσότερα από 2,6 εκατομμύρια μονάδες). Αυτό το καθιστά το πιο σημαντικό μοντέλο στην γκάμα της Renault και έχει δεχθεί τη φροντίδα που του αρμόζει ως η πιο εμβληματική πρόταση της Γαλλικής εταιρείας.Σε ένα μοντέλο που έχει καταφέρει πολλά, δεν υπάρχει χώρος για «πειράματα», αρκεί μόνο να το εξελίξεις με προσεχτικά βήματα και σε καίρια σημεία. Ακριβώς αυτό είναι λοιπόν το 5η γενιάς Clio. Ένα μοντέλο που βασίζεται στις αξίες και το ύφος των 4 προηγούμενων, με νέους κινητήρες, ανεπτυγμένο τεχνολογικό προφίλ, βελτιωμένο επίπεδο ποιότητας και χωροταξίας αλλά και ακόμα πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά αφήνοντας μια πολύ γλυκιά γεύση στον περιστασιακό ή μη κάτοχο, μετά από κάθε επαφή μαζί του. Ας το γνωρίσουμε όμως καλύτερα…
Εμφάνιση: Δυναμική κομψότητα…
Το νέο Renault Clio δεν διαφοροποιείται ριζικά με την πρώτη ματιά από το προηγούμενο, ωστόσο κρύβει πολλές και σημαντικές αλλαγές. Το εμπρός μέρος παραπέμπει σχεδιαστικά στα νεότερα μοντέλα της εταιρείας με την C-Shape αισθητική της μάσκας και των LED φωτιστικών σωμάτων να το διαφοροποιούν σημαντικά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του προσδίδοντάς του έναν πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα. Στα πλαϊνά του αμαξώματος και πάλι συναντάμε μυώδη αισθητική και «κρυφές» χειρολαβές, ωστόσο και εδώ οι διαφορές που εντοπίζονται στις πιο δυναμικές γραμμές των πίσω παραθύρων συνθέτουν ένα πιο ευχάριστο αισθητικό αποτέλεσμα. Το πίσω μέρος είναι και εκείνο σημαντικά διαφοροποιημένο και ενισχύει με τη σειρά του το κομψό συνολικά προφίλ του νέου Clio.
....Τα μικρα(τα οποια δεν ειναι πλεον και τοσο μικρα), μεγαλωνουν συνεχως και σε μεγεθος, αφου εχουν το μεγεθος που ειχαν τα μικρομεσαια πριν δεκαπεντε χρονια, αλλα και σε τιμη αφου αυτη κοντευει να φτασει την τιμη των μικρομεσαιων. Και το ερωτημα ειναι, να δωσεις 15.000 το λιγοτερο για ενα Clio, 208, Polo, Micra, Fiesta κλπ η με 1-2.000 παραπανω να παρεις ενα Focus, Astra κλπ ? Ιδου η απορια.
Συνεχίζεται η τάση που είδαμε σε όλα τα νεότερα μοντέλα - αρχής γενομένης από το Fiesta νομίζω - όπου τα 'μικρά' εμφανίζονται ως ολοκληρωμένη πρόταση με 'καλούδια' που μέχρι τώτα μόνο στα 'premium' βρίσκαμε. Βέβαια όλα κοστίζουν και πρακτικά απευθύνονται σε εκείνους που θέλουν 'μικρό' με αίσθηση 'μεγάλου' και έχουν τσέπη να το αποκτήσουν. Μην κοροιδεύεστε όμως, όσο κι αν έχουν βελτιωθεί (και έχουν) την αίσθηση του πιο μεγάλου δεν μπορεί να την έχουν. Επί του πρακτέου, στον εμφύλιο με το 208 νομίζω οτι το Clio χάνει σε αίσθηση και 'πολυτέλεια' και κερδίζει σε χώρους. Ειδικά εκείνο το κεντρικό καντράν, τι 'ηλεκτρονικό' και χαζομάρες, μια φτήνια είναι... και μάλιστα κουτοπόνηρη... . Κατά τα άλλα νομίζω θακρατήσει το κοινό του αλλά δεν νομίζω οτι θα πάερι από αλλού... μέχρι τώρα το Micra νομίζω κατάφερε να πάρει νέους πελάτες (κυρίως επειδή το προηγούμενο Micra κυριολεκτικά 'δεν βλεπόταν'), το Fiesta έκανε διακράτηση (σε κάποιες χώρες πούλαγε τόσο πολύ που η διακράτηση ήταν επίτευγμα), το Polo έχασε προς το Ibiza (καλά να πάθει...) και το 208 νομίζω είναι το μόνο που θα κερδίσει κάτι, όχι γιατί είναι ντε και καλά καλύτερο αλλά γιατί η σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot φαίνεται οτι 'έχει πέραση' (και ορθώς κατά τη γνώμη μου) εφόσον όμως οι τιμές είναι ΄λογικές', για το οποίο δεν είμαι σίγουρος, δεν το έχω ψάξει αλλα΄μου φάνηκαν λίγο τσιμπημένες εκ πρώτης όψεως.