ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμάζουμε πρώτοι το νέο Renault Megane, που πάτησε τους τροχούς του στη χώρα μας, με τον 1.500άρη turbo diesel κινητήρα απόδοσης 110 ίππων.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε πρώτοι το νέο Renault Megane, που πάτησε τους τροχούς του στη χώρα μας, με τον 1.500άρη turbo diesel κινητήρα απόδοσης 110 ίππων.

Πρώτη δοκιμή: Νέο Renault Megane 1,5 dCi 110 PS

49.170 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2016)

Ξεχωριστή σχεδίαση, γαλλική οδική συμπεριφορά, ένας καλός diesel κινητήρες -όμως χωρίς AdBlue- και καλοφτιαγμένο εσωτερικό είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την τέταρτη γενιά του Renault Megane. Παρακάτω η πρώτη δοκιμή του επί ελληνικού εδάφους.

Μετά από μία καθυστέρηση λίγων μηνών από την προγραμματισμένη άφιξή του το Renault Megane ήρθε πια στην Ελλάδα και εμείς δοκιμάζουμε πρώτοι την έκδοση με τον 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων. Προτού βέβαια πούμε περισσότερα για τον κινητήρα, να σημειώσουμε πως πρόκειται για την τέταρτη γενιά του γαλλικού μικρομεσαίου (η 1η γενιά Megane παρουσιάστηκε το 1995), η οποία έρχεται αναβαθμισμένη σε πολλά σημεία ώστε να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας. Το αν θα το καταφέρει, θα προσπαθήσουμε να το αναλύσουμε παρακάτω.

Όπως και αν το δεις, από όποια γωνία, το νέο Renault Megane δεν έχει καμία σχέση σε εμφάνιση με το προηγούμενο μοντέλο και κερδίζει τις εντυπώσεις.

Όπως και αν το δεις, από όποια γωνία, το νέο Renault Megane δεν έχει καμία σχέση σε εμφάνιση με το προηγούμενο μοντέλο και κερδίζει τις εντυπώσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Αμφιλεγόμενη εμφάνιση;
Η Renault μας έχει συνηθίσει στο παρελθόν του Megane να παρουσιάζει ένα μοντέλο με αμφιλεγόμενη σχεδίαση (σ.σ. θυμηθείτε το πίσω μέρος της δεύτερης γενιάς). Αυτή τη φορά ευτυχώς δεν το παράκαναν, αλλά έφτιαξαν ένα αρκετά δυναμικό αυτοκίνητο που ακολουθεί και τη σχεδιαστική τους φιλοσοφία. Έτσι, στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν η μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες και τα φώτα που σχηματίζουν ένα «C» το οποίο αγκαλιάζει τον προφυλακτήρα, στο πλάι η σχεδίαση είναι πιο συμβατική και μόνο οι πίσω θόλους εξέχουν λίγο και τονίζουν το δυναμισμό του, ενώ η περισσότερη… δουλειά έχει γίνει πίσω. Συγκεκριμένα, τα φανάρια εκτείνονται από άκρη σε άκρη κάνοντας μάλιστα ένα «σπάσιμο» και κλέβουν την παράσταση ειδικά την νύκτα. Κάποιοι μάλιστα ίσως τα θεωρήσουν και too much, όχι όμως -θεωρούμε- τόσο ώστε να χαρακτηρίσουμε την συνολική εμφάνιση του μοντέλου αμφιλεγόμενη. Όμορφο και δυναμικό θα το πούμε...
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA