Διαβάστε ολόκληρη την πρώτη δοκιμή του Renault Twingo των 0,9 λτ. με απόδοση 90 ίππων στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 8 Νοεμβρίου.
Πρώτη δοκιμή: Renault Twingo Turbo 90 PS
8.410 Επισκέψεις στο άρθρο (5/11/2016)
Διαβάστε ολόκληρη την πρώτη δοκιμή του Renault Twingo των 0,9 λτ. με απόδοση 90 ίππων στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 8 Νοεμβρίου.
Το νέο Renault Twingo, που όπως είναι γνωστό έχει εξελιχθεί παράλληλα με το smart forfour, είναι το πρώτο 5θυρο Twingo στην ιστορία και παράλληλα το πρώτο πισωμήχανο Renault από το 1971, όταν και σταμάτησε η παραγωγή του R10. Όπως είχαμε διαπιστώσει και από τη δοκιμή της βασικής έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 1,0 λτ. κινητήρα, το αυτοκίνητο συνδυάζει επιτυχημένα τον trendy χαρακτήρα και την χαριτωμένη σχεδίαση του μήκους 3,595 μ. αμαξώματος με την αστική ευελιξία και την πρακτικότητα ενός 5θυρου μίνι. Σήμερα δοκιμάζουμε την turbo έκδοση, που χρησιμοποιεί τον 0,9 TCe κινητήρα της Renault και που έκανε το ντεμπούτο του στο Clio.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Ικανοποιεί σε επιδόσεις και κατανάλωση
Ο 3κύλινδρος, 0,9 λτ TCe κινητήρας του Twingo χάρη στο turbo αποδίδει 90 ίππους με 135 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη εντυπωσιάζει με την πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία του, ενώ στις χαμηλές στροφές είναι αρκετά αποδοτικός με μικρή υστέρηση απόκρισης.
Χώροι και πρακτικότητα μεγαλύτερου αυτοκινήτου
Το Twingo φιλοξενεί με άνεση 4 ενήλικες και διακρίνεται για την πρακτικότητά του. Με την τμηματική αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος και την αναδίπλωση της πλάτης του συνοδηγού, δημιουργείται χώρος 2,31 μέτρων μήκους για τη μεταφορά αντικειμένων.
Eσωτερικό: Λιτό, αλλά γεροδεμένο και ευρύχωρο
Ευχάριστα λιτό είναι το εσωτερικό, που διαθέτει έντονα νεανικό χαρακτήρα τονισμένο από τα ένθετα διακοσμητικά στοιχεία στο χρώμα του αμαξώματος. Τα πλαστικά είναι σκληρά, όπως συνηθίζεται στην κατηγορία άλλωστε, αλλά έχουν καλό φινίρισμα και σωστή συναρμογή.
Στο δρόμο: Ευέλικτο και ευχάριστο
Η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω βοηθά τους εμπρός κατευθυντήριους τροχούς να στρίβουν σε γωνία 45 μοιρών με αποτέλεσμα την σούπερ ευελιξία του γαλλικού μίνι στα στενά της πόλης με κύκλο στροφής μόλις 8,6 μ. Η ψηλή θέση οδήγησης βοηθά την ορατότητα και οι μηδενικοί πρόβολοι κάνουν το παρκάρισμα παιχνίδι.
Διαβάστε ολόκληρη την πρώτη δοκιμή του Renault Twingo των 0,9 λτ. με απόδοση 90 ίππων στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 8 Νοεμβρίου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κινητήρας-Επιδόσεις: Ικανοποιεί σε επιδόσεις και κατανάλωση
Ο 3κύλινδρος, 0,9 λτ TCe κινητήρας του Twingo χάρη στο turbo αποδίδει 90 ίππους με 135 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη εντυπωσιάζει με την πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία του, ενώ στις χαμηλές στροφές είναι αρκετά αποδοτικός με μικρή υστέρηση απόκρισης.
Χώροι και πρακτικότητα μεγαλύτερου αυτοκινήτου
Το Twingo φιλοξενεί με άνεση 4 ενήλικες και διακρίνεται για την πρακτικότητά του. Με την τμηματική αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος και την αναδίπλωση της πλάτης του συνοδηγού, δημιουργείται χώρος 2,31 μέτρων μήκους για τη μεταφορά αντικειμένων.
Eσωτερικό: Λιτό, αλλά γεροδεμένο και ευρύχωρο
Ευχάριστα λιτό είναι το εσωτερικό, που διαθέτει έντονα νεανικό χαρακτήρα τονισμένο από τα ένθετα διακοσμητικά στοιχεία στο χρώμα του αμαξώματος. Τα πλαστικά είναι σκληρά, όπως συνηθίζεται στην κατηγορία άλλωστε, αλλά έχουν καλό φινίρισμα και σωστή συναρμογή.
Στο δρόμο: Ευέλικτο και ευχάριστο
Η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω βοηθά τους εμπρός κατευθυντήριους τροχούς να στρίβουν σε γωνία 45 μοιρών με αποτέλεσμα την σούπερ ευελιξία του γαλλικού μίνι στα στενά της πόλης με κύκλο στροφής μόλις 8,6 μ. Η ψηλή θέση οδήγησης βοηθά την ορατότητα και οι μηδενικοί πρόβολοι κάνουν το παρκάρισμα παιχνίδι.
Διαβάστε ολόκληρη την πρώτη δοκιμή του Renault Twingo των 0,9 λτ. με απόδοση 90 ίππων στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 8 Νοεμβρίου.
Χιλιες φορες ομορφοτερο και καλυτερο απο το ασχημο smart το twingo εχει αυτο το κατι που ξεχωριζει και το κανει χαριτωμενο στοιχειο που και στο εσωτερικο συνεχιζεται και φαινεται. Μικρο διαμαντακι για μεσα στην πολη ο κινητηρας και οτι πρεπει για φιλοξενια 4 ατομων στο εσωτερικο του. Μαζι με toyota aygo και fiat 500 οτι καλυτερο στα μικρα μπορεις να βρεις!!
Εγώ το εχω ένα χρόνο με τον κινητήρα 1.0 με τα 70hp και ειμαι παρά πολύ ευχαριστημένος.Εκτος απο πολύ όμορφο ειναι υπερβολικά ευελικτο για τη πόλη λόγω του τιμονιού του καθώς και η οδική του συμπεριφορά ειναι πολύ καλή.Ενα αυτοκίνητο πόλης που ξεχωρίζει.
Στα μικρά πόλης μόνο ένα υπάρχει. Hyundai i10.
Βάλτε το συγκριτικό με το vw up για να γελάσουμε με τον κουβά της vw.