.jpg)
Διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες.
Μήκος σαν Polo, μεταξόνιο σαν Golf.
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ για 226 άλογα και αυτονομία στα 450 χλμ..
Το 2026 σε παραγωγή με τιμή από 25.000 ευρώ.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Δεν έχει ανακοινωθεί η ονομασία του
Ένα από τα επερχόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Volkswagen αποκαλύφθηκε εν μέρει. Ο λόγος για το μοντέλο παραγωγής του πρωτότυπου ID.2all ή ID.Polo, όπως θα μπορούσε να ονομαστεί, εικόνες του οποίου διέρρευσαν και το δείχνουν καμουφλαρισμένο στο κέντρο σχεδίασης της VW.
Διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες
Από τα πρώτα συμπεράσματα που μπορούμε να εξάγουμε κοιτώντας τις εικόνες, φαίνεται πως το μοντέλο παραγωγής σε σχέση με το πρωτότυπο ID.2all είναι ελαφρώς ψηλότερο, ενώ η σχεδίασή του είναι λιγότερη έντονη, κυρίως στο μπροστινό μέρος, περιφερειακά του καπό. Τα φωτιστικά σώματα που είναι κρυμμένα στο καμουφλάζ, έχουν υιοθετήσει μικρότερη σχεδιαστική προσέγγιση και φαίνεται πως είναι διαφορετικά απ' αυτά του πρωτότυπου, ενώ ενώνονται με μία LED φωτιζόμενη μπάρα.
Στο πλάι το μοντέλο φέρει παραδοσιακούς καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου, που αποφεύγουν το κλειστό μοτίβο, όπως ισχύει σε πολλές περιπτώσεις αμιγώς ηλεκτρικών. Το πίσω μέρος διατηρεί την κάθετη υπόσταση του πρωτότυπου, αλλά και μία πιο λεπτή LED μπάρα.
Μήκος σαν Polo, μεταξόνιο σαν Golf
Το μοντέλο παραγωγής του ID.2all θα βασίζεται σε μία πιο κοντή έκδοση της πλατφόρμας MEB, που έχει την ονομασία MEB Entry. Αν διατηρήσει τις διαστάσεις του πρωτότυπου τότε περιμένουμε να δούμε ένα αυτοκίνητο που θα έχει μήκος 4.050 χλστ., δηλαδή ανάλογο με αυτό το Polo, αλλά το μεταξόνιο των 2.600 χλστ. το φέρνει πιο κοντά σε αυτό του Golf. Αυτός είναι και ο λόγος που η μάρκα υπόσχεται ανάλογους χώρους στην καμπίνα. Από κει και πέρα το πλάτος του θα είναι περίπου στα 1.812 χλστ. και το ύψος του στα 1.530 χλστ.
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ για 226 άλογα και αυτονομία στα 450 χλμ.
Σε ότι αφορά το σύστημα κίνησης, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως το ID.2 θα είναι διαθέσιμο με μπαταρίες 38kWh και 58kWh, οι οποίες πιθανότατα να ακολουθήσουν και το ID.2X, που αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα, ως η crossover εκδοχή του. Η μεγαλύτερη μπαταρία ενδεχομένως να προσφέρει αυτονομία κοντά στα 450 χιλιόμετρα. Το μοντέλο παραγωγής του ID.2 πιθανότατα θα εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, απόδοσης 226 ίππων και θα μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα.
Συνέχεια του άρθρου >>>