ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παραμένει μοντέρνο και τολμηρό σε σχεδίαση το νέο Juke.

Πολύ βελτιωμένο το εσωτερικό του νέου Juke τόσο σε σχεδίαση και πρακτικότητα όσο και σε ποιότητα υλικών και συναρμογή.

Tο σημερινό Juke κυκλοφορεί από το 2010.

DIG-T με 117 ίππους Ο 1.000άρης τρικύλινδρος με τούρμπο αποδίδει 117 ίππους/5.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 180 Nm/1.750 σ.α.λ..

To κουπέ σχήμα πίσω έχει επιβιώσει κανονικά, όπως και η υψηλή βάση των παραθύρων και οι μικρές γυάλινες επιφάνειες.

Μυώδες είναι το πίσω μέρος αλλά με περισσότερες ακμές από ότι μέχρι πρότινος. Τα –τεχνολογίας LED- φώτα έχουν σχήμα μπούμερανγκ.

Πρώτη επαφή με το νέο Nissan Juke

50.510 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2019)

Και το Fun συνεχίζεται! Η νέα γενιά του Nissan Juke είναι εδώ. Λίγες μόλις μέρες πριν την επίσημη παρουσίασή του είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια πρώτη βόλτα μαζί του. Τί μας άρεσε και τί όχι;


Τολμηρή η Nissan! Όταν είχε δείξει το Juke το 2010, είχε θεμελιώσει ουσιαστικά μια νέα κατηγορία, εκείνη των μικρών και αρκετά τολμηρών SUV. Η διασκέδαση ήταν εγγυημένη. 

Και το σχέδιο δούλεψε. Στο διάστημα που ακολούθησε, το Juke ξεπέρασε τις 1 εκ. μονάδες σε παραγωγή και βρήκε μια ολόκληρη γενιά από «μιμητές».

«Το νέο μοντέλο όφειλε να γίνει μεγαλύτερο, οριακά πιο σοβαρό αλλά χωρίς να χάνει το διασκεδαστικό χαρακτήρα του» λέει ο Αντιπρόεδρος της Nissan Europe, Πονζ Παντικουτίρα, σχετικά με την εξέλιξη του νέου μοντέλου. «Το ντιζάιν θα συνεχίσει να ξεχωρίζει από τις μάζες, αν και θα είναι οριακά λιγότερο προκλητικό».

Είχαμε τη δυνατότητα να δούμε από κοντά το νέο μοντέλο και παρά το βαρύ καμουφλαζ μπορέσαμε να σχηματήσουμε άποψη για την σχεδίαση και την ποιότητα των υλικών του. Και η νέα γενιά θα διατηρήσει την κουπέ αισθητική με την ανυψωμένη βάση των παραθύρων και τη χαμηλωμένη οροφή. Τα πλαϊνά νεύρα και τα πολύ τονισμένα φτερά ενισχύουν τη συγκεκριμένη εικόνα. Στο εμπρός μέρος, το Juke υιοθετεί τη μάσκα με το κλασικό σχήμα «V», στα πρότυπα της τρέχουσας σχεδιαστικής ταυτότητας της Nissan, ενώ πίσω κυριαρχούν τα LED φώτα και οι πιο έντονες ακμές. 

Το αμάξωμα έχει όντως μεγαλώσει με το μήκος στα 4,21 μ. (συν 7,5 πόντους), το πλάτος στα 1,80 μ. (συν 3,5 πόντους) και το ύψος στα 1,58 μ. (μόλις 1 πόντο αύξηση). Το μεταξόνιο ωστόσο πήρε μια ενίσχυση 10,5 πόντων και φτάνει πια τα 2,636 μέτρα. 

Το επίπεδο των χώρων είναι αισθητά καλύτερο και κυρίως στο πίσω κάθισμα όπου νιώσαμε τη διαφορά, ενώ το πορτ-μπαγκάζ παίρνει πλέον 422 αντί για 354 λίτρα αποσκευών.

Στο εσωτερικό, το φινίρισμα είναι πιο προσεγμένο, με επενδύσεις αλκαντάρα, στιλπνή βαφή στο ταμπλό αλλά και ενθέσεις χρωμίου. Υπάρχει και επιλογή με εκτεταμένη χρήση δερμάτινης επένδυσης στο εσωτερικό. Για τα όργανα υπάρχει μια οθόνη 7 ιντσών ενώ το navi και το infotainment έχουν μια οθόνη 8 ιντσών. Το δε τιμόνι είναι πλέον ρυθμιζόμενο και σε βάθος και όχι μόνο στο ύψος όπως ισχύει στο πρώτης γενιάς μοντέλο. 

Το Juke βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα της συμμαχίας Renault/Nissan. Για την κίνηση θα φροντίζει το νέο σύνολο βενζίνης 1,0 λίτρου με τρεις κυλίνδρους, τούρμπο και 117 ίππους, λύση γνωστή ήδη από το Micra. Το 0-100 χλμ./ώρα θα εκτελείται σε 10,2 δλ.. Για τις τιμές δε έχουμε πολλές πληροφορίες ακόμη. 

ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ 
Τι μας άρεσε και τι δε μας άρεσε
Η Nissan δεν έχασε το θάρρος της ούτε στη δεύτερη γενιά του Juke. To ντιζάιν είναι για ακόμα μία φορά πολύ τολμηρό. Η εικόνα των επιλογών σε ό,τι αφορά τους κινητήρες είναι περιορισμένη, καθώς υπάρχει μόνο ένα μοτέρ βενζίνης. 

Η άποψή μας
Τo Juke κράτησε το χαρούμενο χαρακτήρα του ενώ, ενισχύθηκε σε θέματα πρακτικότητας με καλύτερους χώρους, βελτιωμένης ποιότητας, μεγαλύτερου πορτ-μπαγκάζ κι ενός απόλυτα σύγχρονου infotainment. H διασκέδαση λοιπόν μπορεί να συνεχιστεί. 

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON