Η Volkswagen κατέκτησε την πρωτιά στις ευρωπαϊκές πωλήσεις το 2019 με το Golf να τερματίζει πρώτο την κούρσα, όντας για μία ακόμη φορά το best seller της Γηραιάς Ηπείρου.
Το 2019 ήταν μία εξαιρετική χρονιά για τη Volkswagen, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, σε μία παγκόσμια αγορά που χαρακτηρίστηκε από ύφεση, καθώς κατέγραψε πωλήσεις 6,28 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, αύξηση περίπου 0,5% σε σχέση με το 2018. Η γερμανική μάρκα είδε τις πωλήσεις της στην ήπειρό μας να αυξάνονται. Με βάση τα επίσημα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Αυτοκινητοβιομηχανιών (ACEA), η VW έκλεισε το 2019 με περίπου 1.769.000 ταξινομήσεις, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 0,3%. Επιπλέον, το 2019, βρέθηκαν τρία μοντέλα της Volkswagen στο Top 5 των πωλήσεων στην Ευρώπη: τα Golf, Polo και Tiguan.
Αναλυτικότερα, για μία ακόμα χρονιά το Volkswagen Golf αναδείχθηκε το best-seller της Ευρώπης, με περίπου 460.000 ταξινομήσεις, όπως αναφέρει η ανακοίνωση της γερμανικής μάρκας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επίδοση σημειώθηκε ενώ το μοντέλο είχε ουσιαστικά ολοκληρώσει τον κύκλο του, με την όγδοη γενιά του να αποκαλύπτεται το τελευταίο τρίμηνο του έτους. Το Golf κατέγραψε περίπου 40% περισσότερες πωλήσεις από το δεύτερο μοντέλο της λίστας, το Volkswagen Polo, (περίπου 331.000 ταξινομήσεις). Στην τέταρτη θέση του Top-5 βρέθηκε ένα ακόμη μοντέλο της Volkswagen, το Tiguan, με σχεδόν 300.000 πωλήσεις και τον άτυπο αλλά σημαντικό τίτλο του best-seller των SUV στην Ευρώπη. Στην Ελλάδα, η Volkswagen το 2019 κατέγραψε 9.463 ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων, αύξηση 4,8% (9.023 ταξινομήσεις το 2018).
Εντυπωσιακή η αύξηση πωλήσεων της Volkswagen όσον αφορά και στην ηλεκτροκίνηση βάσει των στοιχείων που έδωσε στη δημοσιότητα. Σε σύγκριση με το 2018, οι πωλήσεις ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων της Volkswagen αυξήθηκε περίπου 60%, ξεπερνώντας τις 80.000 μονάδες. Πιο δημοφιλές μοντέλο το e-Golf, με περισσότερες από 35.000 πωλήσεις.
Τέλος, άξια αναφοράς είναι και η πορεία των compact SUV της Volkswagen στην ελληνική αγορά, κάτι που δείχνει και την προτίμηση των καταναλωτών γενικότερα. Το T-Roc, το πιο μεγάλο από τα δύο, βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του με 1.699 μονάδες, αρκετά μπροστά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Το T-Cross σημείωσε 871 πωλήσεις, εξίσου εντυπωσιακό νούμερο αν ληφθεί υπΆ όψη ότι το λανσάρισμά του έγινε μόλις λίγο πριν το καλοκαίρι! Είναι αξιοσημείωτο ότι αθροιστικά τα T-Roc και T-Cross σημείωσαν 2.570 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε ποσοστό περίπου 18% της κατηγορίας, δείχνοντας την κυριαρχία της Volkswagen στο συγκεκριμένο segment.
ΑΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ...., μα καλά αυτά τα κωθώνια οι Ευρωπαίοι δεν βλέπουν πόσο σαπάκια είναι τα αυτοκίνητα του VW GROUP, μα πόσο τέλος πάντων γατόνια είμαστε εμείς οι Έλληνες!!!
Το Golf είναι όντως ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο για τους Ευρωπαίους που το αγοράζουν με leasing και το κρατάνε έως 5 έτη. Και γι'αυτό έχει αυτές τις πωλήσεις. Δυστυχώς όμως στην χώρα μας που ένα αυτοκίνητο το κρατάμε 15 χρόνια, λόγο αξιοπιστίας δεν κάνει. Απλά. Εδώ τα κριτήρια είναι διαφορετικά. Θεωρώ ότι λίγο μειωμένων μισθών, είμαστε αναγκασμένοι να πάμε σε Ιαπωνικό η Κορεάτικο αυτοκίνητο, η πλειοψηφία τουλάχιστον. Επίσης, οι περισσότεροι οδηγούνται αναγκαστικά σε αγορά μεταχειρισμένου, τι να λέμε τώρα...
Είτε αρέσει είτε όχι σε μερικούς το golf είναι ο ηγέτης στην κατηγορία του και ...μετρο σύγκρισης για τα υπόλοιπα car
ΑΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ...., μα καλά αυτά τα κωθώνια οι Ευρωπαίοι δεν βλέπουν πόσο σαπάκια είναι τα αυτοκίνητα του VW GROUP, μα πόσο τέλος πάντων γατόνια είμαστε εμείς οι Έλληνες!!!
Το Golf είναι όντως ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο για τους Ευρωπαίους που το αγοράζουν με leasing και το κρατάνε έως 5 έτη. Και γι'αυτό έχει αυτές τις πωλήσεις. Δυστυχώς όμως στην χώρα μας που ένα αυτοκίνητο το κρατάμε 15 χρόνια, λόγο αξιοπιστίας δεν κάνει. Απλά. Εδώ τα κριτήρια είναι διαφορετικά. Θεωρώ ότι λίγο μειωμένων μισθών, είμαστε αναγκασμένοι να πάμε σε Ιαπωνικό η Κορεάτικο αυτοκίνητο, η πλειοψηφία τουλάχιστον. Επίσης, οι περισσότεροι οδηγούνται αναγκαστικά σε αγορά μεταχειρισμένου, τι να λέμε τώρα...