
«Φουλάρει» με 10 ευρώ και βγάζει 500 χλμ. μέσα στην πόλη, 370 χλμ. σε μια μέση διαδρομή
Για να φορτίσεις στην εθνική θέλεις 20 λεπτά
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας (574 λτ.)
Είναι ελαφρύ για ηλεκτρικό (1.563 κιλά), πράγμα καλό για την οδική συμπεριφορά και επιδόσεις
Από 25.900 ευρώ & με εξοπλισμό που δεν του λείπει τίποτα (12άρα οθόνη με κάμερα, ζάντες αλουμινίου, κλιματισμός)
autotriti team
>> Διάβασε και σε μορφή περιοδικού ή εκτύπωσε – το άρθρο, με 1 κλίκ εδώ
Νέο Ford Puma Gen-E: Το κορυφαίο fun-to-drive μικρό SUV είναι, πια, και ηλεκτρικό
Το νέο Ford Puma Gen-E, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του fun-to-drive μικρού SUV της Ford, είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα του ήπια υβριδικού μοντέλου, το Puma Gen-E (σ.σ. το Gen-E υποδηλώνει την ηλεκτρική γενιά ή όπως αναφέρεται αγγλιστί Generation Electric) είναι διαθέσιμο σε μία προσθιοκίνητη επιλογή ισχύος 168 ίππων.
Από 25.900 ευρώ - Πρώτες παραδόσεις το Μάρτιο
Το ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E είναι διαθέσιμο σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται τον προσεχή Μάρτιο. Η εισαγωγική έκδοση Style ξεκινάει από 25.900 ευρώ (με επιδότηση και προωθητική ενέργεια της Ford), ενώ το επόμενο σκαλοπάτι είναι η έκδοση Gen-E Premium που κοστίζει 27.944 ευρώ. Κάθε έκδοση καλύπτεται από 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, ενώ με το πρόγραμμα Ford Finance υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης με επιτόκιο από 0,9%.Πάμε να δούμε, όμως τα 5 βασικά πλεονεκτήματα του νέου ηλεκτρικού Ford Puma Gen-E με τα 168 άλογα.
1. «Φουλάρει» με 10 ευρώ και βγάζει 500 χλμ. μέσα στην πόλη, 370 χλμ. σε μια μέση δοκιμή
Το... ρεζερβουάρ του ηλεκτρικού Ford Puma Gen-E είναι μία μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 43 kWh για την οποία η εταιρεία δηλώνει μέση κατανάλωση 13,1-14,5 kWh χιλιόμετρα (αναλόγως εξοπλιστικής έκδοσης). Η Ford αναφέρει πως σε πόλη και ταξίδι κάνεις περίπου 370 χλμ.. Αν οδηγείς μόνο στην πόλη, το νούμερο ξεπερνά τα 500 χλμ. (523 λέει η μάρκα). Αυτό γίνεται επειδή τα ηλεκτρικά, στις πιο χαμηλές ταχύτητες της πόλης κάνουν ανάκτηση ενέργειας και φορτίζουν την μπαταρία τους (π.χ. στο φρενάρισμα ή όταν αφήνεις το γκάζι).
Και πόσο θα πληρώσω για να «φουλάρω» το ηλεκτρικό Puma; Υπολογίζοντας το κόστος φόρτισης στο σπίτι (0,16 ευρώ/κιλοβατώρα), θα χρειαστεί να δώσεις λιγότερα από 10 ευρώ.
2. Για να φορτίσεις στην εθνική θέλεις 20 λεπτά
Για γρηγορότερο «γέμισμα», το Ford Puma Gen-E υποστηρίζει ταχυφόρτιση 100 kW και γεμίζει από το 10-80% σε 23 λεπτά. Που σημαίνει ότι σε 20 λεπτά θα πάρεις περίπου 250 χλμ., πολύ λίγος χρόνος για κάποιον που κάνει ένα ταξίδι στην εθνική.
3. Είναι ελαφρύ για ηλεκτρικό (1.563 κιλά), πράγμα καλό για την οδική συμπεριφορά και επιδόσεις
Το fun-to-drive είναι βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το ήπια υβριδικό Ford Puma, οπότε η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση βρίσκει μία πετυχημένη βάση πάνω στην οποία μπορεί να «πατήσει». Κι έχει, επίσης, πολύ ενδιαφέρουσες τεχνικές προδιαγραφές. Καταρχάς, τα περισσότερα άλογα (168 PS) και η μεγαλύτερη μα και άμεσα διαθέσιμη ροπή με την πρώτη γκαζιά (290 Nm) δίνουν καλύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. για το ηλεκτρικό Puma, 9,6 δλ. για το αυτόματο των 125 ίππων).
Εκτός της ιπποδύναμης και της ροπής, υπέρ του fun-to-drive είναι το βάρος του Ford Puma Gen-E. Τα 1.563 κιλά είναι μικρό βάρος για ηλεκτρικό αυτοκίνητα (συνήθως είναι κοντά στους 2 τόνους), πράγμα καλό, διότι ένα ελαφρύτερο αυτοκίνητο μπορεί να στρίβει με περισσότερα χιλιόμετρα, χωρίς να υπάρχουν μεγάλες μετατοπίσεις βάρους και μεγάλες κλίσεις. Μάλιστα, η αναλογία κιλών/ίππων είναι καλύτερη για το ηλεκτρικό σε σχέση με το ήπια υβριδικό μοντέλο. Και ξέρουμε πως όσο μικρότερο βάρος έχουν να κουβαλήσουν τα άλογα του κινητήρα, τόσο το καλύτερο.
- Ford Puma Gen-E: 9,3 κιλά/ίππο
- Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV: 10,2 κιλά/ίππο για το χειροκίνητο, 10,7 κιλά/ίππο για το αυτόματο
Σελίδα 2 | Ford Puma Gen-E: Εσωτερικό - Εξοπλισμός - Χώρος αποσκευών |
Σελίδα 3 | Εμφάνιση - Σχεδίαση |
Σελίδα 4 | Πίνακας: Τιμές, εξοπλισμός & τεχνικά χαρακτηριστικά |