Mια μοναδική διάκριση έλαβε η Ferrari, αφού στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ που διοργανώθηκε στο Davos της Ελβετίας, η ιταλική φίρμα κατασκευής αυτοκινήτων σημείωσε σκορ 94,8 BSI (Brand Strength Index) στην βαθμολογία με τα πιο «δυνατά» brand name στον κόσμο.
Μάλιστα, η αξιολόγηση της Ferrari αυξήθηκε κατά 3,3 μονάδες BSI τους τελευταίους 12 μήνες, την ίδια στιγμή που είναι μια από τις 14 συνολικά εταιρείες που αξιολογήθηκαν ως AAA+. Οι μόνες μάρκες που βρέθηκαν κοντά στην Ferrari σε βαθμολογία ήταν οι BMW και Porsche με αξιολόγηση ΑΑΑ.
Ο David Haigh, CEO του οργανισμού Brand Finance δήλωσε: «Η Ferrari έχει ασύγκριτη αναγνώριση και παίρνει άριστα σε σχεδίαση και καινοτομία. Το έμβλημά της είναι το τέλειο σύμβολο για την δύναμη και την ζωτικότητα της ενώ η Ferrari καταστρώνει τα πλάνα της για να νέα της μοντέλα και ελκύει νέο κοινό έξω από τον κόσμο της αυτοκίνησης».
Η Ferrari καινοτομεί, και πέρα από τα αυτοκίνητα, στους τομείς της ένδυσης και λοιπών προϊόντων, ενώ το όνομά της έχει δοθεί ακόμα και σε θεματικά πάρκα και ξενοδοχεία. Η αξία της μάρκας έχει αυξηθεί 27% και φτάνει τώρα τα 8,3 δις δολάρια, την στιγμή που όλα τα αυτοκίνητα της που θα μπουν σε παραγωγή το 2019 έχουν ήδη προπωληθεί από το προηγούμενο καλοκαίρι.
Μεταξύ άλλων, η Ferrari βρίσκεται σε αξιολόγηση από εταιρείες όπως η Coca-Cola, τα McDonalds, τα παιχνίδια Lego και η Disney.