Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το αυτοκίνητο άλλαξε απότομα κατεύθυνση και προσέκρουσε στις μπαριέρες με αποτέλεσμα να υποστεί μεγάλες υλικές ζημιές.

Το αυτοκίνητο άλλαξε απότομα κατεύθυνση και προσέκρουσε στις μπαριέρες με αποτέλεσμα να υποστεί μεγάλες υλικές ζημιές.

Το αυτοκίνητο άλλαξε απότομα κατεύθυνση και προσέκρουσε στις μπαριέρες με αποτέλεσμα να υποστεί μεγάλες υλικές ζημιές.

Πρώτο ατύχημα με Τesla Μοdel 3 στην Ελλάδα

1.792 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2018)

Τον γύρο του κόσμου κάνει η είδηση για το πρώτο ατύχημα εκτός Αμερικής του Τesla Model 3. Διαβάστε τι είπε ο οδηγός και ποια ήταν η απάντηση της μάρκας.

Το πρώτο ατύχημα εκτός Βόρειας Αμερικής με το Model 3 έλαβε χώρα στην Φλώρινα πριν από μερικές μέρες, όταν για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο και ενώ το σύστημα Autopilot ήταν σε λειτουργία, το αυτοκίνητο άλλαξε απότομα κατεύθυνση και προσέκρουσε στις μπαριέρες με αποτέλεσμα να υποστεί μεγάλες υλικές ζημιές.

Ο οδηγός ήταν ο You You Xue, που είναι και ένας από τους πρώτους ιδιοκτήτες του νέου ηλεκτρικού της Tesla, την ώρα που έκανε ταξίδι στις χώρες της Ευρώπης για να διαδώσει την αγάπη του για το Model 3. Ο ίδιος προέβη στην ακόλουθη δήλωση σχετικά με το ατύχημα: « To όριο ταχύτητας που είχε τεθεί στο Autopilot ήταν 120 χλμ./ώρα. Ο δρόμος ήταν καλά σηματοδοτημένος, σε καλή κατάσταση και αρκετά φωτισμένος. Δεν έβρεχε και δεν υπήρχε κίνηση κοντά μου. Ο δρόμος είχε δύο λωρίδες σε κάθε κατεύθυνση και χωριζόταν με τσιμέντο. Το αριστερό μου χέρι ήταν στο κάτω μέρος του τιμονιού και με το δεξί μου χέρι στον μηρό μου. Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν υπήρχε καμία ένδειξη ότι το όχημα δυσκολευόταν αλλά μετά από λίγο το Model 3 έστριψε απότομα στα δεξιά. Κοιτούσα την πλοήγηση στο κινητό μου και δεν είχα στραμμένη την προσοχή μου στον δρόμου αλλά μετά την ξαφνική αλλαγή κατεύθυνσης, προσπάθησα να στρίψω το τιμόνι με δύναμη για να διορθώσω την πορεία του αλλά ήταν αργά. Δεν τραυματίστηκα, φορούσα την ζώνη μου πριν και μετά την σύγκρουση ενώ δεν χρειάστηκε να λειτουργήσουν οι αερόσακοι».
 

Από την πλευρά της η Tesla δήλωσε σχετικά: « Η Τesla δεν έχει παρουσία στην Ανατολική Ευρώπη και δεν υπάρχει στην περιοχή αυτή συνδεσιμότητα με τις υπηρεσίες. Αν και δεν υπάρχει τρόπος να πάρουμε τα δεδομένα για το πώς συνέβη το ατύχημα λόγω του παραπάνω γεγονότος, η Tesla είναι ξεκάθαρη ότι ο οδηγός πρέπει πάντα να παραμένει υπεύθυνος για το αυτοκίνητο όταν χρησιμοποιείται το Autopilot. Λυπούμαστε που συνέβη αυτό το ατύχημα αλλά είμαστε χαρούμενοι που ο You You είναι ασφαλής».

Οι δύο πλευρές βρίσκονται σε επικοινωνία για το πού μπορεί να σταλθεί το τρακαρισμένο Model 3, ώστε η Tesla να μπορέσει να βρει τα αίτια του ατυχήματος.

Κλείνοντας, σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι τα οχήματα της Tesla έχουν πάρει έγκριση για να κινούνται αυτόνομα στους δρόμους της Βορείου Αμερικής και του Καναδά. Συνεπώς, μήπως ο εν λόγω ιδιοκτήτης ήταν κάπως βιαστικός να πραγματοποιήσει αυτό το ταξίδι; Σε κάθε περίπτωση, βάσει λογικής, η εταιρεία είναι καλυμμένη από την πλευρά της, εφόσον δεν υπάρχει έγκριση για τη χρήση Autopilot στη Γηραιά Ήπειρο.

Mercedes
Fia