Το πιο ισχυρό Pulsar της γκάμας είναι πλέον το 1.6 DIG-T των 190 ίππων, στο οποίο έχουν «πειραχτεί» επιπλέον οι αναρτήσεις, το τιμόνι και το πλαίσιο.
Pulsar 1,6 Turbo 190 PS
17.716 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2015)
Η Nissan λανσάρει το Pulsar με το 1.600άρι turbo σύνολο βενζίνης των 190 ίππων, το οποίο αν και είναι γρήγορο (0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ.), έχει κατανάλωση 4,75 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 134 γρ./χλμ.
Ήδη από τον περασμένο Μάιο οπότε και έγινε το λανσάρισμα του Pulsar, η Nissan είχε ανακοινώσει πως στη γκάμα του θα ενταχθεί μια turbo έκδοση 1,6 λίτρων. Η στιγμή, όμως, έφτασε που στο μικρομεσαίο hatchback ιαπωνικό μοντέλο θα περάσει το σύνολο 1.6 DIG-T της εταιρείας, το οποίο προς το παρόν κοσμεί με την παρουσία του την παλέτα συνόλων του Juke.Η πιο σπορ και ισχυρή έκδοση του Pulsar θα έχει ισχύ 190 ίππων και ροπή 240 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη ανάμεσα στις 2.000 και 4.000 σ.α.λ. Τα παραπάνω νούμερα επιτρέπουν στο hot hatch μοντέλο να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. Παρόλες τις επιδόσεις, η Nissan «υπόσχεται» μέση κατανάλωση 4,75 λίτρων/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 134 γρ./χλμ.Η Nissan, όμως, «πείραξε» και την ανάρτηση, αλλά και το τιμόνι του γρήγορου Pulsar, ενώ και το αμάξωμά του έγινε πιο άκαμπτο. Επειδή, όμως, η έκδοση 1.6 DIG-T δεν αρκεί να είναι «κακιά», αλλά και να φαίνεται, την εξωτερική της εμφάνιση την αναβαθμίζουν οι τροχοί των 18 ιντσών.
Elmariachi σιγά τα ωα που βγάζει 190 ίππους απο απο 1600αρι και άλλοι πολλοί έχουν τέτοιες και καλύτερες αναλογίες hp/cc.
Dimitrios kosmas όχι ότι ο ecoboost δεν ειναι καλός, έχω το fiesta με τους 100 ίππους και είμαι ικανοποιημένος, αλλά όχι και ροπή απο 0 στροφές και απόλυτα γραμμικός. Ας μη λέμε μπούρδες χαμηλά 1400αρι και 1600αρι ανάλογης ίππο δύναμης που έχουμε στην οικογένεια τραβάνε πολύ μα πολύ καλύτερα.
Nissan την παραπάνω καταναλωση το αυτοκίνητο μάλλον θα την επιτυγχάνει σε δρόμο καλυμμένο απο βαζελινη με λάστιχα φουσκωμένα σαν μπαλόνια και πηγαίνοντας στο ραλεντι. Επίσης θα περίμενα εμφανισιακα κάτι περισσότερο.
Να γιατί αγαπώ την Nissan διότι έχει την τεχνογνωσία και μπορεί από ένα κινητήρα 1.6lt βγάλει 190hp με μια τουρμπίνα. Που ήταν το Group όταν η Nissan δημιουργούσε το 1988 το Micra Super S.
«The MA09ERT was a twin charged (supercharger and turbocharger) engine that powered the March Superturbo, March R and the March Superturbo R.
Displacement: 930 cc (56.8 cubic inches)
Bore: 66 mm (2.6 in)
Stroke: 68 mm (2.7 in)
Maximum power: 110 PS (81 kW; 108 hp) @ 6500 rpm
Maximum torque: 98 ft•lbf (133 N•m) @ 5200 rpm
Compression ratio: 7.7:1
weight: 111 kg (245 lb)»
Το δυστύχημα είναι ότι το ταμείο είναι μείον.
Όλα τα αυτοκίνητα πλέον είναι καλά. Εάν εμβαθύνει κάποιος περισσοτερο θα δει ποια μοντέλα είναι καλύτερα και πιο αξιόπιστα. Ψάξτε λιγάκι να δείτε σε ποσα psi δουλεύει ο κάθε κινητήρας. Ο mr16ddt της Nissan δουλεύει σε 11 psi και δε διαθέτει over boost . Τέλος εάν το pulsar ακολουθεί ενα tsi η ops μπορει να εχει κατανάλωση x3 και όχι x4 σε αντίθεση με τα αλλα που θα έχουν πολυ περισσότερη.
Μια χαρά το ντοπαρισμένο Pulsar, μέχρι εκεί όμως. Έχει ιδιαίτερα δύσκολο έργο καθότι το κοινό αυτής της κατηγορίας το" ψάχνει" παρα πολυ. Υστερεί σε εμφάνιση αλλά σίγουρα έχει τα θετικά του Ιάπωνα. Ότι αφορά την κατανάλωση, θα ειναι επι 4!! οποίος θελήσει να "πιάσει" κάποιο Tsi, opc, Gt, κτλ
Η μέγιστη ροπή του είναι αρκετά χαμηλή για 1.6 turbo σε αυτή την ιπποδύναμη. Ο κινητήρας είναι γνωστός και έχει φορεθεί στο τελευταίο Clio RS. Το 1.6 ecoboost (150hp) δίνει 270Νm.
σιγά τα ωά...ο ecoboost στα ίδια κυβικά ανάλογα με τη χαρτογράφηση βγάζει από 150 έως 180 ίππους με ροπή από το 0, γραμμικός, ήσυχος και με την ίδια κατανάλωση.
Elmariachi σιγά τα ωα που βγάζει 190 ίππους απο απο 1600αρι και άλλοι πολλοί έχουν τέτοιες και καλύτερες αναλογίες hp/cc. Dimitrios kosmas όχι ότι ο ecoboost δεν ειναι καλός, έχω το fiesta με τους 100 ίππους και είμαι ικανοποιημένος, αλλά όχι και ροπή απο 0 στροφές και απόλυτα γραμμικός. Ας μη λέμε μπούρδες χαμηλά 1400αρι και 1600αρι ανάλογης ίππο δύναμης που έχουμε στην οικογένεια τραβάνε πολύ μα πολύ καλύτερα. Nissan την παραπάνω καταναλωση το αυτοκίνητο μάλλον θα την επιτυγχάνει σε δρόμο καλυμμένο απο βαζελινη με λάστιχα φουσκωμένα σαν μπαλόνια και πηγαίνοντας στο ραλεντι. Επίσης θα περίμενα εμφανισιακα κάτι περισσότερο.
Να γιατί αγαπώ την Nissan διότι έχει την τεχνογνωσία και μπορεί από ένα κινητήρα 1.6lt βγάλει 190hp με μια τουρμπίνα. Που ήταν το Group όταν η Nissan δημιουργούσε το 1988 το Micra Super S. «The MA09ERT was a twin charged (supercharger and turbocharger) engine that powered the March Superturbo, March R and the March Superturbo R. Displacement: 930 cc (56.8 cubic inches) Bore: 66 mm (2.6 in) Stroke: 68 mm (2.7 in) Maximum power: 110 PS (81 kW; 108 hp) @ 6500 rpm Maximum torque: 98 ft•lbf (133 N•m) @ 5200 rpm Compression ratio: 7.7:1 weight: 111 kg (245 lb)» Το δυστύχημα είναι ότι το ταμείο είναι μείον.
Προ εικοσαετίας έβγαζε 175 (VZR) και 200 (VZR N1) ίππους από ατμοσφαιρικό 1,6. Πώς αλλάζουν οι καιροί...
Υποκλίνομαι στους ταμπελολάτρεις.
Eντάξει τώρα μη παμε και στο άλλο άκρο τωρα επειδή η Nissan έβγαλε ένα 1600άρι turbo με 190 άλογα ότι πήγε και στο Θεό. ΑΡΓΗΣΕ ΚΙΟΛΑΣ
Όλα τα αυτοκίνητα πλέον είναι καλά. Εάν εμβαθύνει κάποιος περισσοτερο θα δει ποια μοντέλα είναι καλύτερα και πιο αξιόπιστα. Ψάξτε λιγάκι να δείτε σε ποσα psi δουλεύει ο κάθε κινητήρας. Ο mr16ddt της Nissan δουλεύει σε 11 psi και δε διαθέτει over boost . Τέλος εάν το pulsar ακολουθεί ενα tsi η ops μπορει να εχει κατανάλωση x3 και όχι x4 σε αντίθεση με τα αλλα που θα έχουν πολυ περισσότερη.
Μια χαρά το ντοπαρισμένο Pulsar, μέχρι εκεί όμως. Έχει ιδιαίτερα δύσκολο έργο καθότι το κοινό αυτής της κατηγορίας το" ψάχνει" παρα πολυ. Υστερεί σε εμφάνιση αλλά σίγουρα έχει τα θετικά του Ιάπωνα. Ότι αφορά την κατανάλωση, θα ειναι επι 4!! οποίος θελήσει να "πιάσει" κάποιο Tsi, opc, Gt, κτλ
Η μέγιστη ροπή του είναι αρκετά χαμηλή για 1.6 turbo σε αυτή την ιπποδύναμη. Ο κινητήρας είναι γνωστός και έχει φορεθεί στο τελευταίο Clio RS. Το 1.6 ecoboost (150hp) δίνει 270Νm.
σιγά τα ωά...ο ecoboost στα ίδια κυβικά ανάλογα με τη χαρτογράφηση βγάζει από 150 έως 180 ίππους με ροπή από το 0, γραμμικός, ήσυχος και με την ίδια κατανάλωση.