Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Πώς η Ford με το Capri έστειλε την Polestar να… «κουρεύεται»;

 Σχολιάστε 
2.855 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2024)
Πώς η Ford με το Capri έστειλε την Polestar να… «κουρεύεται»;

- Το νέο Ford Capri είναι αμιγώς και αποκλειστικά ηλεκτρικό
- Ομοιότητα εμπρός με το παλιό Capri του 1968, από το πλάι όμως με Polestar
- H κινέζικη premium υπο-μάρκα της Volvo άφησε υπονοούμενο πως το Capri την αντιγράφει
- Στην πραγματικότητα κανείς δεν ασχολείται με την Polestar όταν μιλάμε για το Capri

Το νέο Ford Capri είναι αμιγώς και αποκλειστικά ηλεκτρικό

Δεν είναι μόνο το όνομα Capri που κάνει το νέο μοντέλο της Ford να τραβάει την προσοχή. Με ένα χτυπητό κίτρινο χρώμα, στιβαρό και γωνιώδες σχήμα, και μια ιδιαίτερη, σχεδόν κουπέ σιλουέτα, το νέο Capri δεν προσπαθεί να περάσει απαρατήρητο. Και η πρώτη που το πρόσεξε είναι η Polestar. Έχει όμως δίκιο;
 
Η Ford θέλει το νέο της μοντέλο να μην είναι απλά ένα ακόμη ηλεκτρικό SUV. Και εδώ που τα λέμε δεν είναι. Ως ηλεκτρικό, πισωκίνητο ή τετρακίνητο, δυνατό, με μεγάλη αυτονομία και με τις επιδόσεις στο DNA του Ford Capri μπορεί να μοιράζεται το πάτωμα ΜΕΒ της VW, κατόπιν της μεταξύ τους συνεργασίας, όμως δε μοιάζει σε τίποτα με κάποιο από τα μοντέλα της VW της ίδιας πλατφόρμας. Και εδώ που τα λέμε, δε μοιάζει και με τίποτε άλλο. Ή όχι;

Ομοιότητα εμπρός με το παλιό Capri του 1968, από το πλάι όμως με Polestar

Εντάξει οι σχεδιαστικές αναφορές στο αρχικό Capri το 1968 είναι περιορισμένες αλλά και σαφείς. Ειδικά η εμπρός μάσκα παραπέμπει αμέσως, ενώ και το σχήμα το πίσω παραθύρου είναι επίσης σαφής αναφορά στο σπορ κουπέ των 70s και 80s. Όμως η Ford θέλει το Capri να είναι ένα σύγχρονο σεντάν, ή τέλος πάντων αυτή η νέα κατηγορία αυτοκινήτων που παρότι ψηλά δεν είναι SUV. Και έτσι από το πλάι ενώ μπορείς να το πεις κουπέ, δεν είναι. Με τι μοιάζει; Με Polestar 2 ίσως;

H κινέζικη premium υπο-μάρκα της Volvo άφησε υπονοούμενο πως το Capri την αντιγράφει

Υπάρχει άραγε ομοιότητα; Οι ιθύνοντες της Σουηδικής (ή πλέον Κινεζικής) μάρκας γρήγορα αντέδρασαν, με ένα υπονοούμενο πως το Capri θυμίζει το δικό τους μοντέλο. Αλήθεια είναι πως το Polestar 2 ήταν το πρώτο δυόμισι όγκων υπερυψωμένο (όχι SUV) ηλεκτρικό. Όμως το Capri δεν έχει τον μισό όγκο που ξεκάθαρα έχει το Polestar και εδώ που τα λέμε, από το προφίλ, είναι σημαντικά πιο αρμονικό και συνολικά καλύτερο από το μοντέλο της «λευκής» μάρκας. Το κατακίτρινο χρώμα λανσαρίσματος ήταν επίσης καλή επιλογή για να δείξει πως αντίθετα με την λευκή, βορεινή Polestar, το Capri δεν έχει μόνο το μεσογειακό όνομα, αλλά και το ταπεραμέντο.

Στην πραγματικότητα κανείς δεν ασχολείται με την Polestar όταν μιλάμε για το Capri

Και εδώ που τα λέμε, ποιος ασχολείται με την Polestar. Η μάρκα έχει σημαντικά υπαρξιακά προβλήματα από τότε που η Volvo από θυγατρική της, την ξέκοψε και την έκανε απλά μέρος του κινεζικού ομίλου Geely. Επίσης μιλάμε για την Ford, όχι για κάποια μικρή μάρκα, και έτσι το σχόλιο της Polestar φαίνεται να έγινε μόνο και μόνο για να «τσιμπήσουμε» και να βάλουμε τις δύο μάρκες και τα δύο μοντέλα στο ίδιο κείμενο. Ε, αυτό το κατάφεραν.
 
Όμως ποιος το κάνει καλύτερα αυτό το σχήμα; Το νέο Capri, ως μαζικό μοντέλο μιας τεράστιας μάρκας, θα αποτελέσει τη βάση της σιλουέτας της νέας κατηγορίας που ήδη διαμορφώνεται, αυτά τα ψηλά αλλά όχι SUV μοντέλα, λίγο κουπέ, λίγο σεντάν, σίγουρα χάτσμπακ. Τι λες όμως για το νέο Capri; Αρέσει; Και ποιος ασχολείται με την Polestar;

Autotriti.gr
RANGER MS RT