4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Ford Focus RS εξοπλίζεται για πρώτη φορά στην ιστορία του με σύστημα 4κινησης (Ford Performance All-Wheel-Drive).
Ford Performance All Wheel Drive
4.988 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2015)
Το νέο Ford Focus RS εξοπλίζεται για πρώτη φορά στην ιστορία του με σύστημα 4κινησης (Ford Performance All-Wheel-Drive), με έξυπνη λειτουργία, η οποία αναμένεται να αναδεικνύει στο έπακρο τις μηχανικές δυνατότητες του δυνατού μοντέλου της Ford.
Kάνουν την διαφορά...Το Ford Perfomance All Wheel Drive, βασίζει την λειτουργία του σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες (ένας σε κάθε άξονα), οι οποίοι ελέγχουν την κατανομή ροπής εμπρός/πίσω, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα κατανομής της ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών (torque vectoring), μέσω των ηλεκτροϋδραυλικών πολύδισκων συμπλεκτεκτών. Έως και το 70% της ροπής μπορεί να μεταφέρεται στον πίσω άξονα, ενώ έως και το 100% της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα μπορεί να μεταφέρεται σε κάθε ένα πίσω τροχό.
Η πίσω μονάδα ελέγχου κάνει «κουμάντο»Το ποσοστό της ροπής που καταλήγει σε κάθε άξονα περνάει από έλεγχο από την πίσω μονάδα ελέγχου κίνησης, η οποία φροντίζει και μεταβάλλει συνεχώς την κατανομή ροπής και στους δύο πίσω τροχούς, σύμφωνα με την τρέχουσα οδηγική κατάσταση, παρακολουθώντας δεδομένα από πολλαπλούς αισθητήρες του οχήματος 100 φορές το δευτερόλεπτο. Έτσι, όταν το όχημα στρίβει, η πίσω μονάδα ελέγχου κίνησης προληπτικά κατανέμει την ισχύ στον εξωτερικό πίσω τροχό άμεσα, σύμφωνα με τη γωνία διεύθυνσης, την πλευρική επιτάχυνση, το βαθμό περιστροφής του αμαξώματος και την ταχύτητα. Αυτή η μεταφορά ροπής βελτιώνει την είσοδο στη στροφή, την ευστάθεια και ουσιαστικά εξαφανίζει την υποστροφή. Το AWD σύστημα έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση (με πλευρική επιτάχυνση που ξεπερνά το 1 g), αλλά και προσαρμοζόμενη συμπεριφορά στο όριο με ικανότητα ελεγχόμενων υπερστροφών ισχύος. Στοχεύοντας στη βέλτιστη δυναμική συμπεριφορά, το σύστημα AWD Ford Performance ρυθμίστηκε σε συνδυασμό με το προηγμένο Electronic Stability Control, που διαθέτει σύστημα εμπρός κατανομής ροπής Torque Vectoring Control και λειτουργεί παράλληλα με το πίσω torque-vectoring AWD. Φυσικά για ακόμα καλύτερο κράτημα, έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές στην ανάρτηση με πιο σφιχτά ελατήρια και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ δύο σταδίων, νέους συνδέσμους στο εμπρός μέρος, επαναρυθμισμένο ηλεκτρικό τιμόνι, νέα σινεμπλόκ.
Με εξελιγμένη τετρακίνηση έρχεται για πρώτη φορά το Ford Focus RS, που η Ford την ονομάζε «Performance All-Wheel-Drive».
Μπορει να μου πει κάποιος αν το σύστημα διαχείρησης της ροπής που παρουσιάζει η ford στο focus rs (2015) διαφέρει σε σχέση με το active yaw control που είχε παρουσιάσει η mitshubishi στο lancer evo7 (2002)?
ΑΠΛΑ ΚΟΡΥΦΗ ΣΑΝ WRC.ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ AUDI RS3,A AMG M2, TYPE R, STI SUBARU.ΜΑΚΑΡΙ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΔΡΟΜΟ Κ ΠΙΣΤΑ.ΟΝΕΙΡΑ ΤΡΕΛΑ......
ΤΟΥΜΠΑΝΟ !! ΤΕΤΡΑΚΟΥΝΑ ΤΡΕΛΗ ΛΕΜΕ !! ΤΟ TEAM RS ΕΔΩΣΕ ΡΕΣΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ . .