Τι είναι αυτό που θα δώσει την "χαριστική βολή" στο diesel;
Πώς θα πεθάνει το ντίζελ;
7.855 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2017)
Το ντίζελ κινδυνεύει. Πνέει τα λοίσθια. Αρρώστησε βαριά με το σκάνδαλο της VW και τώρα ετοιμάζεται να το αποτελειώσει η νέα νομοθεσία για αυστηρότερους ρύπους. Είναι όμως οι νόρμες που θα το σκοτώσουν ή μήπως οι νέες τεχνολογίες;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ήδη επικεφαλής μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών κάνουν προβλέψεις πως μέσα στα επόμενα πέντε μόλις χρόνια, η γκάμα τους, που σήμερα πουλάει πάνω από 50% ντίζελ, δεν θα περιλαμβάνει ούτε ένα μοντέλο.
Πέντε χρόνια; Είναι δυνατόν για την τεχνολογία που κυριαρχεί στις πωλήσεις αυτοκινήτων σήμερα, με πάνω από το 50% της αγοράς, να έχει πλήρως απαληφθεί σε πέντε μόλις χρόνια;
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πήραν περίοδο χάριτος μέχρι το 2018 πριν αρχίσουν νέοι έλεγχοι που δεν θα επιτρέπουν σε καλοκουρδισμένα, προγραμματισμένα, νόμιμα και μη, συστήματα να «κλέβουν» στους ρύπους. Σε δύο χρόνια, ότι ντίζελ βγαίνει από την παραγωγή θα πρέπει να είναι τόσο καθαρό όσο λένε οι νόρμες. Γίνεται;
Γίνεται, αλλά μήπως δεν ενδιαφέρεται πλέον κανείς να το κάνει; Το πρόβλημα φυσικά είναι που θα επενδύσει κανείς τα λεφτά του. Από τη μία να φτιάξει τους ντίζελ, ή από την άλλη να αγκαλιάσει όλες τις άλλες τεχνολογίες. Και δεν μιλάμε μόνο για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που από μόνα τους καλπάζουν και είναι σίγουρο ότι θα βρεθούν με μεγάλα μερίδια αγοράς σύντομα. Μιλάμε για την απλή, ταπεινή, βενζίνη.
Τον κινητήρα που υπάρχει εδώ και 120 χρόνια και συνεχώς βελτιώνεται. Το μοτέρ που σε μόλις 10 χρόνια μείωσε την κατανάλωση και τους ρύπους του 40% και αύξησε την απόδοσή του κατά 50%. Και ακόμη το όριο της τεχνολογίας βενζινοκινητήρων δεν έχει βρεθεί. Μόλις πριν λίγες μέρες η Infiniti, μέλος του ομίλου Nissan-Renault, παρουσίασε ένα μοτέρ με ηλεκτρονικό έλεγχο βαλβίδων, που επιτρέπει μεταβλητή σχέση συμπίεσης. Μπορεί να ακούγεται τεχνικό, όμως μπαίνουμε στην εποχή που τα μοτέρ θα αλλάζουν συμπίεση, ακόμη και χωρητικότητα, με αποτέλεσμα να αποδίδουν όσο και τα μοτέρ ντίζελ, δηλαδή τα ίδια άλογα ανά μάζα καυσίμου, ή και περισσότερα.
Με τέτοιες τεχνολογίες στον ορίζονται, ποιός θα ασχοληθεί να «φτιάξει» το ντίζελ; Μήπως λοιπόν το ντίζελ πεθαίνει; Μήπως το ντίζελ πεθαίνει όχι από τις νόρμες και τον τρόπο ελέγχου που θα γίνουν εξαντλητικές, αλλά από τις άλλες τεχνολογίες που πλέον είναι καλύτερες; Εσείς τι λέτε;
Είπαμε..... Απ'τη βενζίνα ζουν πολλά στόματα, υποσυστήματα και ομάδες εργαζομένων.Το πετρέλαιο σαν πετρέλαιο καύσιμο δεν είναι κακό.Δεν είναι κακό που βγάζει φουλ ροπή,και που κινητήρας 2000 κ.εκ. να βγάζει ρύπους αντίστοιχους με 1200 και 1000 κ.εκ. βενζίνης. Απλά,τώρα είμαστε σε φάση πλασαρίσματος ''το ντίζελ είναι κακό''.Αν προσέξει καλύτερα κάποιος,θα δει εύκολα οτι τέτοια ρεύματα ξεκινούν απο χώρες στις οποίες έχουν έδρα μεγάλες εταιρίες πετρελαίου.
Δεν βαρεθηκατε τοσους μηνες να γραφετε το ιδιο;Δεν βαρεθηκατε;
Εχω την εντύπωση οτι περα απο τις όποιες ενστάσεις έχουμε όλοι μας οτι όλο αυτο ξεκίνησε μετά το dieselgate του κλεφτοgroup, υπάρχει η υπόνοια οτι θα "πεθάνει" γενικως το diesel σε όλες τις εταιρείες ούτως ώστε να μη φανεί μόνο του group η λαδιά!
κυριοι δημοσιογραφοι, το ειπατε το ξανα ειπατε το λετε συνεχεια, το εμπεδωσαμε. η επλογη ειναι δικη μας και ειναι ντιζελ. ελπιζω να το καταλαβετε αυτο. την αγορα ως προς το καυσιμο θα το αποφασισει ο καταναλωτης και μονο, θα αγοραζουμε ντιζελ και ολοι οι αλλοι θ ακολουθουν.
Και καλά θα κάνει να πεθάνει,για να μην πεθανουμε εμεις,δεν ειναι δυνατον αυτη η μαυρίλα που βγαζουν αυτα τα δηθεν καθαρα πετρελαιοκινητα να ειναι αθώα,μην γελιόμαστε..παμε για υγραεριο, υδρογόνο,και ισως σε υβριδικά και ηλεκτροκίνητα αν εξαλειφθεί το προβλημα με την αυξημενη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που ειναι πολύ ύποπτη.
Γιατί λέτε οτι θα "πεθάνει" το Diesel ενώ δεν έχει απαντηθεί το μεγάλο ερώτημα: τα μεγάλα μηχανήματα (όχι τα λεωφορεία τα επαγγελματικά) με τι κινητήρα θα μπορούνε να κινούνται; Οι βενζινοκινητήρες παλαιότερα είχαν μεν τοποθετηθεί σε μηχανήματα τέτοια αλλά η αντικατάσταση τους έγινε απο τους ντιζελοκινητήρες επειδή μπορούσανε να ανταποκριθούν απο τους αντίστοιχους της βενζίνης γιατί δεν υπήρχε απώλεια θερμικής ενέργειας. Επίσης, την μεγαλύτερη ευθύνη φέρνουν οι βιομηχανίες για τις γεννήτριες τους όπου χρειάζονται πετρέλαιο για να λειτουργήσουν. Αλλά κάτι βρωμάει εδω, και επιμένω για το "καμπανάκι" των κοιτασμάτων πετρελαίου το οποίο φαίνεται πως ήρθε πρόωρα. Αλλά εσεις βάλατε ταμπέλα τώρα "πεθαίνει και πεθαίνει" και το έχετε πάει πέρα ως πέρα. Αλλάξτε θέμα, δεν είναι μόνο το ντίζελ και οι ανακοινώσεις για μια τέτοια ιστοσελίδα όπως αυτη. Τέτοια φασαρία δεν κάνουν οι υπόλοιπες του εξωτερικού. Καταπιείτε αυτή την καραμέλα γιατί έχει αρχίσει να γίνεται γραφικό.
Απάντηση: Αγαπητέ Γιάννη, όπως έχουμε πει πολλές φορές, το diesel πεθαίνει όσον αφορά τους κινητήρες μικρού κυβισμού. Δεν αγγίζει τα βαρέα και επαγγελματικά μηχανήματα, όπου οι κινητήρες είναι πολλών λίτρων και πραγματοποιούν πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από ότι ένα επιβατικό αυτοκίνητο.
Από το σκάνδαλο με την wv και μετά ξαφνικά το πετρέλαιο πάει...Ευτυχώς που ακόμα υπάρχουν εταιρίες που ξέρουν να βγάζουν ντίζελ και όχι καρβουνιάρηδες που έβγαζε η Γερμανία...Εμείς όσο και αν προσπαθείτε τα περιοδικά πάλι ντίζελ θα πάρουμε γιατί μας τα ζαλησαν τα περιοδικά σας τόσα χρόνια και έτσι γουστάρουμε.Αιντε τώρα εσείς γράψτε για κάνα wv και για πρόβατα γερμανογλυφτες.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ!!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ.-