Πώς το νέο Hyundai Kona θέλει να γίνει το B-SUV για όλους;
7.770 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2023)
Χωρίς δισταγμούς, πειραματισμούς, και συμβιβασμούς, η Hyundai δεν λανσάρει απλά τη νέα γενιά του Kona, αλλά το απελευθερώνει και το αφήνει να γίνει αυτό που τώρα μπορεί να είναι: το B-SUV για όλους. Πως;
Δεν είναι απλά νέα γενιά. Η Hyundai λανσάρει το Kona από την αρχή!
Χωρίς δισταγμούς, πειραματισμούς, και συμβιβασμούς, η Hyundai δεν λανσάρει απλά τη νέα γενιά του Kona, αλλά το απελευθερώνει και το αφήνει να γίνει αυτό που τώρα μπορεί να είναι: το B-SUV για όλους. Πώς;
Για όποιον ακούει Kona και έχει το απερχόμενο μοντέλο στο μυαλό του, το μόνο κοινό θα είναι κάποιες πινελιές στη σχεδίαση που να συνδέουν τα δύο μοντέλα. Το νέο Kona είναι μεγαλύτερο σε κάθε διάσταση, με νέους κινητήρες, τελείως νέα σχεδίαση και ολοκαίνουργια καμπίνα.
Η Hyundai ανεβάζει το Kona σε μέγεθος, αφήνοντας το Bayon ως το μικρότερο SUV της, με διαστάσεις που πλησιάζουν σχεδόν αυτές του (συγγενικού) Kia Niro. Σχεδόν 18 εκατοστά μακρύτερο από το προηγούμενο, με 6 από αυτά να είναι στο μακρύτερο μεταξόνιο, και σχεδόν 100 λίτρα ακόμη στο χώρο αποσκευών, το Kona παίζει πλέον στο πάνω άκρο της B-SUV κατηγορίας, απέναντι σε μοντέλα όπως το 2008 ή το VW T-Roc.
Η εξωτερική σχεδίαση με το μονοκόμματο εμπρός φωτιστικό παραπέμπει στη σχεδιαστική γλώσσα των Ioniq μοντέλων της μάρκας, όμως η βασική διαφορά είναι το εσωτερικό. Δύο 12άρες οθόνες δίπλα δίπλα δεσπόζουν στην καμπίνα, φέρνοντας το Kona στην ίδια βαθμίδα απτής τεχνολογίας με το 2008. Για τη Hyundai οι περιστροφές, οι συμβιβασμοί και οι πειραματισμοί τελείωσαν, και το Kona είναι πλέον έτοιμο για τον ανταγωνισμό.
Με 40% των πωλήσεων του 1ης γενιάς Kona να είναι στην ηλεκτρική έκδοση, η Hyundai περιμένει το ηλεκτρικό Kona να ξεπεράσει τις συμβατικές εκδόσεις αυτή τη φορά. Ίσως όχι στην Ελλάδα, όμως με την full hybrid και βενζινοκίνητη έκδοση, κανείς δεν θα μείνει παραπονεμένος.
Η Hyundai θέλει το Kona να γίνει το B-SUV για όλους και φυσικά η γκάμα διαθέσιμων κινητήρων το επιτρέπει αυτό, όμως δεν είναι η μόνη με αντίστοιχες εκδόσεις. Αυτό που έχει με το μέρος του το Kona είναι η σχεδίαση μέσα-έξω, που παρότι είναι φουτουριστική, δεν διχάζει και εμπεριέχει όλα τα στοιχεία ενός αυτοκινήτου φτιαγμένο το 2023 για τα επόμενα χρόνια, χωρίς υπερβολές, εξάρσεις και εκκεντρικότητες.
Τι λες λοιπόν; Είναι η δεύτερη γενιά Kona το Β-SUV που μπορεί να ξεπεράσει τα σημερινά best seller;