Boλές κατά της διοργάνωσης σχετικά με τον νέο κανονισμό που προβλέπει την μείωση των διαθέσιμων κινητήρων από τέσσερις σε τρεις εξαπέλυσε ο Hasegawa. Δείτε τι λέει για Mercedes και Ferrari.
Mία από τις αλλαγές στους κανονισμούς για το πρωτάθλημα F1 της νέας σεζόν αφορά την μείωση των διαθέσιμων κινητήρων από τέσσερις σε τρεις. Κάτι τέτοιο φαίνεται πως δεν είναι τόσο αρεστό σε εταιρείες όπως η Renault και η Honda που θέλουν τη νέα χρονιά να φανούν πιο ανταγωνιστικές απέναντι στα μοτέρ της Mercedes και της Ferrari.
O Hasegawa, μέχρι πρότινος επικεφαλής Ανάπτυξης κινητήρων της Honda δήλωσε σε συνέντευξη του: « Eίναι πολύ δύσκολη υπόθεση και για εμάς αλλά και την Renault. Eίμαστε πλήρως αντίθετοι με αυτόν τον κανονισμό γιατί έτσι υπάρχουν μόνο δύο ευκαιρίες να λανσάρουμε κάποιο νέο μοτέρ. Χρειάζεται να αρχίσουμε την χρονιά με ένα καλό κινητήρα αλλά αν δεν το κάνουμε, θα έχουμε μόνο δύο ευκαιρίες για τον χρησιμοποιήσουμε.»
Ο Ιάπωνας συνέχισε λέγοντας ότι αυτός ο κανονισμός θα έχει και αρνητικό αντίκτυπο στην θέληση άλλων εταιρειών να επενδύσουν στην F1 σημειώνοντας: « H μείωση του κόστους είναι κρίσιμη αλλά η F1 είναι μια πρόκληση για την μηχανική εξέλιξη, αν δεν υπάρχει η δυνατότητα για κάτι τέτοιο δεν υπάρχει νόημα να συμμετέχεις.»
Τι θα γίνει με τα θέματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισε η Honda την περασμένη χρονιά; Ο Hasegawa εμφανίστηκε πεπεισμένος για την καλή πορεία της ιαπωνικής μάρκας «Πρέπει να προσέξουμε την αξιοπιστία μας αλλά και να βελτιώσουμε την απόδοση μας. Όταν είμαστε σίγουροι ότι έχουμε καλή βάση, θα προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα.»