Τι να πει κανείς πλέον… Με τον καλύτερο τρόπο το Ακρόπολις, το δικό μας ράλλυ επιβεβαιώνει ότι «ο λύκος και αν εγέρασε… κ.λπ.». Δηλαδή ότι παραμένει αυτός ο αγώνας που δεν σηκώνει υποτίμηση από κανέναν, που τιμωρεί και επιβραβεύει όπως αυτό θέλει!
Αγώνας με τα όλα του! Ακρόπολις με τα όλα του! Και χαιρόμαστε ιδιαίτερα για αυτό…. Ήταν κάποτε το κορυφαίο. Με το δικό του χαρακτήρα, το δικό του status και τη δική του αίγλη.
Τα χρόνια πέρασαν και οι marketeers νόμισαν ότι είναι πλέον όλα «πώληση». Εδώ και 12 χρόνια τους λέγαμε ότι είναι διαφορετικό το πράγμα εδώ στα ελληνικά χώματα… χωρίς να υπάρξει αποτέλεσμα. Το ράλλυ μας εξοβελίστηκε και φέτος που επέστρεψε όλοι είδαν ότι είναι δύσκολο να κατακτηθεί…
Η δυσκολία φάνηκε από την πρώτη κύρια ημέρα του αγώνα, την Παρασκευή.
Εδώ είναι Γεράνεια δεν είναι παίξε γέλασε και το τίμημα ήδη από τη 2η Ειδική Διαδρομή της Παρασκευής ήταν σκληρό και για τους πρωταγωνιστές… Τιμόνια, αναρτήσεις, συστήματα μετάδοσης βρέθηκαν στην ημερήσια διάταξη και μάλιστα στα πρώτα 37 – 38 χιλιόμετρα…. Ταλαιπωρία για τους Έβανς, Νωβίλ… με αποτέλεσμα να χάσουν πολύτιμο χρόνο. Επικεφαλής μετά το loop των Γερανείων βρέθηκε ο Κάλλε Ροβάνπερα και ακολούθησαν άλλες δύο Ειδικές Διαδρομές (Θήβα και Ελάτεια).
Το αποτέλεσμα; Μόλις 3,9 δευτερόλεπτα χωρίζουν μεταξύ τους τρείς πρώτους οδηγούς στο τέλος της ημέρας!
Εμπρός ο νεαρός Κάλε Ροβάνπερα που συγκεντρώνει πλέον όλα τα φώτα της δημοσιότητας επάνω του. Μη έχοντας κλείσει καλά καλά τα 21 χρόνια του ο Φινλανδός κέρδισε 2 από της 5 Ειδικές Διαδρομές της μέρας, καταφέρνοντας να καταλάβει με τον καλύτερο τρόπο το πώς πρέπει να διαφυλάττει τα ελαστικά τους στους απαιτητικούς ελληνικούς χωματόδρομους, στον πρώτο του (!) αγώνα στην Ελλάδα. Και εδώ ας σημειωθεί ότι με τις καθυστερήσεις των Έβανς και Νωβίλ έχασε δύο από τους... καθαριστές του. Εννοούμε ότι δύο πολύ σοβαροί οδηγοί δεν ξεκινούσαν πλέον εμπρός του (από την 3η Ειδική της Παρασκευής και μετά) για να του «καθαρίσουν» το δρόμο.
Πίσω του ο εξαιρετικός την πρώτη μέρα Οττ Τάνακ (3,7 δευτερόλεπτα) και ο οποίος έχει μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου… Πρόβλημα με το κιβώτιο ταλαιπώρησε τον Έβανς που μεταφράστηκε σε καθυστέρηση 5 λεπτών ενώ η καθυστέρηση που μέτρησε ο Νωβίλ έφτασε σχεδόν στα 6 λεπτά με βλάβη στο σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού. Οι οδηγοί έπεσαν πίσω στην κατάταξη (16η και 18η θέση αντίστοιχα) παραμένουν όμως εντός αγώνα και αναμένεται να το παλέψουν αύριο. Αυτός που είχε το κύριο καθήκον καθαρισμού των δρόμων από τα χαλίκια και ότι άλλο μπορεί να φέρει καθυστερήσεις και γλιστρήματα ήταν ο εξαιρετικός Οζιέ. Σε απόσταση βολής βρίσκεται στο τέλος της ημέρας (3ος γενικής) περιμένοντας τα πράγματα να είναι καλύτερα στη μεγαλύτερης διάρκειας και σκληρότητας ημέρα, το Σάββατο. Στο στρατόπεδο της Hyundai ο Τάνακ παρά τα διάφορα προβλήματα (έσβυσε ο κινητήρας σε κάποιες περιπττώσεις και υπερθερμαίνονταν τα αμορτισέρ) βρίσκεται στη 2η θέση.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Οι 5 πρώτοι στη γενική κατάταξη, στο τέλος της 2ης ημέρας του αγώνα είναι: