Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Raptor T1+: Το off-road «θηρίο» της Ford για το Ράλι Ντακάρ

 Σχολιάστε 
4.123 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2024)
Raptor T1+: Το off-road «θηρίο» της Ford για το Ράλι Ντακάρ
7 Φωτογραφίες »

- Με τον 5λιτρο Coyote V8 κινητήρα της Ford.
- Πάνελ αμαξώματος από ίνες άνθρακα.
- 17άρες ζάντες με 37άρια λάστιχα.
- Θα το οδηγήσουν στο Ντακάρ οι Carlos Sainz Sr και Nani Roma.

Αυτό είναι το αγωνιστικό της Ford για το Ντακάρ

Η Ford αποκάλυψε το νέο Raptor T1+ στο Goodwood Festival of Speed. Ο λόγος για το νέο αγωνιστικό off-road «κτήνος» της αμερικανικής φίρμας, το οποίο θα συμμετάσχει σε μία σειρά από αγώνες, ανάμεσα στους οποίους περιλαμβάνεται και το Ράλι Ντακάρ του 2025. Η φίρμα για μεγάλο χρονικό διάστημα δοκίμαζε το μοντέλο, το οποίο είχαμε δει στο παρελθόν με καμουφλάζ, ωστόσο  πλέον ήρθε η ώρα να συστηθεί στο κοινό.

Θα το οδηγήσουν στο Ντακάρ οι Carlos Sainz Sr και Nani Roma

Κατασκευασμένο σε συνεργασία με τη Red Bull και την M-Sport (πιστός συνεργάτης του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Ford από το 1997), το Raptor T1+ θα οδηγείται από τον θρυλικό οδηγό του WRC, Carlos Sainz Sr και τον Nani Roma, ο οποίος κέρδισε το Ράλι Ντακάρ τόσο το 2004 όσο και το 2014. Θα κάνει το ντεμπούτο του στον αγώνα Baja Hungary τον Αύγουστο του 2024, πριν μεταφερθεί στο Rallye du Maroc του Οκτωβρίου λίγο αργότερα και στη συνέχεια συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ 2025 τον επόμενο Ιανουάριο.

Ξεπέρασε τα 10.000 χλμ. σε δοκιμές υπό αντίξοες συνθήκες

Μέχρι στιγμής, έχει ολοκληρώσει περισσότερα από  10.000 χιλιόμετρα δοκιμών. Αυτό υποστήριξε ο επικεφαλής της ομάδας του Ντακάρ και διευθυντής της M-Sport, Matt Wilson, ο οποίος υπογράμμισε πως το Raptor T1+ έχει κινηθεί στις πιο σκληρές συνθήκες που ενδεχομένως θα βρει μπροστά του στους αγώνες.

Με τον 5λιτρο Coyote V8 κινητήρα της Ford

Το Ford Raptor T1+ τροφοδοτείται από το 5,0 λίτρων Coyote V8 κινητήρα της Ford, που μεταξύ άλλων βρίσκουμε και στην νέα Mustang, ωστόσο η εταιρεία δεν έχει ακόμη αποκαλύψει επίσημα στοιχεία απόδοσης. Από κει και πέρα διαθέτει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τεσσάρων κατευθύνσεων και ανεξάρτητη εμπρός και πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια. Οι ζάντες αλουμινίου είναι 17 ιντσών και συνδυάζονται με ελαστικά εκτός δρόμου 37 ιντσών, αλλά και αεριζόμενους δίσκους Alcon 355 χλστ. μπροστά και πίσω με εξαπίστονες δαγκάνες. Η διαδρομή της ανάρτησης είναι έως και 350 χιλιοστά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
CUSTOM VS MAXUS