Η εκκίνηση της χρονιάς για τις παγκόσμιες πωλήσεις της SEAT στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία με αποτέλεσμα την επίτευξη νέου ρεκόρ πωλήσεων. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας τον πρώτο μήνα του έτους η SEAT πούλησε 38.900 αυτοκίνητα, 20,4% περισσότερα από το 2017 (32.300) και πέτυχε το υψηλότερο αποτέλεσμα πωλήσεων Ιανουαρίου. Το νέο SEAT Arona έδωσε ώθηση στα αποτελέσματα των πωλήσεων της μάρκας, όπως ισχυρίζονται οι άνθρωποι της φίρμας, καθώς μόνο τον Ιανουάριο πούλησε 4.600 μονάδες από το νέο crossover, το οποίο βρίσκεται ακόμα στην φάση λανσαρίσματος. Με αυτά τα στοιχεία, η SEAT ξεκινάει το έκτο συνεχόμενο έτος αύξησης πωλήσεων της, μετά από το κλείσιμο του προηγούμενου έτους με αύξηση 14,6% και την άνοδο της τάξεως του 45,9% μεταξύ 2012 και 2017.
Τον Ιανουάριο, η Ισπανία, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο διατήρησαν τις αυξημένες πωλήσεις που είχαν σημειώσει και στο τέλος του 2017. Η Ισπανία ηγήθηκε των πωλήσεων με 8.000 αυτοκίνητα (+20.3%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (6.500 πωλήσεις, +12.0%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (4,200 πωλήσεις, +9,9%).
Η SEAT εντατικοποίησε τη στρατηγική διεθνοποίησης της τον Ιανουάριο και διάθεσε 2.200 Ibiza 5ης γενιάς στην Αλγερία, η οποία κατέστη η τέταρτη αγορά της μάρκας με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων από την αρχή του έτους. Επίσης η SEAT, εγκαινίασε την πρώτη της αντιπροσωπεία στο Auckland της Νέας Ζηλανδίας και έτσι τώρα η SEAT είναι πλέον παρούσα και στις πέντε ηπείρους.
Σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η επιθετική της πολιτική σε διεθνές επίπεδο προχωρά με σταθερά βήματα παράλληλα με την επέκταση της γκάμας των μοντέλων της. Μετά το λανσάρισμα των Ateca, Leon, Ibiza και Arona τα δύο τελευταία χρόνια, η SEAT συνεχίζει και το 2018 με τη προσθήκη του νέου 7-θέσιου SUV, που θα λάβει την ονομασία Tarraco όπως σας αποκαλύψαμε. Επιπλέον η SEAT θα ενισχύσει τη γκάμα της με το Arona TGI που θα προστεθεί στα μοντέλα Mii, Ibiza και Leon που τροφοδοτούνται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο.
Τέλος, σημειώνεται πως εξίσου ανοδική ήταν η πορεία της μάρκας και στην χώρα μας τον πρώτο μήνα του 2018. Με 222 συνολικές ταξινομήσεις και καταγράφοντας μερίδιο αγοράς 2.5%, η SEAT ουσιαστικά τετραπλασίασε τα μεγέθη της σε σχέση με τις 51 ταξινομήσεις του Ιανουαρίου 2017. Στις λιανικές ταξινομήσεις η αντίστοιχη αύξηση έφτασε το 204%, αφού με 134 ταξινομήσεις (44 τον Ιανουάριο 2017) η ισπανική μάρκα κατέγραψε μερίδιο λιανικής 2.6%.