Ανοδική πορεία πωλήσεων διαγράφει η Citroën. Το 2019 έκανε ρεκόρ 8ετίας στις πωλήσεις ξεπερνώντας το ορόσημο των 830.000 πωλήσεων που είχε σημειωθεί το 2011.
Η γαλλική φίρμα διέθεσε 834.571 καινούργια αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση μιας ποσοστιαίας μονάδας σε σχέση με το 2018. Η θέση της Citroën βελτιώθηκε, σύμφωνα με την ανακοίνωση της μάρκας, καθώς «κέρδισε» μια θέση στην κατάταξη των Top 10 εταιρειών με τις περισσότερες πωλήσεις. Από την 9η θέση της κατάταξης ανέβηκε στην 8η θέση στο κλείσιμο του 2019. Σημειώστε πως, αυτή ήταν η 6η διαδοχική χρονιά που σημειώνει αύξηση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, ποσοστό 30% σε σχέση με το 2013.
Αναφορικά με τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς, όπου διαφαίνονται σημάδια ανάκαμψης, η Citroën, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, είχε μία εξαιρετική χρονιά, ενδεικτική της δυναμικής της Citroën που σημειώνει διαδοχικά ανοδικά αποτελέσματα τα τελευταία έτη, πολλαπλάσια της ανόδου της συνολικής Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.
Ο κος Δημήτρης Καββούρης, Chief Operating Officer της Citroën, δήλωσε «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες που μας εμπιστεύθηκαν και ήρθε αυτή η σημαντική για τη Μάρκα ανάπτυξη το 2019! Στην επιτυχία αυτή έχει συντελέσει καθοριστικά η πολύ δυνατή ομάδα της Citroën Hellas και το Δίκτυο Επίσημων Διανομέων Citroën. H φρέσκια προϊοντική γκάμα αυτοκινήτων, η ιδανική σχέση τιμής – αξίας, αλλά και η προσφορά καινοτόμων υπηρεσιών προσαρμοσμένων στην εγχώρια αγορά, επιβραβεύθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τους πελάτες μας. Το 2020 θα συνεχίσουμε με προσήλωση να στοχεύουμε στην ικανοποίηση των πελατών μας».
Πιο συγκεκριμένα, η αγορά στο σύνολό της (επιβατικά και επαγγελματικά), έκλεισε στα 122.081 οχήματα σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 10,6%. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της Citroën, κινήθηκαν με διπλάσιο ρυθμό, με το ποσοστό της αύξησης να ανέρχεται στο 24,7%. Ακόμη υψηλότερη ήταν η ποσοστιαία αύξηση στα επιβατικά οχήματα της Citroën, η οποία έφτασε στο 26,2%, ούσα η δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ανάμεσα στις 10 πρώτες εταιρίες της ελληνικής Αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ελληνική αγορά το 2019, το μερίδιο της Citroën ανήλθε στο 5,82% (από το 5,1% το 2018), που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα μεταξύ των χωρών της Ευρώπης (εκτός Γαλλίας).
Σημαντικές επιδόσεις επίσης, σημείωσαν τα μοντέλα της Μάρκας ανά κατηγορία για το 2019. Πιο συγκεκριμένα το best seller μοντέλο της Citroën, το C3, έφτασε στην 4η θέση του συνόλου της αγοράς με 3.764 πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση ρεκόρ της τάξης του 29,9% σε σχέση με το 2018. Ρεκόρ του μοντέλου και στις εταιρικές πωλήσεις, αφού κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία του και την δεύτερη στο σύνολο της αγοράς. Το C3 Aircross σημείωσε ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων της τάξης του 21,9%. Σημαντική αύξηση σημείωσε και το C4 Cactus, με το ποσοστό να ανέρχεται στο 15,3%.