Το νέο Coupe SUV, Renault Αrkana συνδυάζει τον ξεχωριστό σχεδιασμό, με τους μεγάλους χώρους και υβριδικά κινητήρια σύνολα, αποτελώντας μία ακόμα επιλογή στην ελληνική αγορά και μάλιστα σε τιμή προσιτή σύμφωνα πάντα με τα δεδομένα της κατηγορίας του.
Το Renault Αrkana μετρά λίγο διάστημα στη χώρα μας, καθώς έκανε το επίσημο ντεμπούτο τους στην εγχώρια αγορά πριν από λίγους μήνες, ωστόσο δεν χρειάστηκε παραπάνω χρόνο για να τραβήξει πάνω του τα βλέμματα του αγοραστικού κοινού. Με ξεχωριστό σχεδιασμό, μεγάλους χώρους και δύο υβριδικά κινητήρια σύνολα, το Arkana σκοπεύει να βάλει για τα καλά τη Renault στο παιχνίδι των Coupe SUV και να μπει κόντρα στα premium μοντέλα, ευελπιστώντας ότι θα πάρει ένα... χορταστικό κομμάτι από την «πίτα» της συγκεκριμένης αγοράς στην Ελλάδα.
Ευρύχωρο πορτμπαγκάζ
Πριν λοιπόν δούμε την γκάμα με την οποία το Arkana προσφέρεται στη χώρα μας, να κάνουμε μία ιδιαίτερη αναφορά στο χώρο αποσκευών, καθώς πολλοί ακούν coupe σχεδίαση και κρατούν επιφυλάξεις για το πόσο μειώνεται η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ. Στην περίπτωση του Renault Arkana η κεκλιμένη πίσω οροφή δεν επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις παροχές του χώρου αποσκευών με την μεγάλη και εύχρηστη πόρτα. Στις ήπια υβριδικές εκδόσεις είναι στα 513 λίτρα, νούμερο καλό για μια οικογένεια, ενώ στην E-Tech υβριδική έκδοση «πέφτει» στα 480 λίτρα λόγω της ύπαρξης μπαταρίας στο πάτωμα του μοντέλου. Μάλιστα, στο κάτω μέρος υπάρχει και υπερυψωμένο δάπεδο που μπορεί να τοποθετηθεί στη χαμηλή θέση και να αυξήσει τη χωρητικότητα ή στην ανώτερη θέση για να φιλοξενήσει πιο ογκώδεις αποσκευές.
Ήπια υβριδικό ή υβριδικό
Όπως «μαρτυρήσαμε» παραπάνω το Αrkana προσφέρεται στη χώρα μας με δύο επιλογές για τα κινητήρια σύνολα, μία ήπια υβριδική και μία υβριδική. Η πρώτη αντιστοιχεί σε 140 άλογα και αποτελείται από έναν 1.300άρη turbo κινητήρα και μια μπαταρία λιθίου 12V με τις τιμές να ξεκινούν από 25.290 ευρώ. Η υβριδική E-Tech επιλογή αποτελείται από έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης, δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα κανονικό και ένα μικρότερο, σε ρόλο μίζας-γεννήτριας) και μια μικρή μπαταρία 1,2 kWh με την ισχύ να ανέρχεται στα 145 άλογα. Οι τιμές για την υβριδική έκδοση των 145 ίππων ξεκινούν από 29.390 ευρώ.
2+1 εξοπλιστικές εκδόσεις
Στο κομμάτι του εξοπλισμού, το Arkana διατίθεται στην Ελλάδα κατά βάση με δύο εξοπλιστικές εκδόσεις οι οποίες δεν έχουν καθόλου καλή σχέση με την... τσιγκουνιά, όντας ιδιαίτερες πλούσιες. Λέμε «κατά βάση» γιατί αυτή τη στιγμή ανάμεσα στις εκδόσεις Expression και Dynamic, παρεμβάλλεται η έκδοση Expression Plus που αφορά μόνο το ήπια υβριδικό σύνολο και χαρακτηρίζεται από περιορισμένη διαθεσιμότητα μοντέλων.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Κατά της τσιγκουνιάς η έκδοση Expression
Επιστρέφοντας λοιπόν στις στάνταρ εκδόσεις, η βασική Expression (από 25.290 ευρώ το ήπιο υβριδικό και από 29.390 ευρώ το υβριδικό μοντέλο) διαθέτει μεταξύ άλλων: αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικό χειρόφρενο, κάρτα Renault Handsfree, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, πίνακα οργάνων με οθόνη 4,2 ιντσών, αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών και δικύκλων, Cruise Control με περιοριστή ταχύτητας, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, αισθητήρες φωτεινότητας και βροχής και 17άρες ζάντες αλουμινίου. Παρούσα από τη βασική είναι και η πλήρης σουίτα οδηγικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει: προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (LDW), σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (LKA), αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών και δικύκλων (AEB) και αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας (TSR).
Υπερπλήρης η έκδοση Dynamic
Στην υψηλότερη, κορυφαία και υπερπλήρη έκδοση Dynamic (από 27.790 ευρώ το ήπια υβριδικό και από 31.890 ευρώ το υβριδικό) μεταξύ άλλων προστίθενται: Adaptive Cruise Control, σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων, λειτουργία Auto Hold στο ηλεκτρικό χειρόφρενο, σύστημα Renault Multi-Sense, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 9,3 ιντσών με πλοήγηση και ελληνική χαρτογράφηση, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Ήρθε για να ταράξει τα νερά το πρώτο mainstream SΑC!
-Ήπια υβριδικό και υβριδικό έως 145 άλογα.
-Ευρύχωρο πορτμπαγκάζ και καλούς χώρους.
-Με βασική που... σιχαίνεται την τσιγκουνιά!
Θα μπορέσει το Renault Arkana να πάρει ένα... χορταστικό κομμάτι από την «πίτα» των Coupe SUV στην Ελλάδα;