Ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, έχουν όμως και τα δύο πολλά κοινά χαρακτηριστικά, με το σημαντικότερο πως εστιάζουν στην οικονομία μέσω των κινητήρων τους. Συγκρίνουμε τo υγραεριοκίνητο Renault Captur LPG, με το υβριδικό Toyota C-HR.
Η Renault πρόσφατα διεύρυνε την γκάμα του Captur προσφέροντάς το και με την υγραεριοκίνητη έκδοση LPG, η οποία διακρίνεται για την οικονομία της στο κόστος καυσίμου. Απέναντί του τοποθετούμε το Toyota C-HR στην υβριδική του έκδοση με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Το Captur με μήκος στα 4.277 χλστ. τοποθετείται βεβαίως στα μοντέλα της κατηγορίας των B-SUV, ενώ το Toyota C-HR με μήκος στα 4.360 χλστ. αποτελεί ένα από τα πιο compact αυτοκίνητα της κατηγορίας των C-SUV. Η διαφορετική κατηγορία στην οποία ανήκουν προφανώς και δημιουργεί «αποστάσεις» κυρίως στην τιμή αγοράς, εμείς ωστόσο θα εστιάσουμε στο πραγματικό κόστος που απαιτούν για την κίνησή τους τα δύο ιδιαίτερα ευχάριστα μοντέλα. Από κει και ύστερα είναι καθαρά επιλογή του καθενός και θα κριθεί με βάση τις ανάγκες του σε κάθε επίπεδο. Ας δούμε τι προσφέρει όμως το καθένα ξεχωριστά.
Eμφάνιση: Κομψό το Captur, δυναμικό το C-HR
Aν μη τι άλλο, τα δύο αυτοκίνητα των Renault και Toyota είναι ξεχωριστά αισθητικά. To Renault Captur και σε αυτή του την έκδοση, που δεν φέρει καμία διαφοροποίηση σχεδιαστικά, προβάλλει ένα ευχάριστο στο μάτι και χορταστικό προφίλ. Εστιάζει στην κομψότητα την οποία και συνδυάζει με δυναμικές λεπτομέρειες με το σύνολο να είναι ιδιαίτερα θελκτικό. Την παράσταση κλέβουν τα φωτιστικά σώματα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» στο κάτω μέρος και οι καμπύλες -μυώδεις- επιφάνειές του στο πλάι.
Το C-HR παραμένει φρέσκο και προχωρημένο ως σχήμα, με την δυναμική εδώ να έχει τον πρώτο λόγο. Πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν και πάλι οι έντονες ακμές σε όλες τις πλευρές του και η κουπέ σχεδίαση της οροφής στο πίσω μέρος που αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό της σχεδίασής του. Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν επιπλέον μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης με διχρωμία αμαξώματος-οροφής κλπ., στοιχεία που μπορούν να τα κάνουν ακόμα πιο ξεχωριστά.
Εσωτερικό-Χώροι: Όμορφα και σύγχρονα και τα δύο… εκπλήξεις στους χώρους
Ο εσωτερικός διάκοσμος και των δύο μοντέλων ακολουθεί την λογική της εξωτερικής τους σχεδίασης. Το Captur είναι πιο συγκρατημένο έτσι σχεδιαστικά προβάλλοντας έντονα νεανικό χαρακτήρα και σύγχρονο διάκοσμο, ενώ ποιοτικά ικανοποιεί και με το παραπάνω τόσο από άποψης υλικών όσο και σε φινίρισμα και συναρμολόγηση. Αντίστοιχα καλό ποιοτικά είναι και το εσωτερικό του C-HR, το οποίο κερδίζει και εδώ τις εντυπώσεις με την οδηγοκεντρική του και σχεδόν σπορτίφ ατμόσφαιρα. Και στα δύο μοντέλα τα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης είναι πολλά και συμπληρώνουν το σύγχρονο και ασφαλή τους χαρακτήρα. Στους χώρους τα πράγματα δεν είναι όπως τα περιμένει κανείς. Αυτό γιατί το μικρότερο Captur κάνει εξαιρετική εκμετάλλευση των διαστάσεών του, προσφέροντας έτσι συγκριτικά πολύ καλούς χώρους σε όλες τις μετρήσεις σε σχέση με το επίσης καλό C-ΗR. Βέβαια αξίζει να πούμε πως το μεταξόνιο και στα δύο αυτοκίνητα είναι το ίδιο, κάτι που αποτελεί το κοινό σημείο επαφής τους παρά τις διαφορετικές τους κατηγορίες.
Απλά και ξεκάθαρα Toyota Chr.... με μεγάλη διαφορά κυρίως στην ευκολία χρήσης, αυτόματο κιβώτιο, ησυχία ποιότητα κύλισης, σταθερό στο δρόμο, οικονομία... ποιότητα κατασκευής εγγύηση... Στα χρήματα που κοστίζει ότι καλύτερο... θεωρώ ότι σήμερα η υβριδική τεχνολογία είναι ότι καλύτερο έως ότου πάμε στο μέλλον σε αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ... Που σε αστικό περιβάλλον είναι μονόδρομος!!! Εγώ πρίν δύο χρόνια έψαχνα αυτοκίνητο μετά από πολλά test drive με εντυπωσίασε το υβριδικό μοντέλο και τελικά το αγόρασα....
Σε πόσα χρόνια θέλει αντικατάσταση η δεξαμενή υγραερίου, πόσο κοστίζει, πόσο πάει ο έλεγχος της πριν από κάθε ΚΤΕΟ; Πόσα χρόνια κρατάνε οι μπαταρίες λιθιου του toyota και πόσο κοστίζουν;
To Chr έχει αυτόματο κιβώτιο cvt που και πανάκριβο είναι σε τυχόν βλάβες και πνίγει τον κινητήρα και όχι διπλού συμπλέκτη, που εκεί πράγματι αξίζει να έχεις αυτόματο κιβώτιο.
Κάποιος να μιλήσει στην Toyota για τα σχέδια της, όχι όλα βέβαια...! Οπως είπε, πέρισυ, ο Κώστας Καββαθάς, κάτοχος, για ένα διάστημα, του Toyota C-HR, αισθανόμουν κάτι σαν cartoon, που βγήκε απ τους transformers!
Απλά και ξεκάθαρα Toyota Chr.... με μεγάλη διαφορά κυρίως στην ευκολία χρήσης, αυτόματο κιβώτιο, ησυχία ποιότητα κύλισης, σταθερό στο δρόμο, οικονομία... ποιότητα κατασκευής εγγύηση... Στα χρήματα που κοστίζει ότι καλύτερο... θεωρώ ότι σήμερα η υβριδική τεχνολογία είναι ότι καλύτερο έως ότου πάμε στο μέλλον σε αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ... Που σε αστικό περιβάλλον είναι μονόδρομος!!! Εγώ πρίν δύο χρόνια έψαχνα αυτοκίνητο μετά από πολλά test drive με εντυπωσίασε το υβριδικό μοντέλο και τελικά το αγόρασα....
....Να που η Renault κερδιζει κατα κρατος την Toyota.
Σε πόσα χρόνια θέλει αντικατάσταση η δεξαμενή υγραερίου, πόσο κοστίζει, πόσο πάει ο έλεγχος της πριν από κάθε ΚΤΕΟ; Πόσα χρόνια κρατάνε οι μπαταρίες λιθιου του toyota και πόσο κοστίζουν;
To Chr έχει αυτόματο κιβώτιο cvt που και πανάκριβο είναι σε τυχόν βλάβες και πνίγει τον κινητήρα και όχι διπλού συμπλέκτη, που εκεί πράγματι αξίζει να έχεις αυτόματο κιβώτιο.
Θα πήγαινα στο captur
Κάποιος να μιλήσει στην Toyota για τα σχέδια της, όχι όλα βέβαια...! Οπως είπε, πέρισυ, ο Κώστας Καββαθάς, κάτοχος, για ένα διάστημα, του Toyota C-HR, αισθανόμουν κάτι σαν cartoon, που βγήκε απ τους transformers!
Γιατί δεν βάλατε στη σύγκριση τον 1.5 diesel του Captur?? Θα σας πω εγώ: γιατί ο diesel θα κέρδισε κατά κράτος παντού !!