17 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμή: Υβριδικό Renault Clio E-Tech με 140 PS
138.737 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2022)
Η Renault ρίχνει στην αρένα της οικονομίας, την κορυφαία και πιο ενδιαφέρουσα έκδοση του νέου Clio µε «αυτοεπαναφορτιζόµενο» υβριδικό σύστηµα κίνησης...
What is new
- Υβριδικό με 140 ίππους συνδυαστικά
- Καίει 5,3 λτ./100 χλμ.
Η Renault είναι µια εταιρεία που καταφέρνει και ξεχωρίζει στον τοµέα της τεχνολογίας κινητήρων, έχοντας µακρά παράδοση στον ρόλο του προµηθευτή κινητήρων για µονοθέσια της Formula 1, ενώ έχει αφήσει το «στίγµα» της και στους «πάλαι ποτέ» diesel κινητήρες µικρού κυβισµού, αλλά και συνεχίζει να το κάνει µε τα νέα κινητήρια σύνολα βενζίνης. Ακολουθώντας το νέο δρόµο προς την οικονοµία και το καθαρότερο περιβάλλον και έχοντας ήδη καταφέρει να ξεχωρίσει και στο κοµµάτι των αµιγώς ηλεκτρικών (σ.σ. από τις πρώτες εταιρείες που µπήκε σε αυτή την αγορά µε την οικογένεια Ζero Emissions), λανσάρει πλέον και τις εξηλεκτρισµένες εκδόσεις των µοντέλων της µε την ονοµασία E-Tech.
Το Renault Clio E-Tech είναι µέλος αυτής της οικογένειας και έρχεται µε υβριδικό σύστηµα κίνησης, αντίθετα µε την αντίστοιχη έκδοση του Captur που έχει ένα εντελώς διαφορετικό σύστηµα Plug-In Hybrid τεχνολογίας. To πιο high-tech Clio προσεγγίζει µε τον δικό του ενδιαφέροντα τρόπο την υβριδική τεχνολογία σε µια πολύ καλή υλοποίηση αυτής της ιδέας, διαµορφώνοντας -στο εξαιρετικό για τα δεδοµένα της µικρής κατηγορίας Clio-, την κορυφαία του από κάθε άποψη, έκδοση. Ως τέτοια βέβαια κοστίζει και σηµαντικά περισσότερο από τις απλές του εκδόσεις, µε τιµές που ξεκινούν από τα 26.570 ευρώ στην έκδοση Equilibre, ενώ υπάρχουν ακόμα δύο εκδόσεις οι Equilibre Plus και Techno.
Εµφάνιση-Εσωτερικό: Ελάχιστες διαφορές µέσα και έξω
Το υβριδικό Renault Clio E-Tech δεν διαφέρει σηµαντικά από τα υπόλοιπα µοντέλα της γκάµας του Clio. Στο εξωτερικό του λοιπόν και σε αυτή την έκδοση το Clio συνεχίζει να εκφράζει ένα κοµψό και ξεχωριστό αισθητικά προφίλ µε τις µόνες διαφορές να είναι τα λογότυπα της έκδοσης στο πίσω µέρος του αµαξώµατος.
Αντίστοιχα και στο εσωτερικό του υβριδικού Clio η εικόνα είναι το ίδιο ευχάριστη και σύγχρονη, µε την ποιότητα των υλικών, το φινίρισµα και τη συναρµολόγηση να είναι υψηλού επιπέδου. Ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι πλήρης και διαθέτει πολύ όµορφα και ευανάγνωστα γραφικά για τη λειτουργία του, ενώ οι διαφορές συµπληρώνονται από τους διακόπτες EV και ECO στην κεντρική κονσόλα κάτω από την οθόνης αφής των 7 ιντσών, και από τον επιλογέα του αυτόµατου αποκλειστικά κιβωτίου που το εφοδιάζει.
Τέλος και οι χώροι παραµένουν επαρκείς για 4 επιβάτες χωρίς µεταβολές, ωστόσο µε τη µπαταρία του συστήµατος των 1,2 kWh να έχει τοποθετηθεί κάτω από το χώρο αποσκευών, αυτός έχει περιοριστεί στα 254 λίτρα σε αυτή την έκδοση του Clio.
Το Renault Clio E-Tech είναι µέλος αυτής της οικογένειας και έρχεται µε υβριδικό σύστηµα κίνησης, αντίθετα µε την αντίστοιχη έκδοση του Captur που έχει ένα εντελώς διαφορετικό σύστηµα Plug-In Hybrid τεχνολογίας. To πιο high-tech Clio προσεγγίζει µε τον δικό του ενδιαφέροντα τρόπο την υβριδική τεχνολογία σε µια πολύ καλή υλοποίηση αυτής της ιδέας, διαµορφώνοντας -στο εξαιρετικό για τα δεδοµένα της µικρής κατηγορίας Clio-, την κορυφαία του από κάθε άποψη, έκδοση. Ως τέτοια βέβαια κοστίζει και σηµαντικά περισσότερο από τις απλές του εκδόσεις, µε τιµές που ξεκινούν από τα 26.570 ευρώ στην έκδοση Equilibre, ενώ υπάρχουν ακόμα δύο εκδόσεις οι Equilibre Plus και Techno.
Εµφάνιση-Εσωτερικό: Ελάχιστες διαφορές µέσα και έξω
Το υβριδικό Renault Clio E-Tech δεν διαφέρει σηµαντικά από τα υπόλοιπα µοντέλα της γκάµας του Clio. Στο εξωτερικό του λοιπόν και σε αυτή την έκδοση το Clio συνεχίζει να εκφράζει ένα κοµψό και ξεχωριστό αισθητικά προφίλ µε τις µόνες διαφορές να είναι τα λογότυπα της έκδοσης στο πίσω µέρος του αµαξώµατος.
Αντίστοιχα και στο εσωτερικό του υβριδικού Clio η εικόνα είναι το ίδιο ευχάριστη και σύγχρονη, µε την ποιότητα των υλικών, το φινίρισµα και τη συναρµολόγηση να είναι υψηλού επιπέδου. Ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι πλήρης και διαθέτει πολύ όµορφα και ευανάγνωστα γραφικά για τη λειτουργία του, ενώ οι διαφορές συµπληρώνονται από τους διακόπτες EV και ECO στην κεντρική κονσόλα κάτω από την οθόνης αφής των 7 ιντσών, και από τον επιλογέα του αυτόµατου αποκλειστικά κιβωτίου που το εφοδιάζει.
Τέλος και οι χώροι παραµένουν επαρκείς για 4 επιβάτες χωρίς µεταβολές, ωστόσο µε τη µπαταρία του συστήµατος των 1,2 kWh να έχει τοποθετηθεί κάτω από το χώρο αποσκευών, αυτός έχει περιοριστεί στα 254 λίτρα σε αυτή την έκδοση του Clio.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »