Η νέα 5η γενιά του Renault Clio ήρθε και πέρασε στη λήθη του χρόνου την απερχόμενη 4η γενιά του γαλλικού μικρού, αποδεικνύοντας πως ο νέος είναι ωραίος. Όμως, είναι γνωστό πως ο παλιός είναι αλλιώς. Ας δούμε τι καινούργιο φέρνει το νέο Clio...
Ξεκινάμε, λοιπόν, μία μίνι σύγκριση μεταξύ του παλιού και του νέου Clio αρχίζοντας από το πεδίο των διαστάσεων. Αν και η μόδα της εποχής είναι τα νέα μοντέλα της κλάσης να κερδίζουν σε διαστάσεις, αυτό δεν συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το νέο Clio σε σχέση με το απερχόμενο μίκρυνε κατά 14 χλστ. με το μήκος να ορίζεται στα 4.050 χλστ.. Ακολούθως, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ., προσφέροντας, σύμφωνα με το γαλλικό στρατόπεδο, καλύτερη αεροδυναμική και πιο σπορτίφ χαρακτήρα, καθιστώντας έτσι αρκετά ψηλότερο το προηγούμενο με τα 1.448 χιλιοστά.
Παρόλο το μικρότερο μήκος, το τελευταίο Clio έχει κερδίσει στο διαμέρισμα του χώρου αποσκευών, ο οποίος ορίζεται στα 391 λίτρα, έναντι των 300 του παλιού, ενώ σε αυτά προσθέστε επιπλέον 26 λίτρα που «κρύβονται» στους αποθηκευτικούς χώρους εντός της καμπίνας.
Περνώντας στους κινητήρες, η πιο πρόσφατη γενιά του γαλλικού μικρού εφοδιάζεται με τους νέους ατμοσφαιρικούς και turbo κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,3 λτ. με ισχύ από 65 έως και 130 άλογα, ενώ υπάρχουν δύο διαθέσιμες επιλογές 85 και 115 στο ντίζελ με τον 1.500άρη Blue dCi. Πρωτοεμφανιζόμενο είναι το «πράσινο» υβριδικό σύνολο της έκδοσης E-Tech με τον νέο 1.600άρη κινητήρα που συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 1,2 kWh. Στον αντίποδα τώρα, η απερχόμενη γενιά του Clio ενσωμάτωσε για πρώτη φορά στην ιστορία του γαλλικού μικρού έναν τρικύλινδρο κινητήρα, ο λόγος για το μοτέρ με κωδική ονομασίας «H4Bt» χωρητικότητας 0,9 λτ. με turbo και απόδοση 75 και 90 ίππους. Επίσης στη φαρέτρα του έιχε και τον 4κυλινδρο turbodiesel κινητήρα «K9K» με κυβισμό 1,5 λτ. με 75 και 90 άλογα.
Σε ό,τι αφορά το εξωτερικό, τα LED φώτα ημέρας στον πρόβολο της νέας γενιάς δίνουν ένα πολύ ενδιαφέρον νέο χαρακτηριστικό, ωστόσο συμβολή στην εξωτερική εμφάνιση έχει τόσο το Clio της 4ης γενιάς από το οποίο αντλεί κάποια σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όσο και το μεγαλύτερο Megane. Στην ουσία, το νέο Clio θα λέγαμε ότι δέχτηκε ένα εκτεταμένο ρετούς εμπρός και πίσω, διατηρώντας όμως κατά βάση τη γνώριμη σχεδιαστική συνταγή.
Τέλος, στην καμπίνα το «άρτι αφιχθέν» Clio υποδέχεται στο κέντρο του ταμπλό μια κάθετα τοποθετημένη, α λα tablet, οθόνη αφής 9,3 ιντσών (υπάρχει και 7άρα), υπερισχύοντας όπως είναι φυσικό από τον προκάτοχο του. Επιπλέον, τα μαλακά πλαστικά στο άνω μέρος του ταμπλό έχουν αντικαταστήσει τα σκληρά της προηγούμενης γενιάς, ενώ ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής προσφέρεται με περισσότερες τεχνολογίες στην υπηρεσία της ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας, της διασυνδεσιμότητας και της ασφάλειας των επιβατών.
Πλέον αυτό που πρέπει να αποδείξει η 5η γενιά του Renault Clio είναι ότι μπορεί να ακολουθήσει μια επιτυχημένη εμπορική πορεία, κάτι που ήδη έχει στη φαρέτρα του το παλιό μοντέλο. Θα τα καταφέρει; Ο χρόνος θα δείξει.
Ενα γενικό upgrade/facelift έκαναν (ειδικά το εσωτερικό του προηγούμενου ήταν χαζοσχεδιασμένο), ότι θα πούλαγε θα πουλήσει. Στο Fiesta έκαναν το ίδιο αλλά νομίζω καλύτερα και σε μεγαλύτερο βαθμό με μικρό μειον στους χώρους αλλά πλεονέκτημα σε άλλους τομείς. Η VW έκανε αντικειμενικά καλύτερη δουλειά αλλά με ατολμία στο σχεδιασμό και εν τέλει χωρίς να δημιουργήσει κάτι αντικειμενικά καλύτερο, για το λόγο αυτό το Ibiza διεθνώς θεωρείται καλύτερη αγορά από το Polo λόγω τιμής για όποιον θέλει VW Group. Το μόνο νέο μοντέλο που μπορεί να αυξήσει μερίδιο είναι το νέο 208 το οποίο αισθητικά φαίνεται πολύ καλό αλλά με προυποθέσεις οτι πρώτον σε βολεύει το περίεργο μικρό-και-χαμηλά τιμόνι (εμένα όχι) και οτι η Peugeot θα έχει κόψει τις βλακειούλες και τα μικροπροβλήματα τα οποία ειδικά στα μικρά της μοντέλα είναι συνηθισμένα (ο χρόνος θα δείξει). Οποιος θέλει απλά αξιοπιστία πάει Toyota ή Ηonda ή αν δεν έχει τόσα χρήματα Hyundai, πάντα με συμβιβασμούς στα γιαπωνέζινα από πλευράς υλικών/διάκοσμου και 'αίσθησης'. Αυτή είναι η καθαρή αλήθεια, από εκεί και πέρα είναι πάντα υποκειμενικό, ό,τι διαλέξει κανείς καλορίζικο και τυχερό ...
Πιστεύω το νέο Clio θα είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του. Εξαιρετικό αυτοκίνητο με άνετους χώρους και ποιοτικό. Αν η υβριδική έκδοση είναι οικονομική τότε θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στις πωλήσεις του. Αναμένω αν θα υπάρξει και έκδοση με φυσικό αέριο όπως στα αυτοκίνητα του VAG.
Το αυτοκίνητο το είδα πρόσφατα στη Γαλλία όπου και μπήκα μέσα. Είναι 2 σκαλιά πάνω από το προηγούμενο μοντέλο σε ποιότητα κατασκευής. Παρ όλα αυτά ο ανταγωνισμος σε αυτή τη κατηγορία είναι πολύ υψηλός.
Απάντηση: Παρακάτω μπορείτε να δείτε πως μας φάνηκε το νέο Clio σε μια πρώτη γνωριμία που είχαμε με το νέο μοντέλο.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Prwth-gnwrimia-Neo-Renault-Clio_184696.asp
Ενα γενικό upgrade/facelift έκαναν (ειδικά το εσωτερικό του προηγούμενου ήταν χαζοσχεδιασμένο), ότι θα πούλαγε θα πουλήσει. Στο Fiesta έκαναν το ίδιο αλλά νομίζω καλύτερα και σε μεγαλύτερο βαθμό με μικρό μειον στους χώρους αλλά πλεονέκτημα σε άλλους τομείς. Η VW έκανε αντικειμενικά καλύτερη δουλειά αλλά με ατολμία στο σχεδιασμό και εν τέλει χωρίς να δημιουργήσει κάτι αντικειμενικά καλύτερο, για το λόγο αυτό το Ibiza διεθνώς θεωρείται καλύτερη αγορά από το Polo λόγω τιμής για όποιον θέλει VW Group. Το μόνο νέο μοντέλο που μπορεί να αυξήσει μερίδιο είναι το νέο 208 το οποίο αισθητικά φαίνεται πολύ καλό αλλά με προυποθέσεις οτι πρώτον σε βολεύει το περίεργο μικρό-και-χαμηλά τιμόνι (εμένα όχι) και οτι η Peugeot θα έχει κόψει τις βλακειούλες και τα μικροπροβλήματα τα οποία ειδικά στα μικρά της μοντέλα είναι συνηθισμένα (ο χρόνος θα δείξει). Οποιος θέλει απλά αξιοπιστία πάει Toyota ή Ηonda ή αν δεν έχει τόσα χρήματα Hyundai, πάντα με συμβιβασμούς στα γιαπωνέζινα από πλευράς υλικών/διάκοσμου και 'αίσθησης'. Αυτή είναι η καθαρή αλήθεια, από εκεί και πέρα είναι πάντα υποκειμενικό, ό,τι διαλέξει κανείς καλορίζικο και τυχερό ...
Πιστεύω το νέο Clio θα είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του. Εξαιρετικό αυτοκίνητο με άνετους χώρους και ποιοτικό. Αν η υβριδική έκδοση είναι οικονομική τότε θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στις πωλήσεις του. Αναμένω αν θα υπάρξει και έκδοση με φυσικό αέριο όπως στα αυτοκίνητα του VAG.
Το αυτοκίνητο το είδα πρόσφατα στη Γαλλία όπου και μπήκα μέσα. Είναι 2 σκαλιά πάνω από το προηγούμενο μοντέλο σε ποιότητα κατασκευής. Παρ όλα αυτά ο ανταγωνισμος σε αυτή τη κατηγορία είναι πολύ υψηλός.
Παιδιά καλημερα σας, θέλω να σας ρωτήσω το νέο clio το είδατε από κοντά; από χώρους και χώρο αποσκευών πως είναι; ευχαριστώ πολύ
Απάντηση: Παρακάτω μπορείτε να δείτε πως μας φάνηκε το νέο Clio σε μια πρώτη γνωριμία που είχαμε με το νέο μοντέλο. https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Prwth-gnwrimia-Neo-Renault-Clio_184696.asp