Μερικές φορές, αυτό που μετράει περισσότερο στην επιλογή μας δεν είναι η εμφάνιση, οι επιδόσεις ή κάτι άλλο αλλά οι χώροι.
Renault Clio vs Honda Civic vs VW Passat
30.943 Επισκέψεις στο άρθρο (21/8/2016)
Μπορεί τα στέισον να είναι λίγο παραγκωνισμένα στην ελληνική αγοραστική νοοτροπία, αλλά παραδεχτείτε το… Αποτελούν το ιδανικό όχημα για τους οικογενειάρχες! Παρακάτω θα βρείτε τρεις διαφορετικές προτάσεις για όσους έχουν 1, 2 ή και περισσότερα παιδιά!
Κακά τα ψέματα τα wagon αμαξώματα είναι παρεξηγημένα στην ελληνική αγορά - κάποιοι τα χαρακτηρίζουν έως και… νεκροφόρες (!) - όμως ας είμαστε ειλικρινείς, στην πραγματικότητα ένα wagon είναι το απόλυτο οικογενειακό όχημα. Χαζοί είναι δηλαδή οι Ευρωπαίοι που τα προτιμούν; Ή μήπως τελικά εμείς έχουμε το κόμπλεξ;
Ίσως στο παρελθόν -το ομολογούμε- να υστερούσαν σε εμφάνιση ή οδική συμπεριφορά, αλλά τα σημερινά στέισον αυτοκίνητα και όμορφα είναι, και σε ικανοποιούν οδηγικά. Όσο για τους χώρους δε που προσφέρουν; Πετάς στο πόρτ-μπαγκάζ ποδήλατα και βαλίτσες και αφήνεις τους άλλους να παίξουν tetris για να χωρέσουν τα μισά από όσα χώρεσες εσύ…
Παρακάτω, επιχειρούμε μια παρουσίαση τριών στέισον μοντέλων, όχι όμως με στόχο την άμεση σύγκριση μεταξύ τους, αλλά την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων ή και μειονεκτημάτων τους καθώς πρόκειται για 3 wagon από 3 διαφορετικές κατηγορίες. Από τα μικρά έχουμε το Renault Clio Tourer, από τα μικρομεσαία το Honda Civic Tourer και από τα μεγάλα το VW Passat Variant. Κάτω από το καπό μάλιστα και των τριών διαλέξαμε μάλιστα να έχουν τους βασικούς diesel κινητήρες, καθώς το diesel αποτελεί το δημοφιλέστερο καύσιμο στην ελληνική αγορά. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!
Όμορφα και δυναμικά σαν επιβατικά!
Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, τα σημερινά station wagon είναι στην πλειοψηφία τους όμορφα και δυναμικά με τον επιπλέον όγκο να δένει αρμονικά στο υπόλοιπο αμάξωμα και να μην έχει προστεθεί για να προστεθεί… Έτσι, λοιπόν, και στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με τρία όμορφα στο μάτι μοντέλα. Αρχικά, το Renault Clio Sport Tourer διατηρεί τις καμπύλες του 5θυρου και μάλιστα δεν αντιγράφει εντελώς το μπροστινό μέρος με αποτέλεσμα να διαφοροποιείται επιτυχημένα. Όμως και το Honda Civic Tourer διατηρεί τις γραμμές του 5θυρου προσθέτοντας ένα ιδιαίτερο πίσω τμήμα. Μάλιστα, το κρύσταλλο των παραθύρων επεκτείνεται προς τα πίσω και φθάνει μέχρι και την πίσω πόρτα, δημιουργώντας μια αίσθηση «αιώρησης» της εξίσου μακρύτερης οροφής. Μεταξύ των τριών ίσως αποτελεί την πιο επιτυχημένη σχεδιαστική προσπάθεια. Τέλος, και το Volkswagen Passat Variant δεν διαφέρει από το σεντάν στο μπροστινό τμήμα όντας δυναμικό και πολυτελές χάρη στα φώτα LED και το χρώμιο στην μάσκα, ενώ το πίσω μέρος δένει όμορφα στο όλο σύνολο συνθέτοντας ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα, που με τις έντονες ακμές μπορεί ανατρέπει τα κλισέ που υπάρχουν για τα στέισον μοντέλα. Συμπέρασμα; Και τα τρία μοντέλα είναι όμορφα και δυναμικά, σαν τα επιβατικά!
Με διαφορα νικητης και πρωτη επιλογη το civic που αισθητικα ειναι σε αλλο επιπεδο,και διπλα του αμεσως μετα το clio που ειναι μια αναπνοη κοντα σε αυτο τον τομεα. Χωροι επαρκεις και αυτο ειναι το ζητουμενο στην κατηγορια οπως και ποιοτικα με επιπεδο εξοπλισμου λογικο. Το γερμανικο ασχημο κουτι απλα ανυπαρκτο και εκτος...μονο για γερους που εχουν βαρεθει την ζωη τους!
Που πάς ρε καραμήτρο με το passat την νεκροφόρα,την ασχήμια.
Αυτό το άσχημο κι αναξιόπιστο passat τι το βάζετε και το ξαναβάζετε ρε παιδια χαλάει το άρθρο και τυφλός να είσαι passat δεν αγοράζεις
Ρε συ autotrit, tetarti k.o.k παλι το passat βαλατε? Πειτε μας ποσο τελικα σας πληρωνει η VW για να εχετε καθε μερα ενα κουβα σε συγκριση??
Το Passat χωραέι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο 3 παιδια? Που? αφού όλα έχουν 5 θέσεις/ζωνες ασφαλείας!!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ PASSAT EINAI ENTEΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ.ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ CIVIC,CLIO.TΩΡΑ ΟΣΟΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΠΑΛΙ ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.ΟΜΩΣ ΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ,ΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ...
Το Passat μοιαζει MAYBACH μπροστα στα αλλα δυο... (το κλιο εχει ομορφο εσωτερικο μεν-επιπεδου matiz δε)