H πλατφόρμα του εικονιζόμενου Infiniti Q30 χρησιμοποιείται ήδη από τις A-Class, B-Class, CLA και GLA, ενώ προβλέπεται να αξιοποιηθεί κα σε λιγότερο premium μοντέλα.
Renault-Nissan: Πλατφόρμα της Daimler για οικονομικότερα μοντέλα
2.647 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2013)
«Οι πλατφόρμες ανήκουν στις εταιρείες». Με αυτή τη δήλωση οι δύο διευθύνοντες σύμβουλοι του ομίλου Renault-Nissan και της Daimler επιβεβαίωσαν ότι η πλατφόρμα του Q30 θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα, πιο οικονομικά.
Ο CEO των Renault-Nissan, Carlos Ghosn κι ο CEO της Daimler Dieter Zetsche, σε συνέντευξη τύπου στη Φρανκφούρτη παραδέχτηκαν ότι η κοινή πλατφόρμα MFA των εταιρειών που χρησιμοποιήθηκε στο νέο Infiniti Q30 θα αξιοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα. Ήδη η Mercedes χρησιμοποιεί την εν λόγω πλατφόρμα στις A-Class, B-Class, CLA και GLA.Στόχος λοιπόν τώρα είναι η MFA πλατφόρμα να χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα (γαλλικά-ιαπωνικά), λιγότερο premium, καθώς όπως υποστήριξαν οι ιθύνοντες νόες «δεν κάνει η πλατφόρμα το μοντέλο premium, αλλά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του».Εξάλλου, μια πλατφόρμα δεν ανήκει σε ένα μοντέλο ή σε ένα brand name, αλλά στην ίδια την αυτοκινητοβιομηχανία και μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά το δοκούν.Σε αυτό το πλαίσιο, μια άλλη συνεργασία της Daimler με τη Renault είναι η κοινή πισωκίνητη πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσουν τα νέα smart και Twingo.Τέλος, δεν επιβεβαιώθηκε αν οι δύο κολοσσοί θα συνεργαστούν για κάποιο νέο μοντέλο, όμως οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στο εργοστάσιο της Nissan, στο Μεξικό, θα κατασκευάζεται από το φθινόπωρο του 2014 η Mercedes GLA και το Infiniti Q30.