Οικογενειακές διαφορές: Μπορεί το Renault Scenic να αποτελέσει μια εναλλακτική λύση οικογενειακού αυτοκινήτου; Είναι ικανό να μπει σφήνα στα μικρομεσαία SUV, όπως το δημοφιλές VW Tiguan;
Τα SUV προελαύνουν σε παγκόσμιο επίπεδο αναλαμβάνοντας τα ηνία ανάμεσα στο οικογενειακά μοντέλα. Μία κατηγορία που δέχθηκε και δέχεται ακόμα την αυτή την πίεση είναι τα MPV ή αλλιώς πολυχρηστικά. Οι πωλήσεις τους έχουν περιοριστεί αισθητά και ακόμη, όσοι επιμένουν εναλλακτικά και ξεφεύγουν από το δίπολο χάτσμπακ ή SUV, προτιμούν wagon αμαξώματα.
Ευτυχώς, οι «πιστοί» των MPV έχουν αξιόλογα μοντέλα που μπορεί να επιλέξουν, όπως το Renault Scenic το οποίο επέστρεψε στην ελληνική αγορά, προτάσσοντας ως βασικά χαρακτηριστικά του την πρακτικότητα, την ευρυχωρία, αλλά και την σύγχρονη εμφάνιση. Τους αγοραστές της κατηγορίας θα τους κερδίσει, μπορεί όμως να «κοντράρει» ένα από τα πιο καλοπουλημένα C-SUV της αγοράς, όπως είναι το VW Tiguan. Ένα μοντέλο που ανανεώθηκε προσφάτως και μόλις κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά, κάνοντας update σε εμφάνιση και τεχνολογία.
Τιμολογιακά στις βασικές τους εκδόσεις, το Scenic είναι διαθέσιμο από 28.190 ευρώ με τον 1,3 TCe κινητήρα 140 ίππων στην ειδική κορυφαία έκδοση Fap Intens, ενώ το Tiguan εξοπλίζεται με τον 1.500άρη TSI κινητήρα 130 ίππων στο αρχικό, αλλά πληρέστατο επίπεδο Life, με τιμή από 25.756 ευρώ.
Σχεδίαση: Το καθένα με τον τρόπο του
Παρόλο που τα MPV δεν διακρίνονται, λόγω σχήματος, για την εμφάνισή τους, οι σχεδιαστές του Scenic κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα στο ενός όγκου αμάξωμα του γαλλικού MPV, δημιουργώντας ένα έντονα σφηνοειδές σχήμα, με μικρούς προβόλους, πολλές καμπύλες και μεγάλες γυάλινες επιφάνειές. Το μπροστινό μέρος θυμίζει έντονα Captur με το μεγάλο σήμα και την φωτεινή υπογραφή σχήματος C, ενώ παράλληλα υπάρχουν και crossover επιρροές, όπως η απόσταση των 17 εκ. από το έδαφος (με φορτίο) σε συνδυασμό με τις στάνταρ 20άρες ζάντες αλουμινίου.
Το Volkswagen Tiguan έχει τη δική του χαρακτηριστική αισθητική ταυτότητα, με σοβαρές γραμμές και στοιχεία που το εντάσσουν πλήρως στην γκάμα της εταιρείας που αντιπροσωπεύει. Έτσι χωρίς να εμπεριέχει σχεδιαστικά «ρίσκα» είναι αρκετά δυναμικό και αναγνωρίσιμο, εκφράζοντας τον crossover χαρακτήρα του με την τετραγωνισμένη γεμάτη ακμές λογική και την αυξημένη απόστασή του από το έδαφος. Στην ανανεωμένη του εκδοχή νέα στοιχεία είναι τα LED σώματα, η μεγαλύτερη γρίλια, αλλά και ο ανασχεδιασμένος μπροστινός προφυλακτήρας με μεγαλύτερους αεραγωγούς.
Εσωτερικό-χώροι: Ποιοτικό και hi-tech το Tiguan, έξτρα ευρύχωρο και πρακτικό το Scenic
Τα δύο μοντέλα διαθέτουν πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και high-tech στοιχεία προσφέροντας παράλληλα ένα ευρύχωρο εσωτερικό για τους επιβάτες.
Το Tiguan διακρίνεται για την ποιοτική του κατασκευή σε υλικά και συναρμογή, ενώ στο σχετικά λιτό ανασχεδιασμένο διάκοσμο ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Μετά την ανανέωσή του απέκτησε ακόμα περισσότερες τεχνολογίες, με δωρεάν χρήση των υπηρεσιών We Connect Plus για έναν χρόνο, πρόσβαση σε επιλεγμένες υπηρεσίες Streaming και wifi που επιτρέπει την πρόσβαση σε έως οκτώ συσκευές.
Ποιοτικά και το Scenic παίρνει υψηλό βαθμό, με τα μπουτόν όλα να βρίσκονται κάτω από την οθόνη, η οποία σχηματίζει ένα ενιαίο σώμα με τον επιλογέα των ταχυτήτων, σε μία οδηγοκεντρική και ενδιαφέρουσα διάταξη. Στο εσωτερικό του υπάρχουν πολλοί αποθηκευτικοί χώροι (σύνολο 63 λίτρα), ενώ η πρακτικότητα απογειώνεται χάρη στο σύστημα Renault One-Touch που επιτρέπει την αναδίπλωση των καθισμάτων με μία κίνηση, παρέχοντας έναν μεγάλο επίπεδο χώρο αποσκευών, ενώ επιπλέον η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού μπορεί να διπλώσει σχηματίζοντας έτσι ένα τραπεζάκι.
Το γαλλικό μοντέλο διαθέτει αρκετά μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με όγκο 572 λτ. έναντι 420 λτ. του Tiguan, με τα δύο μοντέλα αμφότερα να διαθέτουν συρόμενα πίσω καθίσματα.
....Η Renault ειναι η εταιρεια που δημιουργησε τα πολυμορφικα με το Megane Scenic πριν περιπου 25 χρονια. Ακολουθησαν ολες σχεδον οι εταιρειες με MPV μοντελα σ' ολες τις κατηγοριες. Σημερα, η κατηγορια MPV εχει σχεδον εξαφανιστει απο τα SUV, ομως η Renault επιμενει, και καλα κανει γιατι εχει παρει ολη την εναπομεινουσα αγορα. Στο ερωτημα Τiguan η Scenic, παρολο που προτιμω τα SUV απο τα MPV, στην συγκεκριμενη περιπτωση, Scenic δαγκωτο!
Τι λαμαπακι check engine να ελεγξετε αν αναβει στο VAG!!! ΧΕ ΧΕ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ. επισης και ενα τενεκε λαδι, γιατι καιει........ λιγο.
....Η Renault ειναι η εταιρεια που δημιουργησε τα πολυμορφικα με το Megane Scenic πριν περιπου 25 χρονια. Ακολουθησαν ολες σχεδον οι εταιρειες με MPV μοντελα σ' ολες τις κατηγοριες. Σημερα, η κατηγορια MPV εχει σχεδον εξαφανιστει απο τα SUV, ομως η Renault επιμενει, και καλα κανει γιατι εχει παρει ολη την εναπομεινουσα αγορα. Στο ερωτημα Τiguan η Scenic, παρολο που προτιμω τα SUV απο τα MPV, στην συγκεκριμενη περιπτωση, Scenic δαγκωτο!
Ταμπούρα πίσω? Καλωσήρθατε στο 1990.