3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πως τα καταφέρνει στο δρόμο το Renault Twingo στην έκδοση με τον 900άρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 90 ίππων; Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή.
Test: Renault Twingo 0,9 T
28.147 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2016)
Δοκιμάζουμε το Renault Twingo στην έκδοση με τον ΤCe κινητήρα των 0,9 λτ. που συνδυάζει τον γνωστό trendy σχεδιασμό και την ξεχωριστή ευελιξία του γαλλικού μίνι, με το τσαγανό του turbo κινητήρα των 90 ίππων, αποκτώντας έτσι πιο πιπεράτο χαρακτήρα.
What is new
Παρά την πίσω κίνηση και χάρη στο μη απενεργοποιούμενο ESP δεν υπάρχει καμία τάση για υπερστροφή.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Κινητήρας 0,9 turbo με 90 άλογα
- Καίει 6,3 λτ./100 χλμ.
- Με 12.910 ευρώ
- Με 12.910 ευρώ
+ Σχεδίαση-customization, λειτουργία κινητήρα, ευελιξία, χώροι πίσω επιβατών, πρακτικότητα καμπίνας, στάνταρ εξοπλισμός
- Eυπάθεια στον πλευρικό άνεμο, πίσω παράθυρα με μεντεσέ, μικρό ρεζερβουάρ
Το νέο Renault Twingo, που όπως είναι γνωστό έχει εξελιχθεί παράλληλα με το smart forfour, είναι το πρώτο 5θυρο Twingo στην ιστορία και παράλληλα το πρώτο πισωμήχανο Renault από το 1971, όταν και σταμάτησε η παραγωγή του R10. Όπως είχαμε διαπιστώσει και από τη δοκιμή της βασικής έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 1,0 λτ. κινητήρα, το αυτοκίνητο συνδυάζει επιτυχημένα τον trendy χαρακτήρα και την χαριτωμένη σχεδίαση του μήκους 3,595 μ. αμαξώματος με την αστική ευελιξία και την πρακτικότητα ενός 5θυρου μίνι. Σήμερα δοκιμάζουμε την turbo έκδοση, που χρησιμοποιεί τον 0,9 TCe κινητήρα της Renault και που έκανε το ντεμπούτο του στο Clio.
Με 12.910 ευρώ
Το Renault Twingo 0,9 TCe είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην έκδοση Excite. Η τιμή διάθεσης είναι στα 12.910 ευρώ, που κρίνεται λογική με δεδομένη τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, αλλά και το στάνταρ επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα: Από ζάντες αλουμινίου και αυτόματο κλιματισμό, μέχρι cruise control και αισθητήρες βροχής και φωτεινότητας.
Μου αρεσει υπερβολικα το βρισκω γλυκυτατο γιατι το εχω δει και απο κοντα και με παρουσια μοναδικα ομορφη...αν και λιγο θυμιζει γυναικεια επιλογη...και χωρις πολλα λογια θα το αγοραζα ευχαριστως γιατι στην πολη μεσα ειναι ζουζουνι με το μοτερακι που πρεπει!
Για αμάξι πόλης μια χαρά αλλά πολύ ακριβό. Τουλάχιστον να ήταν το ESP απενεργοποιούμενο, θα παίζαμε και λίγο. Θα βγει κάποια έκδοση RS με τον 1.2 αργότερα;