ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ρομπότ-φορτιστές για ηλεκτρικά από τη VW

2.924 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2019)

Η Volkswagen εξελίσσει ένα ρομπότ-κινητό φορτιστή για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα που θα μετακινείται εκεί που έχει σταθμεύσει το όχημα που χρειάζεται ανεφοδιασμό.

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν πως δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές στη χώρα μας για τον ερχομό της ηλεκτροκίνησης, θέτοντας ως βασικό ζήτημα του χώρους φόρτισης. Όχι κι άδικα αφού οι θέσεις στάθμευσης που μπορεί κανείς να φορτίσει το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο είναι λίγες σε αυτή τη φάση και πολλές φορές καταλαμβάνονται από αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες γιατί... απλά μπορούν.

"Κλασσική περίπτωση «Ελληνάρα» που παρκάρει όπου να ΄ναι, αδιαφορώντας για τους συμπολίτες του. Για την ιστορία, ούτε η Mercedes CLK, ούτε το Subaru Impreza WRX είναι ηλεκτρικά."

Λύση σε αυτό το πρόβλημα έρχεται να δώσει η Volkswagen, η οποία εξελίσσει ένα καινοτόμο αυτοκινούμενο ρομπότ που παίζει το ρόλο του φροντιστή-φορτιστή για τα ηλεκτρικά οχήματα και όλα αυτά χωρίς να χρειάζεται η βοήθεια του ανθρώπου. Για την ακρίβεια η «παραγγελία» για φόρτιση μπορεί να γίνει είτε από το ίδιο το αυτοκίνητο, είτε μέσω εφαρμογής στο smartphone του κατόχου και από εκεί και πέρα αναλαμβάνει το ρομπότ.

Το γεμάτο με αισθητήρες και κάμερες ρομπότ, λοιπόν, ρυμουλκεί μια μπαταρία κοντά στο αυτοκίνητο που χρειάζεται φόρτιση και αναλαμβάνει να ανοίξει το πορτάκι της πρίζας και να κάνει τη σύνδεση. Έπειτα, φεύγει για να «φροντίσει» κάποιο άλλο αυτοκίνητο και επιστρέφει μόνο όταν έχει ολοκληρωθεί η φόρτιση για να αποσυνδέσει και να αποσύρει την κινητή μπαταρία.

Σημειώστε πως, κάθε «βαγόνι» μπαταρίας έχει χωρητικότητα περί τα 25 kWh ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ το ρομπότ μπορεί να σύρει περισσότερα από ένα. Επιπλέον, τα «βαγόνια» διαθέτουν ταχύτητα φόρτισης έως 50 kW.

Καταλήγοντας, το συγκεκριμένο concept βρίσκεται στα σπάργανα ακόμα και δεν υπάρχει κάποια εκτίμηση για το χρονικό πλαίσιο που θα λανσαριστεί. Ωστόσο, αναμένεται να βοηθήσει πολύ το θέμα της φόρτισης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων αφού τα υπόγεια και υπέργεια parking δεν θα χρειαστεί να αλλάξουν δομές ενώ παράλληλα θα υπάρχουν θέσεις στάθμευσης για όλους, ανεξαρτήτως είδους αυτοκινήτου (ηλεκτρικό, υβριδικό, συμβατικό κ.ο.κ.).

ford
MEDIUM VANS ANALYSIS