ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δύο από τα πιο διάσημα και ποθητά μοντέλα της αυτοκίνησης, το Focus ST και το Golf GTI κονταροχτυπιούνται για τον τίτλο του πιο hot hatch.

Δύο από τα πιο διάσημα και ποθητά μοντέλα της αυτοκίνησης, το Focus ST και το Golf GTI κονταροχτυπιούνται για τον τίτλο του πιο hot hatch.

ST ή GTI;

4.486 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2015)

Πρόκειται για δύο από τους πιο διάσημους κωδικούς της αυτοκίνησης, ο καθένας με τη δικιά του ιστορία. Το Golf GTI, θεωρείται ο «πατέρας» της κατηγορίας, ενώ τώρα βρίσκεται στην 7η γενιά του. Από την άλλη το Focus ST βρίσκεται ουσιαστικά στην 3η γενιά του, ενώ η τελευταία εκδοχή του βασίζεται στην, προσφάτως ανανεωμένη, 3η γενιά του απλού Ford Focus.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ας δούμε τα δεδομένα τους:Golf GTi Κινητήρας: 2λιτρος turboΠάτωμα: Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, όπως και το απλό Golf και πολλά άλλα μοντέλα του ομίλου.Ανάρτηση: Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός – Πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσωΑπόδοση: 230 άλογα (στις 4.700 – 6.200 στροφές) - 350 Nm ροπής (στις 1.500 – 4.400 στροφές)0-100 χλμ./ώρα: 6,4 δλ.Τελική: 250 χλμ./ώρα Κατανάλωση –ρύποι: 6,0 λτ./100 χλμ. - 139 γρ./χλμ.Βάρος: 1.382 κιλάΚιβώτιο: 6τάχυτο χειροκίνητο ή 6τάχυτο αυτόματο (διπλού συμπλέκτη – DSG)Τιμή: 31.250 ευρώ (5θυρο - έκδοση Performance)Focus STΚινητήρας: 2λιτρος turboΠάτωμα: Βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου Ford FocusΑνάρτηση: Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός – Πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσωΑπόδοση: 250 άλογα (στις 5.500 στροφές) - 360 Nm ροπής (στις 2.000 – 4.500 στροφές)0-100 χλμ./ώρα: 6,5 δλ. Τελική: 250 χλμ./ώρα Κατανάλωση – ρύποι: 6,8 λτ./100 χλμ.- 159 γρ./χλμ.Βάρος: 1.437 κιλά (είναι 10 εκατοστά πιο μακρύ από το Golf)Κιβώτιο: 6τάχυτο χειροκίνητοΤιμή: δεν έχει ανακοινωθεί (το προηγούμενο κόστιζε από 30.500 ευρώ)Τα δύο μοντέλα έχουν και άλλες διαφορές μεταξύ τους. Το GTI έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό (μηχανικό) στον μπροστινό άξονα, που είναι το πιο καλό που μπορεί να αγοράσει κάποιος για το «μάζεμα» της υποστροφής. Το τιμόνι του έχει μεταβλητό λόγο ανάλογα την ταχύτητα (αυξομειώνει τις στροφές του τιμονιού απ΄ άκρη σε άκρη). Παράλληλα διατίθεται με τρία προφίλ οδήγησης που επεμβαίνουν σε τιμόνι (βάρος), γκάζι (απόκριση), ανάρτηση (σκληραίνουν τα αμορτισέρ), ενώ ρυθμίζεται και η ευαισθησία του μπλοκέ διαφορικού σε τρία επίπεδα.Από την άλλη το ST έχει ηλεκτρονικό μπλοκέ (Electronic Torque Vectoring Control) που επενεργεί στα φρένα (τύπου μπλοκέ) για να μαζέψει την υποστροφή. Επίσης το ESP του λειτουργεί σε 3 στάδια, ενώ απενεργοποιείται και τελείως(!), κάτι πολύ σπάνιο σε σύγχρονα αυτοκίνητα.Από τα παραπάνω δεδομένα μοιάζει το Golf να είναι ανώτερο τεχνικά από το Focus, καθώς έχει πιο ψαγμένα ηλεκτρονικά, αλλά και δυνατότητα παραμετροποίησης των οδηγικών του χαρακτηριστικών, ενώ είναι και το μόνο (εκ των δύο) με κανονικό μπλοκέ διαφορικό. Ο κινητήρας του Golf μπορεί να είναι 20 άλογα πιο αδύναμος, αλλά την ισχύ και τη ροπή του τη βγάζει σε πιο χαμηλές στροφές και αυτό έχει θετική επίδραση στην απόκριση στο γκάζι. Επίσης καταναλώνει λιγότερο, ενώ είναι και λίγο πιο ελαφρύ σα σύνολο. Μεγάλο ατού παραμένει και η δυνατότητα να εξοπλιστεί με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.Από την άλλη, το Focus μοιάζει πιο συμμετοχικό στο δρόμο (κάτι που τονίζεται και από το ESP που βγαίνει τελείως), έχει καλύτερο τιμόνι, αλλά και πιο στιβαρό πλαίσιο από το Golf, ενώ πλασάρεται και με μεγαλύτερη ακρίβεια στις στροφές, παρά του ότι είναι βαρύτερο και πιο μακρύ από αυτό. Επίσης έχει και πιο κραυγαλέα εμφάνιση έξω και μέσα (μπάκετ Recaro, οργανάκια στο πάνω μέρος του ταμπλό), κάτι το οποίο προσμετρά θετικά σε αυτή την κατηγορία. Αντίθετα το Golf παραείναι διακριτικό.Έτσι μοιάζει ότι με το χέρι στα χαρτιά θα αγόραζε κανείς το Golf, ενώ με το χέρι στην καρδιά το Focus. Εσείς τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Autotriti.gr