10 χρόνια στην Ελλάδα πρώτη σε πωλήσεις.
Τα Scooter της είναι οικονομικά και αξιόπιστα.
Φθηνά ανταλλακτικά και πολύ μικρό κόστος service.
Πολλά Scooter της μπορούν να οδηγηθούν μόνο με δίπλωμα αυτοκινήτου.
10 χρόνια στην Ελλάδα πρώτη σε πωλήσεις
Η SYM έχει σαν εταιρεία μια μακρά ιστορία, που ξεκινάει από την ίδρυσή της στην Ταιβάν το 1954. Το 1962 ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Honda, για την οποία κατασκεύαζε μοντέλα για την τοπική αγορά. Σιγά - σιγά όμως, τα ίδια τα μοντέλα της SYM άρχισαν να ανταγωνίζονται ευθέως τα μοντέλα της Honda, αρχικά σε τοπικό επίπεδο και αργότερα σε παγκόσμιο. Αυτή η «μάχη» έφερε το τέλος της συνεργασίας μεταξύ SYM και Honda το 2002. Μέχρι τότε βέβαια η SYM είχε κάνει γιγαντιαία άλματα, καθώς το 2004 εξαγόταν ήδη σε περισσότερες από 30 χώρες. Ανάμεσά τους και η Ελλάδα, όπου η SYM κέρδισε τις καρδιές των καταναλωτών με τις προτάσεις της. Ενδεικτικά, το 2023 ήταν η 10η συνεχόμενη χρονιά που η SYM βρίσκεται στην κορυφή των ταξινομήσεων, όχι μόνο στα scooter αλλά γενικά στα δίκυκλα! Το 24% των δικύκλων που ταξινομήθηκαν μέσα στο 2023 ήταν SYM, ενώ 4 μοντέλα της βρέθηκαν μέσα στην πρώτη δεκάδα των ταξινομήσεων του περσινού έτους!
Τα Scooter της είναι οικονομικά και αξιόπιστα
Φυσικά τέτοια νούμερα μεριδίου αγοράς (αλλά και οι συνεχόμενες πρωτιές) δεν είναι τυχαία, ούτε ήρθαν σε μια μέρα. Από πίσω κρύβεται η σκληρή δουλειά, η πίστη στο προϊόν και – πάνω από όλα – η ίδια η ποιότητα του προϊόντος. Η SΥΜ μπήκε στην ελληνική αγορά δίνοντας έναν πολύ δυνατό συνδυασμό ποιότητας – τιμής και αυτό είναι που κατάφερε σιγά – σιγά να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Οι χαμηλές τιμές ήταν εξαρχής εμφανείς, κοιτώντας απλά τους τιμοκαταλόγους και συγκρίνοντας με τον ανταγωνισμό. Τώρα έμενε η SYM να αποδείξει και την αξιοπιστία της, για να κερδίσει το 2 στα 2 σε αυτό το πολύ βασικό δίπολο. Και πραγματικά το κατάφερε, με τα Scooter της να αρχίζουν μέσω της πολυετούς χρήσης να αποκτούν τη φήμη των «σκυλιών», καθώς δεν υπέφεραν από «δομικά προβλήματα», ενώ αποδείχθηκαν και αξιόπιστα, βγάζοντας ελάχιστα προβλήματα γενικά και κατακτώντας έτσι ένα κοινό που ήθελε έναν οικονομικό και αξιόπιστο τρόπο μετακίνησης για την καθημερινότητά του.
Φθηνά ανταλλακτικά και πολύ μικρό κόστος service
Κάθε όχημα, όσο αξιόπιστο και αν είναι θα χρειαστεί αρκετές φορές στη ζωή του να περάσει τις «πύλες του συνεργείου» για την τακτική συντήρηση. Εκεί είναι που ένα μοντέλο που έχει χαμηλή τιμή αγοράς για παράδειγμα μπορεί να αποδειχθεί πιο ακριβό σε βάθος χρόνου, οπότε είναι ένα στοίχημα για τις εταιρείες να κρατήσουν τα κόστη ανταλλακτικών και σέρβις χαμηλά. Η SYM εκεί τα καταφέρνει περίφημα και θα πάρουμε σαν παράδειγμα το Symphony SR 125, το σκούτερ της που έφτασε στην κορυφή των ταξινομήσεων στην Α1 κατηγορία (που οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου) για το 2023. Εκεί θα δούμε στον κατάλογο εργασιών ότι στο σέρβις των 12.000 χιλιομέτρων (λίγο πάνω από αυτό που θα κάνει ο μέσος χρήστης σε ένα χρόνο), απαιτείται αλλαγή ιμάντα και μπίλιες μετάδοσης, με το κόστος αυτών των 2 ανταλλακτικών να είναι 43 ευρώ. Μπορεί να χρειαστεί και αλλαγή στις σιαγώνες του συμπλέκτη, όπου όλο το σετ των 3 τεμαχίων κοστίζει 41,99 ευρώ. Τέλος χρήζει και αλλαγή το μπουζί που έχει ένα κόστος κάτω από 10 ευρώ. Μαζί με τα τακάκια και το φίλτρο αέρα που έχουν αλλαχθεί λίγο νωρίτερα (στα 8.000 χιλιόμετρα), το συνολικό κόστος των ανταλλακτικών για χρήση 12.000 χιλιομέτρων είναι γύρω στα 120 ευρώ. Η SYM στο site της έχει αναρτημένο για κάθε μοντέλο το πρόγραμμα περιοδικής συντήρησης, με τις εργασίες που χρειάζεται να γίνουν και το κόστος των ανταλλακτικών και έτσι ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να ξέρει από πριν, πόσο θα είναι το κόστος της συντήρησης του σκούτερ που επιθυμεί (μένει μόνο το κόστος της εργατοώρας που όμως μπορεί να έχει διακυμάνσεις).
Τα Scooter της που μπορούν να οδηγηθούν μόνο με δίπλωμα αυτοκινήτου
Στη γκάμα της SYM υπάρχουν αρκετά scooter τα οποία μπορούν να οδηγηθούν μόνο με δίπλωμα αυτοκινήτου, καθώς ανήκουν στην κατηγορία Α1 (έως 125cc). Αυτά έχουν συστήματα ασφαλείας που ποικίλουν, από CBS (σύστημα συνδυασμένης πέδησης, στο οποίο πατώντας το ένα φρένο πατιέται αυτόματα και το δεύτερο), μέχρι ABS και Traction Control, για περαιτέρω αίσθηση ασφάλειας του αναβάτη, ειδικά ενός νεοφερμένου στο χώρο του δίκυκλου. Ένα σύστημα που χρησιμοποιεί ευρέως η SYM είναι το σύστημα A.L.E.H., το οποίο εκμηδενίζει το φαινόμενο ανύψωσης στις απότομες επιταχύνσεις και προσφέρει σταθερότητα και καλύτερες επιδόσεις στις εκκινήσεις, ενώ αυξάνει και την ασφάλεια κατά τη διάρκεια ελιγμών με πιο υψηλές ταχύτητες.
Μοντέλο | Τιμή | Ιπποδύναμη | ABS/CBS | Traction Control | A.L.E.H. | Κατανάλωση (WMTC3) |
Βάρος |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ADX 125 | 3.595 | 12.3 | ABS | ΝΑΙ | ΝΑΙ | 2.6 lt./100 km | 153 |
Symphony ST 125 L/C ABS | 2.775 | 12.6 | ABS | ΟΧΙ | ΝΑΙ | 2.5 lt./100 km | 132 |
JET X 125 | 2.975 | 12.6 | CBS | ΟΧΙ | ΟΧΙ | 2.5 lt./100km | 140 |
JET X 125 ABS TCS | 3.230 | 12.6 | ABS | NAI | OXI | 2.5 lt./100km | 140 |
Fiddle 125 Top Box | 2.595 | 11.5 | CBS | OXI | NAI | 2.2 lt./100 km | 125 |
Symphony ST 125 | 2.665 | 11.5 | CBS | OXI | NAI | 2.5 lt./100 km | 128 |
FNX 125 | 2.695 | 11.5 | CBS | OXI | NAI | 2.4 lt./100 km | 125 |
JET 14 L/C 125 ABS | 2.875 | 12.6 | ABS | OXI | OXI | 2.6 lt./100 km | 137 |
JET 14 125 | 2.595 | 11.5 | CBS | OXI | OXI | 2.4 lt./100 km | 128 |
ORBIT III 125 | 2.195 | 11.5 | CBS | OXI | NAI | 2.6 lt./100 km | 115 |
Symphony SR 125 CBS | 2.245 | 11.5 | CBS | OXI | OXI | 2.4 lt/100 km | 120 |
Symphony SR 125 ABS | 2.395 | 11.5 | ABS | OXI | OXI | 2.4 lt./100 km | 120 |
Symphony Cargo 125/ Cargo Pro 125 Business | 2.345/2.495 | 11.5 | CBS | OXI | OXI | 2.4 lt./100 km | 126 |