Αποκλειστικό σχέδιο της Mercedes E-Class Cabriolet που σας εξασφαλίσαμε. Διακρίνεται η κομψή και επιβλητική γραμμή του μοντέλου, στα απαραίτητα πολυτελή standards.
Scoop: Mercedes E-Class Cabriolet
7.105 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2017)
Πληθαίνουν οι πληροφορίες γύρω από την επερχόμενη Mercedes E-Class Cabriolet, η οποία είναι σχεδόν πλήρως έτοιμη και δοκιμάζεται και στο εξωτερικό.
Όπως όλα δείχνουν, η Mercedes E-Class Cabriolet βρίσκεται προ των πυλών και μάλιστα δοκιμάζεται ήδη στο εξωτερικό, σε επίπεδο πρωτότυπου. Μαζί με αυτά τα νέα, εμείς μάθαμε και περισσότερες πληροφορίες για τους κινητήρες και τον εξοπλισμό του μοντέλου, ενώ σας εξασφαλίσαμε και μια αποκλειστική κατασκοπευτική εικόνα για την εμφάνισή του.
Σχετικά με τις εκδόσεις στις οποίες το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο, γνωστοποιήθηκαν 2 από αυτές, σε πρώτη φάση: Η μία και η μικρότερη θα είναι η Ε200, που θα εξοπλίζεται με κινητήρα 4 κυλίνδρων και turbo, για απόδοση 181 ίππων. Η έκδοση αυτή απευθύνεται στην Ευρωπαϊκή αγορά, ενώ για την Αμερική θα υπάρξει η E400, με κινητήρα V6 με δύο υπερσυμπιεστές και ισχύ 329 ίππων.
Και οι δύο εκδόσεις θα συνοδεύονται από το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων της Daimler, ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα ακολουθήσουν και εκδόσεις εξοπλισμένες με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic. Προς το παρόν, ωστόσο, δεν θα υπάρξει κάποια AMG έκδοση του μοντέλου.
Το ανοικτό αμάξωμα της E-Class Cabriolet θα κλείνει από μια υφασμάτινη οροφή, η οποία θα αναδιπλώνεται και θα αποθηκεύεται πλήρως μέσα σε 20 δευτερόλεπτα, ενώ στο εσωτερικό θα συναντήσουμε το ταμπλό και την διάταξη της E-Class Saloon, με μια σημαντική διαφορά: οι αεραγωγοί θα έχουν σχέδιο «jet τουρμπίνας», χαρακτηριστικό που δεν συναντάμε στο σεντάν μοντέλο.
Η νέα E-Class Cabriolet αναμένεται να αποκαλυφθεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο και εμείς περιμένουμε εναγωνίως, περισσότερα.
1) Συμβουλες απο τυπους που γραφουν ασυναρτησιες λογω ανωριμοτητας δεν δεχομαι 2) Να ξερεις (και μαλλον το καταλαβες) οτι το "εξυπνο" (κουτοπονηρο) πουλι απο τη μυτη πιανεται ;) 3) Ειμαι εκπροσωπος του εαυτου μου και δεν εχω κανενα οφελος που υποστηριζω τα ιαπωνικα/κορεατικα. Τα αυτοκινητα ειναι το χομπυ μου 4) Τα κομπλεξ εμφανιζονται συνηθως σε εφηβικες και μετεφηβικες ηλικιες οπως η δικη σου και φαινεται ξεκαθαρα αυτο με αυτα που γραφεις αλλα κυριως με αυτα που κανεις αντιγραφοντας με 5) Εγω εδω καταθετω την προσωπικη μου αποψη απο αρκετες εμπειριες δικες μου και πολλων ανθρωπων με τους οποιους ερχομαι καθημερινα σε επαφη και οι οποιες ταιριαζουν απολυτα με την ερευνα αξιοπιστιας του Autotriti. Πιστευω οτι με τα πολλα λαικ που εχω και εγω και αλλοι ιαπωνοφιλοι μαλλον εμεις τα λεμε λιγο πιο σωστα ;) 6) Σχολιαζω περισσοτερο ιαπωνικα αρθρα αλλα εσυ μαλλον δεν ασχολεισαι με αυτα ;) 7) Με την κοροιδια μπορει να γελασει ο εισαγγελεας αλλα με την λογοκρισια μαλλον οχι οποτε οπως εγραψες κι εσυ εχω το δικαιωμα να μου αρεσει ο,τι θελω και να το υποστηριζω οσο θελω! Το αν σε κουραζω ή οχι ειναι ασχετο και σε κανει να αναιρεις αυτα που λες! Οποτε με την αδεια σου και αν μου επιτρεπεις μπορω να παω να σχολιασω κανενα αρθρο τωρα...
Συμβουλη σαν μεγαλυτερος σου: επειδη εισαι μικρος αρα ανωριμος και επιπολαιος μαθε οτι μπορεις να με αντιγραφεις εμενα και ολους τους ιαπωνοφιλους εδω μεσα ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ EMAIL ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΚΟ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΟΥ! Γι' αυτο προσεχε...
Όταν μεγαλώσω και σταματήσω να παίζω playstation θα πω στο γέρο μου να μου αγοράσει ένα τέτοιο για να κάνω κόντρες με τα γιαπωνέζικα που και στο playstation ακόμα με περνάνε για πλάκα :(
Συμβουλή σαν εξυπνότερος σου: πρώτα απ' όλα δεν έχω κανένα θέμα με τους ιαπωνοφιλους, εκτός και αν σε έχουν εκλέξει για εκπρόσωπο τύπου ή με τα ιαπωνικά αυτοκίνητα. Έχω όμως θέμα με σένα και το κόμπλεξ σου. Ο καθένας (όπως και εσυ άλλωστε) έχει το δικαίωμα να του αρέσει ότι θέλει και να το υποστηρίζει. Εσυ όμως μπαίνεις πρώτος σε οποιοδήποτε γερμανικό άρθρο για να πεις συνήθως την εξυπνάδα σου. Αν και διαβάζω πολλά χρόνια το site δεν σχολίαζα (και ούτε θα το κάνω) αλλά κάποια στιγμή έσκασα (σκέψου ποσό υπομονή έχω!) Γενικά έχεις κουράσει. Κατάλαβε το! Όσο για το άλλο που είπες πήγαινε στον εισαγγελέα και ζήτα άρση απορρήτου για να μάθεις την ΙΡ μου (που στη δίνω πολύ ευχαρίστως, όπως και το mail μου) με δικαιολογία ότι κάποιος στο autitriti σε κοροϊδεύει. Εντάξει, μόνο στην εικόνα του πως θα σε κοιτάει ο εισαγγελέας γελάω!!
ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ. Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΕΝΙΕΣ E-CLASS. EKTOΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ Η ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να εξηγήσω σ' όλο το κόσμο γιατί είμαι τόσο εγκάθετος, τόσο ισχυρογνώμων, τόσο εμπαθής και γιατί σε κάθε άρθρο γερμανικού αυτοκινήτου μπαίνω να σχολιάσω πρώτος και να βγάλω όλο μου το κόμπλεξ. Όπως λέει και όλα σοφός λαός μας όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια! Επειδή δηλαδή δεν έχω τα χρήματα να πάρω κάποιο γερμανικό σοβαρό αυτοκίνητο, αναγκάστηκα να πάρω με 2 δάνεια ένα Mazda MPS, τεχνολογίας 2ου παγκόσμιου πολέμου και ΝΟΜΙΖΩ πως με αυτό ανταγωνίζομαι όλα τα γερμανικά. Βλέπετε μικρός έβλεπα όλη μέρα fast & furious και κοντράρω ότι γερμανικό βρίσκω στο δρόμο. Τουλάχιστον έτσι νομίζω γιατί από τα 2λιτρα όλα πίνω τσάι και ενίοτε και από 1400 κυβικά που είναι 2ο στάδιο. Κερδιζω ομως ολες τις γυναικες και αυτους που δεν μου δίνουν σημασία. Φυσικά και όλα τα BMW, Audi, Mercedes, Porsche, VW, Seat κτλ είναι ρημάδια, αναξιόπιστα, χαλάνε συνέχεια και θα είσαστε όλη μέρα στα συνεργεία, σε αντίθεση με τα ιαπωνικά που δεν παθαίνουν ποτέ τίποτα. Ξέρω πως σας έχω κουράσει αλλά πιστεύω πως με όλη αυτή τη πλύση εγκεφάλου που σας κάνω πρώτον θα πείσω τον ίδιο μου τον εαυτό και δεύτερον θα πείσω και εσάς γιατί έχω μετοχές στις ιαπωνικές εταιρίες και θέλω ν' ανέβουν, μπας και βγάλω κανένα φράγκο και ξεπληρώσω ποτέ το Mazda γιατί δεν έχω ούτε βενζίνη να του βάλω...
1) Συμβουλες απο τυπους που γραφουν ασυναρτησιες λογω ανωριμοτητας δεν δεχομαι 2) Να ξερεις (και μαλλον το καταλαβες) οτι το "εξυπνο" (κουτοπονηρο) πουλι απο τη μυτη πιανεται ;) 3) Ειμαι εκπροσωπος του εαυτου μου και δεν εχω κανενα οφελος που υποστηριζω τα ιαπωνικα/κορεατικα. Τα αυτοκινητα ειναι το χομπυ μου 4) Τα κομπλεξ εμφανιζονται συνηθως σε εφηβικες και μετεφηβικες ηλικιες οπως η δικη σου και φαινεται ξεκαθαρα αυτο με αυτα που γραφεις αλλα κυριως με αυτα που κανεις αντιγραφοντας με 5) Εγω εδω καταθετω την προσωπικη μου αποψη απο αρκετες εμπειριες δικες μου και πολλων ανθρωπων με τους οποιους ερχομαι καθημερινα σε επαφη και οι οποιες ταιριαζουν απολυτα με την ερευνα αξιοπιστιας του Autotriti. Πιστευω οτι με τα πολλα λαικ που εχω και εγω και αλλοι ιαπωνοφιλοι μαλλον εμεις τα λεμε λιγο πιο σωστα ;) 6) Σχολιαζω περισσοτερο ιαπωνικα αρθρα αλλα εσυ μαλλον δεν ασχολεισαι με αυτα ;) 7) Με την κοροιδια μπορει να γελασει ο εισαγγελεας αλλα με την λογοκρισια μαλλον οχι οποτε οπως εγραψες κι εσυ εχω το δικαιωμα να μου αρεσει ο,τι θελω και να το υποστηριζω οσο θελω! Το αν σε κουραζω ή οχι ειναι ασχετο και σε κανει να αναιρεις αυτα που λες! Οποτε με την αδεια σου και αν μου επιτρεπεις μπορω να παω να σχολιασω κανενα αρθρο τωρα...
Συμβουλη σαν μεγαλυτερος σου: επειδη εισαι μικρος αρα ανωριμος και επιπολαιος μαθε οτι μπορεις να με αντιγραφεις εμενα και ολους τους ιαπωνοφιλους εδω μεσα ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ EMAIL ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΚΟ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΟΥ! Γι' αυτο προσεχε...
Όταν μεγαλώσω και σταματήσω να παίζω playstation θα πω στο γέρο μου να μου αγοράσει ένα τέτοιο για να κάνω κόντρες με τα γιαπωνέζικα που και στο playstation ακόμα με περνάνε για πλάκα :(
Συμβουλή σαν εξυπνότερος σου: πρώτα απ' όλα δεν έχω κανένα θέμα με τους ιαπωνοφιλους, εκτός και αν σε έχουν εκλέξει για εκπρόσωπο τύπου ή με τα ιαπωνικά αυτοκίνητα. Έχω όμως θέμα με σένα και το κόμπλεξ σου. Ο καθένας (όπως και εσυ άλλωστε) έχει το δικαίωμα να του αρέσει ότι θέλει και να το υποστηρίζει. Εσυ όμως μπαίνεις πρώτος σε οποιοδήποτε γερμανικό άρθρο για να πεις συνήθως την εξυπνάδα σου. Αν και διαβάζω πολλά χρόνια το site δεν σχολίαζα (και ούτε θα το κάνω) αλλά κάποια στιγμή έσκασα (σκέψου ποσό υπομονή έχω!) Γενικά έχεις κουράσει. Κατάλαβε το! Όσο για το άλλο που είπες πήγαινε στον εισαγγελέα και ζήτα άρση απορρήτου για να μάθεις την ΙΡ μου (που στη δίνω πολύ ευχαρίστως, όπως και το mail μου) με δικαιολογία ότι κάποιος στο autitriti σε κοροϊδεύει. Εντάξει, μόνο στην εικόνα του πως θα σε κοιτάει ο εισαγγελέας γελάω!!
ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ. Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΕΝΙΕΣ E-CLASS. EKTOΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ Η ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να εξηγήσω σ' όλο το κόσμο γιατί είμαι τόσο εγκάθετος, τόσο ισχυρογνώμων, τόσο εμπαθής και γιατί σε κάθε άρθρο γερμανικού αυτοκινήτου μπαίνω να σχολιάσω πρώτος και να βγάλω όλο μου το κόμπλεξ. Όπως λέει και όλα σοφός λαός μας όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια! Επειδή δηλαδή δεν έχω τα χρήματα να πάρω κάποιο γερμανικό σοβαρό αυτοκίνητο, αναγκάστηκα να πάρω με 2 δάνεια ένα Mazda MPS, τεχνολογίας 2ου παγκόσμιου πολέμου και ΝΟΜΙΖΩ πως με αυτό ανταγωνίζομαι όλα τα γερμανικά. Βλέπετε μικρός έβλεπα όλη μέρα fast & furious και κοντράρω ότι γερμανικό βρίσκω στο δρόμο. Τουλάχιστον έτσι νομίζω γιατί από τα 2λιτρα όλα πίνω τσάι και ενίοτε και από 1400 κυβικά που είναι 2ο στάδιο. Κερδιζω ομως ολες τις γυναικες και αυτους που δεν μου δίνουν σημασία. Φυσικά και όλα τα BMW, Audi, Mercedes, Porsche, VW, Seat κτλ είναι ρημάδια, αναξιόπιστα, χαλάνε συνέχεια και θα είσαστε όλη μέρα στα συνεργεία, σε αντίθεση με τα ιαπωνικά που δεν παθαίνουν ποτέ τίποτα. Ξέρω πως σας έχω κουράσει αλλά πιστεύω πως με όλη αυτή τη πλύση εγκεφάλου που σας κάνω πρώτον θα πείσω τον ίδιο μου τον εαυτό και δεύτερον θα πείσω και εσάς γιατί έχω μετοχές στις ιαπωνικές εταιρίες και θέλω ν' ανέβουν, μπας και βγάλω κανένα φράγκο και ξεπληρώσω ποτέ το Mazda γιατί δεν έχω ούτε βενζίνη να του βάλω...