Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το μοντέλο παραγωγής φαίνεται να μη αποκλίνει από το πρωτότυπο.

Το πίσω μέρος είναι αυτό όπου έγιναν οι περισσότερες οπτικές και αεροδυναμικές αλλαγές.

Η ισχύς παρέχεται από τον ίδιο τετραπλού τούρμπο W16 8,0 λίτρων κινητήρα.

Σε 30 μονάδες η Bugatti Chiron Super Sport 300+

3.073 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2019)

Η Bugatti Chiron Super Sport 300+ κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ τελικής ταχύτητας και σήμερα βλέπουμε το μοντέλο παραγωγής του αυτοκινήτου που κατάφερε να φτάσει τα 482 χλμ. / ώρα δημιουργώντας ένα νέο σημείο αναφοράς για ένα αυτοκίνητο δρόμου.

Το μοντέλο παραγωγής φαίνεται να μη αποκλίνει από το πρωτότυπο και έρχεται με ένα ανθρακονημάτινο εξωτερικό μέρος, με το κυρίαρχο μαύρο χρώμα να παίρνει όση δυναμική χρειάζεται χάρη στις δύο φαρδιές πορτοκαλί ρίγες που ξεκινούν από μπροστά και φτάνουν στο πίσω μέρος. Από κει και πέρα η συνηθισμένη μάσκα «πέταλο» δίνει ξανά το παρών, ενώ ένα ιδιαίτερο στοιχείο είναι οι κυκλικοί αεραγωγοί που βρίσκονται πάνω στα εμπρόσθια φτερά.
 
Το πίσω μέρος είναι αυτό όπου έγιναν οι περισσότερες οπτικές και αεροδυναμικές αλλαγές. Ένα νέο κάλυμμα κινητήρα έχει τοποθετηθεί, ενώ οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης έχουν τοποθετηθεί σε κάθετη θέση ανά ζευγάρια, κάτι που είδαμε και στην πρόσφατη Bugatti Centodieci.
 
Η ισχύς παρέχεται από τον ίδιο τετραπλού τούρμπο W16 8,0 λίτρων κινητήρα που έχει η «απλή» Chiron με την ιπποδύναμη να μην πέφτει κάτω από 1.600 άλογα. Επίσημα στοιχεία για τις επιδόσεις δεν υπάρχουν ωστόσο λέγεται πως το αυτοκίνητο θα διαθέτει ένα κόφτη για να περιορίζεται η τελική ταχύτητα.
 
Η παραγωγή της Bugatti Chiron Super Sport 300+ θα περιοριστεί σε 30 μονάδες με το κόστος απόκτησης να ξεκινά από τα 3,5 εκατομμύρια ευρώ.

CORAL GAS NIKHTHS OIKONOMIAS
EURONCAP MAXUS