Για όσους δεν το πρόσεξαν, η Mito δεν περιλαμβάνεται πλέον στη γκάμα μοντέλων της Alfa Romeo. Η μικρότερη και φθηνότερη Alfa σταμάτησε να παράγεται στα μέσα του 2018 και είναι βέβαιο πως δεν θα έχει αντικαταστάτη. Θα λείψει σε κανέναν; Στην Alfa; Σε εσάς;
Με τη μάχη των μικρών premium να κορυφώνεται όταν η Mini μπήκε για τα καλά στην αγορά, με την Audi να ετοιμάζει τότε το Α1 και τη Citroen να έχει την DS3 έτοιμη, η Alfa Mito ήταν το αντίπαλο δέος από την Ιταλία. Η Mito ήθελε να φέρει στην αγορά των μικρών το ιταλικό πνεύμα, μπρίο και επιδόσεις που ταυτίζονται με το όνομα της μάρκας. Τα κατάφερε όμως;
Η Mito ξεκίνησε την καριέρα της λίγο άχαρα, αφού παρότι θα μπορούσε να είχε βαφτιστεί Junior, όπως θα περίμενε κανείς από τη μικρότερη Alfa, οι Ιταλοί επιχείρησαν ένα δημοσιοσχετίστικο τρικ, καλώντας τους τιφόζι να διαλέξουν το όνομα του μοντέλου. Το αποτέλεσμα ήταν το πολύ πετυχημένο Furiosa, όμως αντ`αυτού η μάρκα αγνόησε τελείως την δική της καμπάνια, και προτίμησε το ακρώνυμο Mito, από τα ονόματα των δύο πόλεων, Μιλάνο, όπου σχεδιάστηκε και Τορίνο όπου κατασκευάζονταν, δίπλα στο Punto, με το οποίο μοιραζόταν και τα περισσότερα μηχανικά.
Από κει και πέρα η «Junior-παραλίγο Furiosa-τελικά Mito» με τόσα κοινά με το Punto δύσκολα μπορούσε να ξεφύγει και στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς από το σχετικά συντηρητικό μικρό Fiat. Έτσι παρά τις προσπάθειες της Alfa να προσθέσει τα δικά της χαρακτηριστικά που στα άλλα της μοντέλα ενισχύουν το δυναμικό προφίλ, η Mito γενικά δεν απέσπασε βραβεία για το πόσο οδηγικά ενδιαφέρουσα ήταν.
Με μοντέλα όπως το Fiesta να κερδίζουν τη Mito στις στροφές, και με επιλογές κινητήρα που δεν κολάκευαν πάντα τις επιδόσεις, η Mito παρά την γοητευτική της σχεδίαση, παρέμεινε και πάλι ένα αυτοκίνητο με κοινό τους αλφίστι και όχι ολόκληρη την αγορά.
Παρόλα αυτά η Mito ήταν η μικρότερη και η φθηνότερη Alfa, και ένα αυτοκίνητο που άνοιγε το δρόμο προς τη μάρκα στους λάτρεις της, που τώρα έχουν να διαλέξουν μεταξύ πολύ ή πάρα πολύ ακριβότερων μοντέλων αν θέλουν τον θυρεό της Alfa Romeo στη μάσκα.
Εσάς όμως θα σας λείψει η Mito; Μήπως όμως η υπόλοιπη γκάμα της Alfa θα αναδειχθεί καλύτερα χωρίς αυτήν στις εκθέσεις; Και τελικά είναι καλύτερα ή όχι που η Alfa δεν έχει άλλο μικρό; Τι λέτε;
144mgrCO2 εκπέμπει ο 1.4 120Tjet...οπότε έχει 258ευρω τέλη...ι νέος 1000ρης είναι τρικιλυνδρος ...ηπισωκινητη μάλλον θα είναι πολύ ακριβή...οπότε τινά λέει που είναι 10ετιας....και τι έγινε αφού είναι αξεπέραστη κ κορυφή σε όλα της....κ πολύ φτηνή γι'αυτό που προσφερει
Πάρτε την G όσο έχει ακόμη 17 χιλιάρικα...είναι το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο..έτη μπροστά από τον ανταγωνισμό με τους ημιακαμπτους...χαρείτε την...η νέα G..μπορεί να αφήσει. να είναι πιο σπορ πιο εξηζητημενη κ πιο ακριβη
Καλησπερα.Θα μου λειψει μονο η εμφανιση. Στα τελειωματα τη διναν 11800 1.2 82 αλογα. Οψομεθα για τη καινουργια τζουλιετα επιτελους να βγει καινουργιο μοντελο το 20. Χρονια πολλα σε ολους και καλη επιτυχια στην αρειαναρα.
Είδα σε είτε..για την G 1.4 120TB με 17000 ευρώ τιμή πώλησης ...έχει με το νέο σύστημα 401 ευρώ τέλη κυκλοφορίας,με 164γραμμαρια διοξειδίου του άνθρακα καυσαέρια ανά χιλιόμετρο. ..δεν ξέρω αν αυτά τα τέλη όταν αφαρμοστουν αν έχουν αναδρομική ισχύ
Η τζουλιετα μπορει πραγματι να εχει καλη τιμη απλα πρεπει να πληρωνει τελη κυκλοφοριας κοντα στα 450 ευρω ???? 1.4 120 αλογα και ειναι αμαξι δεκαετιας.( δε προτιμω τα πετρελαιοκινητα) Τωρα οσον αφορα τη καινουργια ελπιζω να βγει μια εκδοση 1.0 120 αλογα αυτο που φοραει το fiat 500l entry level εαν ξεκινησουν με πισωκινητη εκδοση και αλλους κινητηρες κλαφτα χαραλαμπε.
144mgrCO2 εκπέμπει ο 1.4 120Tjet...οπότε έχει 258ευρω τέλη...ι νέος 1000ρης είναι τρικιλυνδρος ...ηπισωκινητη μάλλον θα είναι πολύ ακριβή...οπότε τινά λέει που είναι 10ετιας....και τι έγινε αφού είναι αξεπέραστη κ κορυφή σε όλα της....κ πολύ φτηνή γι'αυτό που προσφερει
Πάρτε την G όσο έχει ακόμη 17 χιλιάρικα...είναι το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο..έτη μπροστά από τον ανταγωνισμό με τους ημιακαμπτους...χαρείτε την...η νέα G..μπορεί να αφήσει. να είναι πιο σπορ πιο εξηζητημενη κ πιο ακριβη
Καλησπερα.Θα μου λειψει μονο η εμφανιση. Στα τελειωματα τη διναν 11800 1.2 82 αλογα. Οψομεθα για τη καινουργια τζουλιετα επιτελους να βγει καινουργιο μοντελο το 20. Χρονια πολλα σε ολους και καλη επιτυχια στην αρειαναρα.
Είδα σε είτε..για την G 1.4 120TB με 17000 ευρώ τιμή πώλησης ...έχει με το νέο σύστημα 401 ευρώ τέλη κυκλοφορίας,με 164γραμμαρια διοξειδίου του άνθρακα καυσαέρια ανά χιλιόμετρο. ..δεν ξέρω αν αυτά τα τέλη όταν αφαρμοστουν αν έχουν αναδρομική ισχύ
Η τζουλιετα μπορει πραγματι να εχει καλη τιμη απλα πρεπει να πληρωνει τελη κυκλοφοριας κοντα στα 450 ευρω ???? 1.4 120 αλογα και ειναι αμαξι δεκαετιας.( δε προτιμω τα πετρελαιοκινητα) Τωρα οσον αφορα τη καινουργια ελπιζω να βγει μια εκδοση 1.0 120 αλογα αυτο που φοραει το fiat 500l entry level εαν ξεκινησουν με πισωκινητη εκδοση και αλλους κινητηρες κλαφτα χαραλαμπε.