Οι μηχανικοί της Tickford, αφού βελτίωσαν το Ford Ranger, πήραν στα χέρια τους και την Mustang, τόσο στην EcoBoost όσο και στη GT έκδοση. Μάλιστα, αντίθετα με το τι κάνουν άλλοι οίκοι, αν στο συγκεκριμένο αμάξι βγάλεις τα σήματα «Tickford», δύσκολα θα καταλάβεις πως δεν είναι μια κανονική Mustang.
Η βελτίωση προέρχεται από τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, από την προσθήκη μιας custom εισαγωγής αέρα, αλλά και στην τοποθέτηση της εξάτμισης της εταιρείας με την τετραπλή απόληξη.
Σε ό,τι αφορά στον turbo κινητήρα των 2,3 λίτρων, η απόδοσή του ανεβαίνει κατά 50 ίππους, φτάνοντας πλέον στους 367. Η ροπή, πάλι, έχει μεγαλώσει κατά 108 Nm και αγγίζει πλέον τα 540. Η βελτίωση αυτή προέρχεται από τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, από την προσθήκη μιας custom εισαγωγής αέρα, αλλά και στην τοποθέτηση της εξάτμισης της εταιρείας με την τετραπλή απόληξη.
Παρόμοια είναι τα πράγματα και με την Mustang GT, η οποία έχει πλέον ισχύ 489 ίππων και ροπή 585 Nm. Η απόδοση του ατμοσφαιρικού 5λιτρου V8 συνόλου έχει ανέβει κατά 73 ίππους και κατά 55 Nm. Η Tickford ζητά 6.990 δολάρια Αυστραλίας (4.942 ευρώ) για το πακέτο της, ανεξαρτήτως αν πρόκειται να τοποθετηθεί σε μία Mustang EcoBoost ή στην GT.
Η Tickford, που είναι εξουσιοδοτημένος dealer της Ford Performance Parts, ετοιμάζει και άλλα κιτ αναβάθμισης για τη Mustang, τόσο για τη μορφή της, όσο και για τα οδηγικά της χαρακτηριστικά.