Beetle του 1972 τα βάζει με Porsche 911 GT3 RS και βγαίνει νικητής χάρη στο ηλεκτρικό σύνολο ενός Tesla Model S που του προσφέρει 456 άλογα και 675 Nm ροπής.
Θα πίστευε κανείς πως θα ήταν εντελώς ανώφελο να βάλει κάποιος σε κόντρα έναν Σκαραβαίο με μια καινούρια Porsche 911 GT3 RS, αφού το αποτέλεσμα θα ήταν προδιαγραμμένο. Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση.
Το Beetle αυτό δεν έχει κάτω από το καπό του τον παλαιολιθικό τετρακύλινδρο κινητήρα του αλλά, αντίθετα, έχει μετατραπεί σε ηλεκτρικό, λαμβάνοντας ένα ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο από Tesla Model S, το οποίο αποδίδει 456 άλογα και 675 Nm ροπής. Η Porsche από την άλλη πλευρά, εξοπλίζεται με έναν flat τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρας απόδοσης 527 ίππων και 470 Nm ροπής.
Πολύ ελαφρύτερο το Beetle
Η 911 GT3 RS μπορεί να έχει το πλεονέκτημα στην ισχύ, ωστόσο είναι σχεδόν 400 κιλά πιο βαριά από το ηλεκτρικό αυτό Beetle. Ο Σκαραβαίος, αν και έχει πάνω του μπαταρίες, χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονήματος, ζυγίζει μόλις 1.050 κιλά, την στιγμή που η Porsche έχει βάρος 1.430 κιλά.
Κέρδισε τις εντυπώσεις το Beetle
To Beetle καταφέρνει τελικά να βγει νικητής στις περισσότερες μονομαχίες χάρη σε ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο που του δίνει άμεση επιτάχυνση και χάρη στο χαμηλό του βάρος. Πόσοι όμως θα προτιμούσαν να έχουν τον Σκαραβαίο αντί της 911 GT3 RS; Μάλλον κανείς.
Κέρασε τσαγάκι! - Το Beetle έχει μετατραπεί σε ηλεκτρικό και αποδίδει πλέον 456 PS - Παρά το βάρος των μπαταριών, ζυγίζει μόνο 1.050 κιλά - Ατμοσφαιρική με 527 άλογα η Porsche Σε τι εποχές ζούμε; Θα αρχίσουν οι σακαράκες να μετατρέπονται σε ηλεκτρικά και να τσαγιάζουν supercars;