Η Genesis σκέφτεται να φέρει στην Ευρώπη ένα διθέσιο, πολυτελές αυτοκίνητο και έχει έτοιμη τη βάση του χάρη στο πρωτότυπο Mint.
Και πάλι στο προσκήνιο το Genesis Mint
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το 2019 η Genesis είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο Mint. Έχοντας συμπαγείς διαστάσεις, το αυτοκίνητο θεωρούνταν ιδανικό από τους ανθρώπους της μάρκας για την ευρωπαϊκή αγορά, όπου τα μικρότερα αυτοκίνητα είναι δημοφιλή. Σήμερα το εν λόγω πρωτότυπο έρχεται και πάλι στη δημοσιότητα.
Συγκεκριμένα, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως η Genesis εξετάζει έντονα το ενδεχόμενο να λανσάρει ένα μικρό, πολυτελές ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την Ευρώπη και αυτό θα είναι βασισμένο στο πρωτότυπο Mint. Μάλιστα, ο Mark Choi, επικεφαλής σχεδιασμού προϊόντων της Genesis, επιβεβαίωσε τη διάθεση της κορεατικής φίρμας να λανσάρει ένα τέτοιο μοντέλο στη «Γηραιά Ήπειρο», υπογραμμίζοντας ωστόσο σε δηλώσεις του πως αυτό δεν είναι απλή περίπτωση.
Αυτονομία στα 320 χιλιόμετρα
Σε κάθε περίπτωση, το Mint Concept πρόκειται για ένα διθέσιο πρωτότυπο, το οποίο σχεδιάστηκε έπειτα από συνεργασία όλων των στούντιο σχεδιασμού της μάρκας, από την Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρειο Αμερική. Αποτελεί την προεπισκόπηση ενός αυτοκινήτου πόλης, χωρίς εκπομπές ρύπων, με την αυτονομία του να υπολογίζεται περίπου στα 320 χιλιόμετρα.
Χωρίς κεντρική κονσόλα, οθόνη αφής στο τιμόνι
Η μινιμαλιστική σχεδίαση ακολουθήθηκε και στο εσωτερικό, προκειμένου οι επιβάτες να αποκτήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη άνεση και περισσότερο χώρο. Δεν υπάρχει κεντρική κονσόλα, ούτε μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας. Αντιθέτως το τιμόνι ενσωματώνει μια μικρή οθόνη αφής και πλαισιώνεται από μια σειρά από μεγάλα κουμπιά για γρήγορη πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες.
Χώρος αποσκευών το πίσω μέρος
Τέλος, άλλα χαρακτηριστικά του Genesis Mint Concept είναι η τεράστια γυάλινη οροφή αλλά και οι κάθετα ανοιγόμενες πόρτες που δίνουν ευκολότερη πρόσβαση στο πίσω μέρος όπου αποτελεί χώρο αποσκευών.
Το είπε ο επικεφαλής σχεδιασμού!
- Διθέσιο, πολυτελές ηλεκτρικό για την πόλη.
- Χωρίς κεντρική κονσόλα, με οθόνη αφής στο τιμόνι.
- Χώρος αποσκευών το πίσω μέρος.
- Αυτονομία 320 χιλιόμετρα.
Θα έκανε θραύση στην Ευρώπη το μοντέλο παραγωγής του Mint;