Η τετρακίνηση και τα φαρδιά λάστιχα προσφέρουν απίθανα περιθώρια πρόσφυσης, ουδέτερη οδηγική συμπεριφορά και απόλυτο έλεγχο ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με 300 ίππους και βάρος 2,2 τόνους.
Αναφερθήκαμε νωρίτερα στην ηλεκτρική αυτονομία κάθε έκδοσης του Skoda Enyaq. Εκείνο που συνδέει κάθε μοντέλο είναι το αξιόλογο σύστημα για την ανάκτηση ενέργειας. Πέραν της αυτόματης λειτουργίας, έχει 3 επίπεδα ρύθμισης μέσω των paddles του τιμονιού, ενώ υπάρχει επιπλέον και επιλογή «B» στο κιβώτιο η οποία αντιστοιχεί στην μόνιμη εμπλοκή του 3ου επιπέδου.
Κατά τα άλλα, τα δύο «μικρά» Enyaq με την 62άρα και την 82άρα μπαταρία έχουν τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 160 χλμ./ώρα. Στον αντίποδα, το Enyaq Coupe RS των 300 ίππων φτάνει μέχρι και τα 180 χλμ./ώρα, αναμενόμενο κιόλας από την στιγμή που μιλάμε για μια σπορ έκδοση ηλεκτρικού οχήματος.
Η οποία RS έκδοση μπορεί να πιο σκληρή ανάρτηση (έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ. εμπρός και 10 χλστ. πίσω), όμως διατηρεί σε κορυφαίο επίπεδο την ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης στο ταξίδι. Ένα στοιχείο αναγκαίο για να πετύχεις άνετο και ξεκούραστο ταξίδι. Γενικότερα στο Skoda Enyaq μπορούμε να επαινέσουμε την απουσία αεροδυναμικών θορύβων, ακόμη και στις πιο υψηλές ταχύτητες. Κορυφαία στην συγκεκριμένη μέτρηση είναι η έκδοση iV 80, με τον ντεσιμπελόμετρό μας να δείχνει μόλις 64,2 dB θορύβου στα 120 χλμ./ώρα (4η κορυφαία μέτρηση στο AutoΤρίτη Test Center).