3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε τη νέα Skoda Fabia με τον 1.400άρη TDI κινητήρα απόδοσης 90 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο κοστίζει; Δείτε τα όλα.
Test: Skoda Fabia
31.764 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2017)
Όσοι κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως θα βρουν τη γιατρειά τους στην πετρελαιοκίνητη Fabia με τον 1,4 TDI κινητήρα της «μαμάς» VW.
What is new
- 1,4 TDI με 90 άλογα
- Με κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ.
- Από 14.800 ευρώ
+ Στιβαρότητα κατασκευής, λειτουργία κινητήρα, οδική συμπεριφορά, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, πρακτικότητα
- Aπουσία 6ης σχέσης, συγκρατημένη σχεδίαση, τσιμπημένη τιμή, αυξημένος θόρυβος κύλισης
Η πετρελαιοκίνητη Fabia εμφανίζει έναν ιδιαίτερα φιλικό, εύχρηστο και άνετο οδηγικό χαρακτήρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Στιβαρότητα κατασκευής, λειτουργία κινητήρα, οδική συμπεριφορά, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, πρακτικότητα
- Aπουσία 6ης σχέσης, συγκρατημένη σχεδίαση, τσιμπημένη τιμή, αυξημένος θόρυβος κύλισης
Η νέα εποχή Skoda στην χώρα μας ξεκίνησε τον περασμένο Ιούνιο με την αντιπροσώπευση της τσέχικης φίρμας από την Kosmocar μαζί με τις VW και Audi φυσικά. Μετά την δοκιμή και αξιολόγηση της νέας Fabia στην βενζινοκίνητη 1,2 TSI έκδοση (τεύχος 30/2016), ήρθε στα χέρια μας και η πετρελαιοκίνητη 1,4 TDI. Να σημειώσουμε πως η πετρελαιοκίνητη Fabia είναι διαθέσιμη μόνο στην έκδοση των 90 ίππων, σε αντίθεση με τα SEAT Ibiza και VW Polo, που χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα και είναι διαθέσιμα επιπλέον σε εκδόσεις 75 και 105 ίππων.
Από 14.800 ευρώ
Ο turbodiesel κινητήρας 1,4 TDI 90 PS προσφέρεται στην αποκλειστικά 5θυρη Fabia τόσο με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, όσο και με ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων, όχι όμως στη βασική έκδοση Active. H τελευταία πάντως προσφέρει ένα άκρως ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού με την τιμή της να ορίζεται στις 14.800 ευρώ. Η επόμενη έκδοση Ambition τιμολογείται στις 15.500 ευρώ (16.900 με κιβώτιο DSG), ενώ η τιμή της κορυφαίας έκδοσης Style είναι 16.200 ευρώ (17.500 ευρώ με DSG).
Το λογισμικό παραποίησης ρύπων περιλαμβάνεται στάνταρ σε αυτή την έκδοση ή πρέπει να πληρώσεις extra;
Χιλιομετροφαγος ειναι ο γερανος που το κουβαλαει! χαχαχα
Γιατι πρεπει και καλα για να παρεις diesel πρεπει να κανεις χιλιομετρα ετησιως πολλα?νομιζετε οτι αυτοι που τα πηραν το σκεφτηκαν με αυτο το κριτηριο?οχι για την οικονομια?οχι για την μακροζωια?το Diesel ειναι αχρηστο για αυτους που δεν εχουν ιδεα στο πως να διαχειριζονται αυτον τον κινητηρα, ζεσταμα ,παγωμα κινητηρα,ομαλες στροφες , συντηρηση στην ωρα καθαρισμος μπεκ οχι φτηνο πετρελαιο ,προσοχη στην τρομπα πετρελαιου,και αλκα πολλα.
Μας λέτε ότι οι ντίζελ κινητήρες πεθάνανε σε άρθρο που είχατε γράψει πρίν 1-2 μήνες περίπου ειδικά απο τα 2000 cc και κάτω και να τα πουλήσουμε όσο προφταίνουμε,και τώρα μας σερβίρεται το skoda diesel με 1400 cc και χωρίς το σύστημα καθαρόττας καυσαερίων γιατί λέτε κοστίζει 2000-3000 χιλιάδες ευρώ παραπάνω,τώρα τι κάνει ο υποψήφιος αγοραστής το αγοράζει ή όχι;ή πέφτει εντολή από ψηλά.Ετσι για να μην δουλευόμαστε.
το diesel πεθανε αλλα ας διαφημισουμε τους κινητηρες της VW που διακρινονται για τα παρανομα λογισμικα τους!!!