Η Citroen DS, από το γαλλικό Déesse, δηλαδή «Θεά», ήρθε και έφυγε από τη ζωή μέσα σε 20 χρόνια.
- Φτιάχτηκαν σχεδόν 1,5 εκατομμύριο μονάδες σε 20 χρόνια
- Υδροπνευματική ανάρτηση & δισκόφρενα για πρώτη φορά σε αμάξι
- Προβολείς που έστριβαν με το τιμόνι εν έτει 1967!
- Από τα πρώτα μοντέλα με injection
Η «Θεά» με τη διαστημική τεχνολογία που έγινε... «βάτραχος»!
Η DS, που αποτέλεσε την έμπνευση για να δημιουργηθεί η DS Automobiles, κατασκευάστηκε από τον Οκτώβριο του 1955 έως τις 24 Απριλίου 1975.
Είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα στον πλανήτη ακόμα και αν έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και 48 χρόνια. Έχει αποτελέσει το αυτοκίνητο των φιλοσόφων όσο και των προέδρων, ενώ προκάλεσε (και προκαλεί) αίσθηση από την πρώτη στιγμή που έκανε την εμφάνισή του το μακρινό 1955. Ο λόγος για τη «Θεά» της Citroen, που στην Ελλάδα βαφτίστηκε «βάτραχος». Μιλάμε για τη «θρυλική» Citroen DS!
Συνέχεια του άρθρου >>>
Η Citroen DS, από το γαλλικό Déesse, δηλαδή «Θεά», ήρθε και έφυγε από τη ζωή μέσα σε 20 χρόνια, όμως κατάφερε να μείνει αθάνατη και να σημαδέψει την ιστορία τόσο της γαλλικής μάρκας όσο και της αυτοκίνησης. Κάνοντας σύντομα τον απολογισμό της ζωής της, να πούμε πως η DS, που αποτέλεσε την έμπνευση για να δημιουργηθεί η DS Automobiles, ήταν ένα καινοτόμο πολυτελές αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από τον Οκτώβριο του 1955 έως τις 24 Απριλίου 1975. Κατά τη διάρκεια της παραγωγής του, συνολικά κατασκευάστηκαν 1.455.746 αντίτυπα DS, καθώς και Citroën ID, όπως ονομαζόταν η φθηνότερη εξοπλιστικά εκδοχή της DS.