Supra και S3 έχουν φανατικούς οπαδούς, 2λιτρο turbo μοτέρ και πωλούνται στην ίδια τιμή. Πρόκειται, ωστόσο, για δύο πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα. Τελικά, ποιο διαλέγεις;
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες τις τιμές με τις οποίες διατίθεται η Supra στην Ελλάδα. Ο 3λιτρος twin-scroll turbo κινητήρας των 340 ίππων κοστίζει από 87.310 ευρώ, όμως πιο χαμηλά βρίσκουμε τις τιμές του ιαπωνικού sportscar με το 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 258 ίππων. Με το πακέτο Sport Pack, το κόστος αγοράς της Supra βρίσκεται επίσης ψηλά, στα 75.710 ευρώ, όμως βλέπουμε πως η βασική έκδοση κοστίζει από 66.110 ευρώ, όσο περίπου κοστίζει το καινούριο Audi S3 Sportback, δηλαδή 65.350 ευρώ, και κάπου εκεί ξεκινά το δίλημμα...
Όπως καταλαβαίνετε, άρχισαν οι συζητήσεις ανάμεσα στους petrolheads, για το «ποιο θα έπαιρνες στα ίδια λεφτά: Supra ή S3;». Και μπορεί η Τοyota Supra και το Audi S3 να διαφέρουν πολύ μεταξύ τους, σίγουρα όμως αποτελούν το όνειρο των πολλών οπαδών της αυτοκίνησης. Πάμε να εξετάσουμε τα δυνατά σημεία και των δύο προσπαθώντας να λύσουμε το δίλημμα.
Σχεδίαση: «Στριψολαίμικη» η Supra, πιο διακριτικό το S3 Η Supra «πατάει» πάνω στην εντυπωσιακή εμφάνιση του FT-1, προβάλλοντας ιδιαίτερο δυναμισμό. Διαθέτει ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία και θυμίζει καρχαρία έτοιμο να κατασπαράξει ό,τι βρει στο πέρασμά του, ενώ, όπως την είδαμε από κοντά οδηγώντας τη, αδικείται πολύ από τις φωτογραφίες. Κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασης είναι το μακρύ καπό, στοιχείο που ήθελε να διατηρήσει η Toyota και σε αυτή τη γενιά Supra μαζί με τα σφηνοειδή λεπτά LED φωτιστικά σώματα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Από εκεί και πέρα, το άγριο προφίλ της Supra τονίζεται περαιτέρω από τους μεγάλους αεραγωγούς, τις εσοχές στον προφυλακτήρα, τους μυώδεις ώμους και το κάπως «λυπημένο» αλλά τόσο ξεχωριστό πίσω μέρος του κουπέ αμαξώματος.
Από την άλλη πλευρά, το Audi S3 είναι «διακριτικά άγριο». Η σχεδίασή του βασίζεται φυσικά στις απλές εκδόσεις του Α3, ωστόσο οι Γερμανοί φρόντισαν να ενισχύσουν την εξωτερική του εμφάνιση, αποφεύγοντας παράλληλα τις υπερβολές. Oι επεμβάσεις στην 4η γενιά είναι διακριτικές και αφορούν στην εμπρόσθια ανασχεδιασμένη μάσκα και τους προφυλακτήρες, την προσθήκη γυαλιστερών ματ μασπιέ, των ξεχωριστών ζαντών των 19 ιντσών (προαιρετικές) και του ανασχεδιασμένου πιο σπορ πίσω προφυλακτήρα που φιλοξενεί τις 4 απολήξεις των εξατμίσεων.
Εσωτερικό: Πιο σπορ η Supra, πιο hi-tech το S3
Η καμπίνα της Supra καταφέρνει την ίδια στιγμή να είναι μοντέρνα και σπορ. Στο σύνολο του, το εσωτερικό παραπέμπει στο αντίστοιχο της BMW Ζ4, με τους διακόπτες, τα πάνελ του κλιματισμού και πολλά άλλα στοιχεία να προέρχονται από αυτή. Η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική με πολύ καλά υλικά και όμορφο φινίρισμα.
Το εσωτερικό του S3 δεν διαφέρει ουσιαστικά από αυτό των συμβατικών Α3, παραμένοντας κορυφαίο σε ποιότητα, συναρμολόγηση και φινίρισμα. Το S3 έχει βέβαια πιο σπορ στοιχεία όπως είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, τα δερμάτινα καθίσματα με την κορυφαία στήριξη, το τιμόνι και οι όμορφες ραφές (σε διαφορετικά χρώματα) στις περισσότερες επιφάνειές του. Ο χώρος αποσκευών είναι 325 λίτρα, μικρότερος από τα απλά A3, αλλά μεγαλύτερος από αυτόν της Supra (290 λίτρα).