ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Mercedes GLA: Στα ίδια λεφτά να την πάρω σε βενζίνη ή diesel;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes GLA: Στα ίδια λεφτά να την πάρω σε βενζίνη ή diesel;

83.213 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2022)

Η GLA, το πιο προσιτό SUV της Mercedes δεν αποστρέφεται το diesel, με το κόστος της βασικής πετρελαιοκίνητης έκδοσης να συμπίπτει με αυτό της βενζινοκίνητης GLA 200. Εσύ ποια διαλέγεις; Βενζίνη ή diesel στα ίδια λεφτά;

Mercedes GLA βενζίνη ή diesel στα 37 χιλιάρικα;

Βενζίνη ή diesel; Αυτή η «αιώνια» κόντρα που χαρακτηρίζει το χώρο της αυτοκίνησης δε λέει να κοπάσει, βάζοντας σε συνεχείς σκέψεις όλους όσους σκέπτονται να αλλάξουν το αυτοκίνητό τους για ένα πιο σύγχρονο. Το ίδιο ερώτημα απασχολεί και αυτούς που έχουν στρέψει την προσοχή τους σε premium μάρκες, αφού σε πολλές περιπτώσεις οι τιμές των μοντέλων συμπίπτουν μετατρέποντας έτσι την τελική επιλογή σε ένα γρίφο για δυνατούς λύτες! Ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα στην γκάμα της Mercedes για την ελληνική αγορά, βρίσκουμε στην GLA, το μικρότερο και πιο προσιτό SUV της γερμανικής μάρκας. Εκεί η βενζινοκίνητη GLA 200 έρχεται στα ίδια περίπου λεφτά με την GLA 180 d. Τι να επιλέξει κανείς; Βενζίνη και GLA 200 ή diesel και GLA 180 d; Πάμε να δούμε...

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μικρή η διαφορά στο κόστος απόκτησης

Χωρίς χρονοτριβή θα δούμε πως αναλύονται οι δύο επιλογές στο βασικότερο τομέα για κάθε αγορά, που είναι φυσικά το οικονομικό. Σε αυτό η GLA 200 έχει μικρό προβάδισμα αφού το κόστος απόκτησης είναι ελαφρώς μικρότερο από αυτό της βασικής πετρελαιοκίνητης «αδερφής» της GLA 180 d. Με αριθμούς, 37.550 ευρώ ξεκινά το κόστος απόκτησης της GLA 200, ενώ στις 37.700 ευρώ ορίζεται αυτό για την GLA 180 d. Με τη διαφορά να ορίζεται σε μόλις 150 ευρώ, λοιπόν, το αποτέλεσμα παραμένει αμφίρροπο.

Κινητήρες: Ισχυρότερη η GLA 200, πιο οικονομική η GLA 180 d

Σε ό,τι αφορά το κομμάτι των κινητήρων η GLA στην έκδοση GLA 200 εφοδιάζεται με έναν 1,33 λτ. turbo κινητήρα βενζίνης με απόδοση στα 163 άλογα και τα 250 Nm ροπή. Ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στέλνει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, με το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 8,7 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τη Mercedes, το μοτέρ καταναλώνει επίσης 6,7 λτ./100χλμ, ενώ ο αριθμός των εκπομπών ρύπων που παράγονται ανέρχεται τα 152 γρ./χλμ.

Αφήνοντας τη βενζίνη για το πετρέλαιο, οι diesel εκδόσεις της GLA εξοπλίζονται από τον 1.950 κ. εκ. πετρελαιοκινητήρα που προσφέρει 116 ίππους και 280 Nm ροπή στη βασική GLA 180 d. Στην προκειμένη περίπτωση το μοτέρ συνεργάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (8G-DCT) με το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 10,8 δευτερόλεπτα. Η γερμανική μάρκα υπογραμμίζει πως η κατανάλωση του diesel κινητήρα φτάνει τα 5,4 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων (διοξειδίου του άνθρακα) φτάνουν τα 141 γρ. ανά χιλιόμετρο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
SEAT KATOXOS