Αρκετά ποιοτικό και σύγχρονο ψηφιακά είναι το εσωτερικό του T-Cross, που από την «βασική» έρχεται με δύο 8άρες οθόνες.
Εκτός της απουσίας ψηφιακού πίνακα οργάνων το Vitara χάνει πόντους και από την οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που η διάστασή της είναι μικρή για τα σύγχρονα δεδομένα της κατηγορίας (7 ίντσες). Πιο up to date είναι η touchscreen του T-Cross, την οποία θα θέλαμε κι αυτή μεγαλύτερης διάστασης (8 ίντσες). Βέβαια, το Volkswagen έχει σε προαιρετικό εξοπλισμό τόσο μεγαλύτερο ψηφιακό πίνακα όσο και μεγαλύτερη οθόνη αφής.
Κατά τα λοιπά, σχολιάσαμε νωρίτερα πως το εσωτερικό του T-Cross είναι πιο ποιοτικό (χάρη και την πρόσφατη ανανέωση), με το μαλακό και αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό να ξεχωρίζει. Υπάρχουν και στο Vitara μαλακές επενδύσεις, όμως βρίσκουμε περιθώρια βελτίωσης κυρίως στην αίσθηση του φινιρίσματος.
Ως προς την χωροταξία των δύο μικρών SUV, το T-Cross έχει διπλάσιο «αέρα» για το κεφάλι, χώρο δηλαδή μέχρι να ακουμπήσει το κεφάλι πάνω (4,5 εκ. έναντι 2,1 εκ.). Επίσης, έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (και με ρεζέρβα ανάγκης μάλιστα), ο οποίος διαμορφώνεται στα 385-455 λτ. αναλόγως της θέσης των συρόμενων πίσω καθισμάτων.