ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στα ίδια λεφτά premium ή ηλεκτρικό; Ποιο διαλέγεις & ποιο κρατά αξία;

5.272 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2024)
Στα ίδια λεφτά premium ή ηλεκτρικό; Ποιο διαλέγεις & ποιο κρατά αξία;

- Οι τιμές των ηλεκτρικών ξεκινάνε από τα 30.000 ευρώ με ελάχιστες εξαιρέσεις
- Στα ίδια χρήματα βρίσκεις πολλά αντίστοιχα premium βενζίνης ή υβριδικά όπως τα Audi A3 & Q2
- Δίλημμα ανάμεσα σε τεχνολογία του μέλλοντος ή premium αύρα
- Μεταπωλητική αξία: Τα ηλεκτρικά θα είναι επίκαιρα, αλλά τα premium πάντα «πουλάνε»

Οι τιμές των ηλεκτρικών ξεκινάνε από τα 30.000 ευρώ με ελάχιστες εξαιρέσεις

Όταν κοιτάς να πάρεις ηλεκτρικό, οι 30.000 ευρώ είναι λίγο πολύ το κατώτατο όριο και από κει σκαρφαλώνεις. Προφανώς και υπάρχουν επιλογές και πιο κάτω, όπως το Dacia Spring που ξεκινά κάτω από τις 20.000 ευρώ ή το Fiat 500e που ξεκινά λίγο πάνω από τις 26.000 ευρώ, αλλά αποτελούν εξαίρεση . Όπου όμως φτάσεις για να βρεις το ηλεκτρικό που θες, έχεις δει τι premium μοντέλα μπορείς να αγοράσεις πλέον σε αυτά τα λεφτά; Εσύ θα πάρεις και πάλι το ηλεκτρικό;
 
Όσο περιμένουμε το παιδι-θαύμα της Citroen, το νέο C3 με τιμές που ελπίζουμε να ξεκινάνε από τις 25.000 ευρώ ή και πιο κάτω, η τιμή εισόδου στα ηλεκτρικά παραμένει στα 30.000. Πριν μια δεκαετία με τόσα λεφτά αγόραζες τις κορυφαίες εκδόσεις μοντέλων, ενώ και σήμερα με αυτά τα λεφτά έχεις αρκετά premium στον ορίζοντα.
 

Στα ίδια χρήματα βρίσκεις πολλά αντίστοιχα premium βενζίνης ή υβριδικά όπως τα Audi A3 & Q2

Βάλε απλά να δεις ποιο Audi A3 ή Q2 (ή ακόμα και Q3) αγοράζεις στα λεφτά ενός ηλεκτρικού Citroen C4. Σαφώς, ηλεκτρικό το Citroen, όμως αν το premium σου έκλεβε πάντοτε την προσοχή, τότε δύσκολα θα το αφήσεις για ένα ηλεκτρικό. Και ας μιλάμε για premium μοντέλα που δεν θα αντικατασταθούν στο τέλος της ζωής τους, όπως τα A3 και Q2 που προαναφέραμε.
 

Δίλημμα ανάμεσα σε τεχνολογία του μέλλοντος ή premium αύρα

Ποτέ άλλοτε δεν είχαμε τόσο έντονο δίλημμα ανάμεσα σε mainstream μοντέλα και premium. Η επιλογή ήταν ξεκάθαρη. Αν είχες λεφτά αγόραζες το premium, αλλιώς το mainstream. Όταν όμως τώρα στα ίδια λεφτά το ηλεκτρικό mainstream μοντέλο σου προσφέρει την τεχνολογία που το premium θέλει 10.000 ευρώ ακόμη για να σου δώσει στο ίδιο μέγεθος, τότε το δίλημμα είναι υπαρκτό. Εκτός και αν ξέρεις από την αρχή ότι θες οπωσδήποτε ή οπωσδήποτε όχι, ένα ηλεκτρικό.
 

Μεταπωλητική αξία: Τα ηλεκτρικά θα είναι επίκαιρα, αλλά τα premium πάντα «πουλάνε»

Και στις δύο περιπτώσεις όμως, εαν αγοράζεις, θα πρέπει να σκεφτείς την μεταπώληση. Τα ηλεκτρικά σήμερα θα είναι επίκαιρα και αύριο. Η αγορά θα τα περιμένει και ας δείχνουν σήμερα τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά μια πτώση.
 
Σε 3-4 χρόνια η αγορά των συμβατικών θα είναι πολύ περιορισμένη, και τα μεταχειρισμένα δύσκολα θα αλλάζουν χέρι. Πράγμα που σημαίνει πως τα premium υβριδικά ή συμβατικά σήμερα, μπορεί να έχουν πρόβλημα αύριο στη μεταπώληση. Ή και όχι. Εξάλλου ως premium θα έχουν πάντα αγορά, έτσι δεν είναι;
 
Εσύ όμως τι λες; Ποια επιλογή θεωρείς καλύτερη και ποια θα κρατήσει τα λεφτά της μετά από μερικά χρόνια σαν μεταχειρισμένη;
 

FORD
POTE DEN EXEIS ASFALEIA