ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tο μέλλον του Volkswagen up! μοιάζει αβέβαιο, ειδικά όσο η κατηγορία των μίνι συρρικνώνεται στην Ευρώπη. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η εταιρεία να το σταματήσει, ότι δηλαδή ετοιμάζεται να κάνει και η Skoda με το Citigo.

Το αφεντικό της VW, Herbert Diess, είπε: «Στα μικρά αυτοκίνητα είναι πολύ δύσκολο να ρίξεις τις εκπομπές κάτω από τα 93 ή 95 γρ., δίχως να ανεβάσεις σημαντικά το κόστος. Το ηλεκτρικό up! έχει πολύ περισσότερο νόημα.».

Σταματάει το VW up!;

7.019 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2017)

Όχι μόνο το VW up!, αλλά όλη η κατηγορία των μίνι δεν «τραβάει» πλέον εμπορικά στην Ευρώπη, πληρώνοντας και αυτή την SUV «νύφη». Δείτε τι σκέφτονται να κάνουν οι άνθρωποι της Volkswagen με το up!, του οποίου το μέλλον δείχνει αποκλειστικά ηλεκτρικό…

Το Volkswagen up! δέχθηκε πρόσφατα μια ανανέωση, ενώ διανύει ήδη τον έκτο χρόνο του στην παραγωγή. Ωστόσο, το μέλλον του μοιάζει αβέβαιο, ειδικά όσο η κατηγορία των μίνι συρρικνώνεται στην Ευρώπη. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η Volkswagen να το σταματήσει, ότι δηλαδή ετοιμάζεται να κάνει και η Skoda με το Citigo.
 
Το αφεντικό της εταιρείας, Herbert Diess, σε κουβέντα του στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης, άφησε να εννοηθεί πως το up! δεν είναι και τόσο δημοφιλές στους κόλπους της εταιρείας. Είπε χαρακτηριστικά: «Ενδιαφερόμαστε ακόμα για αυτή την κατηγορία, αλλά θα πρέπει να ζυγίσουμε πόσο συνεισφέρει (το up!) στο κέρδος και ποια είναι τα θετικά αποτελέσματα αναφορικά με το CO2.».
   
Κοιτάζοντας τις πωλήσεις της κατηγορίας των μίνι στην Ευρώπη, καταλαβαίνεις γιατί δεν είναι χαρούμενος ο κος Diess. Από τα 130.039 αντίτυπα του 2013, το up! έπεσε πέρσι στις 96.836 πωλήσεις. Παρόμοια πορεία είχαν και τα Citigo και Mii, κάτι που προφανώς «πονάει» το Volkswagen Group.
 
Το μεγάλο αφεντικό είπε, εξηγώντας τα πράγματα: «Στα μικρά αυτοκίνητα είναι πολύ δύσκολο να ρίξεις τις εκπομπές τους κάτω από τα 93 ή 95 γρ., δίχως να ανεβάσεις σημαντικά το κόστος. Το ηλεκτρικό up! έχει πολύ περισσότερο νόημα.».
 
Από το παραπάνω εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως το e-up! δεν κινδυνεύει… Και το «κανονικό», όμως, up!, δεν πρόκειται να σταματήσει σύντομα, χάρη στη δημοφιλία που έχουν τα μικρά οχήματα σε αναδυόμενες αγορές, όπως αυτή της Ινδίας.

FORD
NEXEN ENDIAFERON